Un sfat
- Stefantirca
- Membru nou
- Mesaje: 34
- Membru din: Mar Ian 20, 2015 10:00 pm
- Localitate: Bucuresti
Un sfat
Baieti cine ma ajuta si pe mine cu activarea unor functii in coputer.Am auzit ca se pot activa cateva pe acolo.Nu stiu daca e normal dar as vrea ca geamurile sa se si ridice din cheie.Acum doar coboara.
Re: Un sfat
Nu cred ca te poate ajuta cineva aici pe forum,stie unul sa faca asta dar e departe de Bucuresti,e cam batran si ocupat cu alte chestii zilele astea.
Incearca la un dealer BMW ,dar ma indoiesc sa-si bata capul lor plin de BMW cu softul ala numit NCS Expert.Ar mai fi varianta sa o faci chiar tu,investitia este in jur de 200Ron cat costa o interfata INPA pe Okazii.ro,sa dai jos de pe net User Guide pentru NCS Expert,sa te uiti la tutorialele de pe Youtube si sa faci tu aceasta adaptare.Ai sa gasesti acolo in codari o groaza de lucruri elegante de facut la MINI,pe la climatizare,trip computer,anulare sonda lambda,etc.
Incearca la un dealer BMW ,dar ma indoiesc sa-si bata capul lor plin de BMW cu softul ala numit NCS Expert.Ar mai fi varianta sa o faci chiar tu,investitia este in jur de 200Ron cat costa o interfata INPA pe Okazii.ro,sa dai jos de pe net User Guide pentru NCS Expert,sa te uiti la tutorialele de pe Youtube si sa faci tu aceasta adaptare.Ai sa gasesti acolo in codari o groaza de lucruri elegante de facut la MINI,pe la climatizare,trip computer,anulare sonda lambda,etc.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Un sfat
O sa fur discutia putin.
@adrian Ce ai reusit sa activezi pana acum la Mini cu NCS Expert?
PS: Am interfata si am codat una alta pe masina mea. Dar nu am avut rabdare sa vad tot ce se poate face.
Daca ai ceva sfaturi, recomandari
@adrian Ce ai reusit sa activezi pana acum la Mini cu NCS Expert?
PS: Am interfata si am codat una alta pe masina mea. Dar nu am avut rabdare sa vad tot ce se poate face.
Daca ai ceva sfaturi, recomandari
Re: Un sfat
Ridicare geamuri din cheie,decuplare compresor clima cand ai pedala de acceleratie la podea,,second trip pe bord computer,anulare a doua sonda lambda.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Un sfat
Compresor de clima nu mai am deci nu conteaza. Sonda lambda nu o vreau scoasa incaadrian scrie:Ridicare geamuri din cheie,decuplare compresor clima cand ai pedala de acceleratie la podea,,second trip pe bord computer,anulare a doua sonda lambda.
Geamurile am incercat si eu dar nu a mers.
Second trip pe bord computer nu stiu cum.
Conteaza din ce an e masina? Eu sunt pre-facelift din 09/2001.
Poti sa imi spui cum ai facut geamurile si second trip?
PS: Dau un bere
Re: Un sfat
thezapper scrie:
PS: Dau un bere
Cel mai indicat e sa-i dai o bere la MMD!
It's not cute. It's mean.
Re: Un sfat
Se poate dezactiva a2-a sonda lambda? Eliminand catalizatoarele sa nu stea aprins becul sonda (atât de simplu)?
Re: Un sfat
Da se poate,asta pentru ca exista si varianta Euro3 la MINI care daca nu ma insel nu are a doua sonda Lambda.sej scrie:Se poate dezactiva a2-a sonda lambda? Eliminand catalizatoarele sa nu stea aprins becul sonda (atât de simplu)?
Totodata rog colegii dispusi sa dea tot felul de beri si berule (de obicei una singura din cate vad)sa-si revizuiasca parerea asupra valorii unei modificari de codare ,daca o eliminare de sonda Lambda se plateste cu o bere, atunci cred ca o resoftare ar valora cam doua beri si 4 mici in gara la Lehliu(cu mustar de Tecuci).
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Un sfat
Intrebasem pe topicul masinii tale,adrian... Ce este acea ' umflatura'' dintre racord flexibil si afr-ul tau, spunea Sharpe ca e un cot flexibil, dar de fapt e catalizator(primul)... Ieri am remediat problema de unde imi scapa gazele, chiar de la el s -a rupt de la sudura, când nu-mi dadeam seama de unde scapa gaze era fisurat doar. Preferam sa inlocuiesc catalizatoarele cu teava, dar nu vroiam eroarea in bord. Am citit aici pe forum cineva montase o sonda fake si mergea fara catalizatoare,fara eroare, dar Daca merge dezactivata e mai bine.
Nu stiam ca pentru AFR se face alt loc pentru sonda, ma gândeam ca e doar inlocuita prima sonda, m-a indus in eroare in acea poza a3-a sonda.
Nu stiam ca pentru AFR se face alt loc pentru sonda, ma gândeam ca e doar inlocuita prima sonda, m-a indus in eroare in acea poza a3-a sonda.
Re: Un sfat
Nu stiu ce masina ai dar daca e One sau Cooper ar fi bine sa uiti de tevi goale,o sa pierzi putere si o sa ai consum marit.Daca este R53 atunci se poate o evacuare majorata.In loc de sonda Lambda se poate pune un emulator,costa in jur de 0,2 Ron-incredibil nu?-dar desigur vorbim numai de a doua sonda,cu prima nu este de joaca,acolo nu se umbla veci,
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power