Mini Cooper S R53
-
- Membru nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum Dec 20, 2015 2:40 pm
Mini Cooper S R53
Buna ziua , sunt un proaspat posesor de Mini Cooper S R53 ( an 2003 ).
Momentan am si eu cateva intrebari , nu am mai avut pana cum un Mini.
1. M-ar interesa sa ii fac un soft , dar unii mi-au spus ca nu se poate face mare lucru din soft ( maxim 10 hp ) altii ca o pot ridica in 190.
Cam cat m-ar duce o investitie sa o fac de 190hp si cam ce ar trebuii pentru asta ?
2. Scaunul din dreapta ( copilot ) este blocat spatarul. Merge doar functia de dat pe fata pentru a intrat un pasager si de a da tot scaunul in fata sau mai in spate. Spatarul este blocat pe drept , nu merge de nici o culoare ( sper ca m-am facut inteles ). Daca a avut cineva problema asta , ar putea sa imi spuna si mie ce are ?
3. Am evacuare clasica pe el , m-ar interesa sa o schimb , dar sa ma gandesc si cum sa o fac si unde. Nu as dorii sa huruie , as dorii un sunet placut.
4. Orice sfat / parere ce as putea face pe ea mai special , e bine venita . O sa revin si cu mai multe poze , din pacate in momentul de fata aceasta este singura !
Momentan am si eu cateva intrebari , nu am mai avut pana cum un Mini.
1. M-ar interesa sa ii fac un soft , dar unii mi-au spus ca nu se poate face mare lucru din soft ( maxim 10 hp ) altii ca o pot ridica in 190.
Cam cat m-ar duce o investitie sa o fac de 190hp si cam ce ar trebuii pentru asta ?
2. Scaunul din dreapta ( copilot ) este blocat spatarul. Merge doar functia de dat pe fata pentru a intrat un pasager si de a da tot scaunul in fata sau mai in spate. Spatarul este blocat pe drept , nu merge de nici o culoare ( sper ca m-am facut inteles ). Daca a avut cineva problema asta , ar putea sa imi spuna si mie ce are ?
3. Am evacuare clasica pe el , m-ar interesa sa o schimb , dar sa ma gandesc si cum sa o fac si unde. Nu as dorii sa huruie , as dorii un sunet placut.
4. Orice sfat / parere ce as putea face pe ea mai special , e bine venita . O sa revin si cu mai multe poze , din pacate in momentul de fata aceasta este singura !
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S R53
bine ai venit! in primul rand este vorba de MINI, si nu Mini/mini/minI.
din soft poti ajunge spre 190cp, cu soft si fulie micsorata ajungi lejer la 190cp si peste, cu modificari mari de hard si soft ajungi si la 250cp.
depinde cati bani vrei sa investesti si la ce folosesti masina. de la un momendat in sus s-ar putea sa nu mai merite investitia.
mai studiaza si tu forumul, s-a discutat mult pe tema asta, n-o luam de la zero.
scaunul e foarte posibil sa fie blocat iremediabil, am patit-o si eu, am schimbat scaunele.
vezi ca sunt pe forum niste "baieti" priceputi in ale evacuarilor... vorbeste cu ei.
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=35&t=1505
din soft poti ajunge spre 190cp, cu soft si fulie micsorata ajungi lejer la 190cp si peste, cu modificari mari de hard si soft ajungi si la 250cp.
depinde cati bani vrei sa investesti si la ce folosesti masina. de la un momendat in sus s-ar putea sa nu mai merite investitia.
mai studiaza si tu forumul, s-a discutat mult pe tema asta, n-o luam de la zero.
scaunul e foarte posibil sa fie blocat iremediabil, am patit-o si eu, am schimbat scaunele.
vezi ca sunt pe forum niste "baieti" priceputi in ale evacuarilor... vorbeste cu ei.
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=35&t=1505
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Mini Cooper S R53
Bine ai venit,masina merita niste poze mai adevarate.!!
Iti raspund la pct.1-investitia pentru crestere putere este in jur de 150Euro pentru fulie compresor micsorata,cureaua respectiva +manopera.La asta se mai adauga costul softului-intre 100 si 250Euro,functie de cel care-l face.Putere garantata in jur de 190-197CP,in functie de starea tehnica a compresorului.
Pentru puteri in jur de 210-220CP,mai necesita in plus injectoare marite,de 380cc,sau 550cc pentru 235-240CP.Cost injectoare in jur de 200Euro.Obligatoriu filtru sport Cold Intake,cost in jur de 120-150Euro,functie de producator.Daca pui filtru aer sport nu mai ai nevoie de evacuare sport neaparat,motorul va suna mult mai bine.Dar si o evacuare custom te ajuta putin,2-3CP,dar suna placut,un singur inconvenient suna tare tot timpul,pe cand filtrul aer sport suna perfect doar cu pedala de acc. la fund,in rest ai liniste in interior.
@Cristi,-te-am dublat fara sa vreau,scuze!!!!
Iti raspund la pct.1-investitia pentru crestere putere este in jur de 150Euro pentru fulie compresor micsorata,cureaua respectiva +manopera.La asta se mai adauga costul softului-intre 100 si 250Euro,functie de cel care-l face.Putere garantata in jur de 190-197CP,in functie de starea tehnica a compresorului.
Pentru puteri in jur de 210-220CP,mai necesita in plus injectoare marite,de 380cc,sau 550cc pentru 235-240CP.Cost injectoare in jur de 200Euro.Obligatoriu filtru sport Cold Intake,cost in jur de 120-150Euro,functie de producator.Daca pui filtru aer sport nu mai ai nevoie de evacuare sport neaparat,motorul va suna mult mai bine.Dar si o evacuare custom te ajuta putin,2-3CP,dar suna placut,un singur inconvenient suna tare tot timpul,pe cand filtrul aer sport suna perfect doar cu pedala de acc. la fund,in rest ai liniste in interior.
@Cristi,-te-am dublat fara sa vreau,scuze!!!!
Ultima oară modificat Mie Ian 06, 2016 8:17 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum Dec 20, 2015 2:40 pm
Re: Mini Cooper S R53
Să sperăm că nu o să fie nevoie de alte scaune , fiindcă nu știu unde aș putea găsii exact la fel , și cu semi-piele și cu încălzire și prețul )).
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S R53
eu am trecut de la textil la semi-piele, fix pe acelasi model si culoare, a fost o ocazie ce-i drept. poate treci si tu la piele integral la ocazie
@adrian: se numeste "completare", nu e nici o problema
@adrian: se numeste "completare", nu e nici o problema
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Membru nou
- Mesaje: 4
- Membru din: Dum Dec 20, 2015 2:40 pm
Re: Mini Cooper S R53
Da , și asta ar fi o idee. Dacă de exemplu găsesc fara incalzire , se poate muta instalația după un scaun pe altul ?
Și dacă aveți idee , să-mi recomandați pe cineva pentru soft , din București / Ploiești / împrejurimi.
L.E. Se potrivește și după Cooper / One ?
Și dacă aveți idee , să-mi recomandați pe cineva pentru soft , din București / Ploiești / împrejurimi.
L.E. Se potrivește și după Cooper / One ?
Re: Mini Cooper S R53
Welcome!!!
Drumuri bune cu R53-ul si fara prea multe probleme! Pune mai multe poze!
Drumuri bune cu R53-ul si fara prea multe probleme! Pune mai multe poze!
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Mini Cooper S R53
te ajuta Andrei din Ploiesti si cu incalzirea in scaune
evacuare din inox in Bucuresti la pret bun
evacuare din inox in Bucuresti la pret bun
.......ghost...
Re: Mini Cooper S R53
Bine ai venit. Sa-l stapanesti sanatos. Iti poti face un topic seprat la sectiunea corespunzatoare, unde poti pune upgrade-uri, probleme, poze, etc.
Ca posesor de R53, iti recomand sa te asiguri intai ca e masina in perfecta stare de functionare, inainte sa te gandesti la upgrade-uri de putere. Verifica curele, distributie, supercharger, racire, ulei. Fa cateva mii de km, acomodeaza-te cu el, imprieteniti-va
Ca posesor de R53, iti recomand sa te asiguri intai ca e masina in perfecta stare de functionare, inainte sa te gandesti la upgrade-uri de putere. Verifica curele, distributie, supercharger, racire, ulei. Fa cateva mii de km, acomodeaza-te cu el, imprieteniti-va
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S R53
DUPA cooper si one nu, dar se potrivesc DE PE cooper si one
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays