Un sfat

Avatar utilizator
Stefantirca
Membru nou
Mesaje: 34
Membru din: Mar Ian 20, 2015 10:00 pm
Localitate: Bucuresti

Un sfat

Mesaj de Stefantirca »

Baieti cine ma ajuta si pe mine cu activarea unor functii in coputer.Am auzit ca se pot activa cateva pe acolo.Nu stiu daca e normal dar as vrea ca geamurile sa se si ridice din cheie.Acum doar coboara.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Un sfat

Mesaj de adrian »

Nu cred ca te poate ajuta cineva aici pe forum,stie unul sa faca asta dar e departe de Bucuresti,e cam batran si ocupat cu alte chestii zilele astea.
Incearca la un dealer BMW ,dar ma indoiesc sa-si bata capul lor plin de BMW cu softul ala numit NCS Expert.Ar mai fi varianta sa o faci chiar tu,investitia este in jur de 200Ron cat costa o interfata INPA pe Okazii.ro,sa dai jos de pe net User Guide pentru NCS Expert,sa te uiti la tutorialele de pe Youtube si sa faci tu aceasta adaptare.Ai sa gasesti acolo in codari o groaza de lucruri elegante de facut la MINI,pe la climatizare,trip computer,anulare sonda lambda,etc.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
thezapper
Membru nou
Mesaje: 45
Membru din: Lun Aug 27, 2012 8:24 pm
Localitate: Timisoara

Re: Un sfat

Mesaj de thezapper »

O sa fur discutia putin.
@adrian Ce ai reusit sa activezi pana acum la Mini cu NCS Expert?

PS: Am interfata si am codat una alta pe masina mea. Dar nu am avut rabdare sa vad tot ce se poate face.
Daca ai ceva sfaturi, recomandari :)
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Un sfat

Mesaj de adrian »

Ridicare geamuri din cheie,decuplare compresor clima cand ai pedala de acceleratie la podea,,second trip pe bord computer,anulare a doua sonda lambda.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
thezapper
Membru nou
Mesaje: 45
Membru din: Lun Aug 27, 2012 8:24 pm
Localitate: Timisoara

Re: Un sfat

Mesaj de thezapper »

adrian scrie:Ridicare geamuri din cheie,decuplare compresor clima cand ai pedala de acceleratie la podea,,second trip pe bord computer,anulare a doua sonda lambda.
Compresor de clima nu mai am deci nu conteaza. Sonda lambda nu o vreau scoasa inca :)
Geamurile am incercat si eu dar nu a mers.
Second trip pe bord computer nu stiu cum.

Conteaza din ce an e masina? Eu sunt pre-facelift din 09/2001.
Poti sa imi spui cum ai facut geamurile si second trip?

PS: Dau un bere ;)
Avatar utilizator
Adina
Membru nou
Mesaje: 40
Membru din: Lun Mar 09, 2015 11:35 am
Localitate: Oradea, Romania

Re: Un sfat

Mesaj de Adina »

thezapper scrie:
PS: Dau un bere ;)

Cel mai indicat e sa-i dai o bere la MMD! :D
It's not cute. It's mean.
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: Un sfat

Mesaj de sej »

Se poate dezactiva a2-a sonda lambda? Eliminand catalizatoarele sa nu stea aprins becul sonda (atât de simplu)?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Un sfat

Mesaj de adrian »

sej scrie:Se poate dezactiva a2-a sonda lambda? Eliminand catalizatoarele sa nu stea aprins becul sonda (atât de simplu)?
Da se poate,asta pentru ca exista si varianta Euro3 la MINI care daca nu ma insel nu are a doua sonda Lambda.
Totodata rog colegii dispusi sa dea tot felul de beri si berule (de obicei una singura din cate vad)sa-si revizuiasca parerea asupra valorii unei modificari de codare ,daca o eliminare de sonda Lambda se plateste cu o bere, atunci cred ca o resoftare ar valora cam doua beri si 4 mici in gara la Lehliu(cu mustar de Tecuci). :lol: :lol:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: Un sfat

Mesaj de sej »

Intrebasem pe topicul masinii tale,adrian... Ce este acea ' umflatura'' dintre racord flexibil si afr-ul tau, spunea Sharpe ca e un cot flexibil, dar de fapt e catalizator(primul)... Ieri am remediat problema de unde imi scapa gazele, chiar de la el s -a rupt de la sudura, când nu-mi dadeam seama de unde scapa gaze era fisurat doar. Preferam sa inlocuiesc catalizatoarele cu teava, dar nu vroiam eroarea in bord. Am citit aici pe forum cineva montase o sonda fake si mergea fara catalizatoare,fara eroare, dar Daca merge dezactivata e mai bine.
Nu stiam ca pentru AFR se face alt loc pentru sonda, ma gândeam ca e doar inlocuita prima sonda, m-a indus in eroare in acea poza a3-a sonda.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Un sfat

Mesaj de adrian »

Nu stiu ce masina ai dar daca e One sau Cooper ar fi bine sa uiti de tevi goale,o sa pierzi putere si o sa ai consum marit.Daca este R53 atunci se poate o evacuare majorata.In loc de sonda Lambda se poate pune un emulator,costa in jur de 0,2 Ron-incredibil nu?-dar desigur vorbim numai de a doua sonda,cu prima nu este de joaca,acolo nu se umbla veci,
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns