Incotro mergem?

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Incotro mergem?

Mesaj de adrian »

Incerc sa deschid un subiect care probabil sta in mintea multora dintre noi si anume, ce se intampla cu motorizarile care echipeaza noile modele.Intreb asta pentru ca mi se par absolut dezamagitoare,si iau un exemplu relevant-MINI Paceman SD(daca SD se vrea Sport Diesel atunci este un fiasco total), adica 2000cc,143HP,9,2sec/100KMH,mai exact un fel de Skoda Octavia ,Golf Plus,etc.mai exact un anonimat total, o motorizare de mers la Kaufland,la Baneasa,pe Valea Cerbului,la Sovata.Nici pe departe SPORT, decat poate la muschii gatului ca intorci capul dupa toti care te depasesc,inclusiv Luce dupa resoftare.VW ofera acum la 2000cc Diesel minim150HP,nu mai zic de marcile cu veleitati sportive care trec de 200HP la 2 litri.Si "baietii" de la MINI dau cu vechituri de motorizari.
La benzinare este si mai tragic,aceeasi gama,90,115,122,163,172,la JCW cu eternul 211HP de ani de zile.
O sa ajungem sa ne bata Loganurile astea noi,Fordurile,Clio,si alte nume pe care nu le rostesc sa nu cumva sa-mi blochez HDD-ul.
In opinia mea dupa prima generatie de R50,52,53,motorizarile pe MINI au fost din ce in ce mai nereusite,probabil cea mai grava insulta a marcii fiind Dieselul de la PSA.
Sustin ca desi depasite de timp, motorizarile benzina de origine Chrysler de pe R50,52,53 sunt probabil cele mai reusite din ultimii 12 ani.
Ceva opinii???
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Luce
Viteza 6
Mesaje: 934
Membru din: Lun Ian 31, 2011 12:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: Incotro mergem?

Mesaj de Luce »

Nu pot fi decat de acord cu tine Adi :!:

Totusi cand am mers cu MINI-ul lui Oreste de 184 cp mie mi-a placut enorm. (atentie este hatchback cum avem mai toti)
Bineinteles ca acelasi motor nu are ce cauta pe o masina mult mai mare si mai grea (ex: countryman) pentru ca devine ridicol :lol:
sa nu mai zic cand am auzit ca exista Countryman One :lol:
Acum in jurul meu nu aud decat de cat de bun e noul Polo GTI sau Golf sau mai stiu ce 2000 dieasel :roll:

MINI please make from S a power horse! :D

Luce
Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 994
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Incotro mergem?

Mesaj de dogarel »

Pai nea Adrian, avem asa: un neamt si un francez vor sa faca o masina englezeasca.
Neamtu' rupe detaliile in doua, dar vine francezu' si arunca o martoaga sub capota. Ca sa fie OK, se respecta traditia britanica despre fiabilitate (n.r. pilaf cu carne).
Those are my two cents!
Mini Rover MPI 1997
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Incotro mergem?

Mesaj de adrian »

Am fost lovit cu basculanta cand am vazut Countryman One,mi-am zis"ba astia sunt tampiti sau eu prea prost ca sa inteleg ce se cere pe piata acum"un fel de SUV facut la "meniul zilei"dar cu pret de "Eagle Ski Club".
Luce, desigur ca motorul lui Oreste te-a dat pe spate,turbo si cu 70CP mai mult decat al tau,zic doar ca nesimtitii de la BMW echipeaza cu un Diesel lesinat cu pretentii de sport,ca de 7 ani la motoarele pe benzina au adus doar cosmetizari obligate mai mult de normele de poluare.Degeaba are Antonio 211CP,fac pariu ca un R53 cu fulie 17% si un soft bun il bate fara drept de apel,pe Anton il tine de gat norma de poluare,poate sa bage el piciorul pana la radiator ,tot degeaba.
Impresia mea este ca masina se pierde,nu apare acel ceva care sa te dea pe spate, asa cum a fost in 2001,ce fac "baietii" acum ,mai baga o lesinatura de motor Diese,mai copiez un Evoque,mai maresc diametrul vitezometrului(o sa ajunga cu el la consola centrala)adica mai pe romaneste lipseste omul cu sange in instalatie care sa arunce bomba, sa-i faca si pe cei ca mine, Cristi, Luce,chiar si Razvan, sa zica:Da fratilor, asta este cu totul altceva,merita sa-mi vand trotineta , sa-mi pun fundul in sare la banca si sa dau 30.000de euroi pe o masina care are spiritul MINI si bate tot ce este pe piata acum si inca in urmatorii 4-5 ani.Dati-mi un singur motiv sa-mi vand R50 meu(care trebuie sa recunosc ca merge absolut perfect) daca aveti, eu nu am gasit nici unul,din contra ,pe zi ce trece am senzatia ca o sa ies cu el la pensie.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Incotro mergem?

Mesaj de cristi o'RAL »

eu unul sunt convins ca nu-l dau, si tocmai ce am sarit de 170.000km, ba mai mult ma gandesc din ce in ce mai serios la un R53 pe langa el :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
soferman
Viteza 4
Mesaje: 316
Membru din: Mie Iun 29, 2011 1:07 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Incotro mergem?

Mesaj de soferman »

Inseamna ca are dreptate sotia cand spune ca nu si-ar da broasca pe una noua. Sincer si eu sunt de aceeasi parere, este adevarat ca R50 are un motor mai gurmand dar .... suna bine, merge bine, interiorul este ok, asta conteaza.
In goana dupa preturi cat mai mici si de a castiga procente din piata se fac tot felul de ajustari care de cele mai multe ori sunt de prost gust, se ajunge la ceva de genul '' pe afara vopsit gardul, inauntru leopardul''.
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
carutasu
Membru nou
Mesaje: 31
Membru din: Mie Apr 24, 2013 9:37 am

Re: Incotro mergem?

Mesaj de carutasu »

E un regres evident.. Si cel mai nasol se simte la benzina de 122 de cai, incomparabila cu r50 meu de 116, la toate capitolele. De paceman sau countryman benzina nici nu vreau sa vorbesc. Singurul care ma impresioneaza placut e cooperul meu D de serviciu, 1995cmc, 112 cai automat. Stiu ca suna subtire, dar nu e deloc, masina alearga genial, are un cuplu formidabil ce compenseaza cei 112 caluti. In rest dumnezeu cu mila.. tare astept si eu sa primesc detalii despre noile motoare..
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Incotro mergem?

Mesaj de adrian »

De curiozitate cate kg are masinuta cu motor de 2l si 112HP?
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
carutasu
Membru nou
Mesaje: 31
Membru din: Mie Apr 24, 2013 9:37 am

Re: Incotro mergem?

Mesaj de carutasu »

1195 si cuplul 270nm
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Incotro mergem?

Mesaj de adrian »

carutasu scrie:1195 si cuplul 270nm
Chiar nu vad nimic deosebit la acest motor,cu 112HP si 270Nm,cuplu identic cu motorul de la VW de 105 HP(Golf V,Octavia II,Passat)si astea au 1,9L,poate doar diferenta de greutate de aprox. 125-150kg,care dispare la doi trei pasageri, poate cutia de viteze "mai scurta",in rest ,nu vreau sa te ofensez dar motorul mi se pare de o modestie dusa la extrem.La 2000cmc,masina poporului german VW,nu exista sub 140HP si 320Nm.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns