Sfat achizitie Mini
Sfat achizitie Mini
Salutare la toata lumea.
Avand in vedere ca sunt paralel cu tipul de masina astep sfaturile voastre in vederea achizitionarii unui mini. Vreau sa stiu care sunt plusurile si minusurile intre mini cooper one si mini cooper S.
Bugetul meu este in jur de 5000-6000 de eur.
Care este fiabilitatea acestor modele de masini.
Va multumesc
Avand in vedere ca sunt paralel cu tipul de masina astep sfaturile voastre in vederea achizitionarii unui mini. Vreau sa stiu care sunt plusurile si minusurile intre mini cooper one si mini cooper S.
Bugetul meu este in jur de 5000-6000 de eur.
Care este fiabilitatea acestor modele de masini.
Va multumesc
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Sfat achizitie Mini
in primul rand felicitari pentru decizie.
este vorba de MINI ONE / MINI COOPER / MINI COOPER S ... sunt 3.
te gandesti la prima generatie (R50/R53)?
este vorba de MINI ONE / MINI COOPER / MINI COOPER S ... sunt 3.
te gandesti la prima generatie (R50/R53)?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Sfat achizitie Mini
pai dupa cum am zis nu prea ma pricep. important pentru mine e sa fie o masina cu un istoric bun si sa se vada ca au fost schimbate la timp consumabilele. Nu vreau neaparat mini S pentru ca ma gandesc ca tendinta cumparatorilor de S de a le chinui e mai mare decat acelor care cumpara mini cooper de 116cp doar pentru aspect si apartenenta la grup. Cu bugetul pe care il am nu cred ca ma incadrez la o masina buna dupa 2006...
Re: Sfat achizitie Mini
istoric gasesti doar la un pasionat....care nu are de gand sa vanda...restul e doar loterie
.......ghost...
Re: Sfat achizitie Mini
diferenta ca si fiabilitate in timp intre mini cooper si mini S exista? Ca din cate am inteles arhitectura motorului difera cat si alte piese din jurul acestuia...
Re: Sfat achizitie Mini
Motorul pe benzina la R56, nu difera structural de la Cooper la Cooper S, marea diferenta este la prezenta turbosuflantei, si desigur destul de multe mici modificari, lagate de presiunea din admisie mai mare, prezenta intercooler,.sa.m.d.
Alegrea este simpla, vrei 120HP sau 174HP, in rest fiabilitatea este asemanatoare,nici prea buna dar nici prea slaba.Oricum motoarele N12B16, N14B16,N16B16,N18B16, nu sunt printre cele mai fiabile motoare pe benzina,fabricantul este citat oficial BMW /PSA(mai exact PSA), adica un fel de Struțo/camila.
engine type naturally aspirated petrol
engine manufacturer BMW/PSA
engine code N16B16U0
Alegrea este simpla, vrei 120HP sau 174HP, in rest fiabilitatea este asemanatoare,nici prea buna dar nici prea slaba.Oricum motoarele N12B16, N14B16,N16B16,N18B16, nu sunt printre cele mai fiabile motoare pe benzina,fabricantul este citat oficial BMW /PSA(mai exact PSA), adica un fel de Struțo/camila.
engine type naturally aspirated petrol
engine manufacturer BMW/PSA
engine code N16B16U0
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Sfat achizitie Mini
pai eu ma gandeam la primele modele de motorizari... 50, 53. nici decum astea noi. dupa cum am spus bugetul e pana in 5000 eur. Vroiam sa stiu daca investitia intr-u cooper S se justifica in afara CP mai multi. Masina va fi folosita 98% in oras.Vreau sa o cumpar pentru ca imi place. Motorizarea de 90CP pica din start.
Re: Sfat achizitie Mini
Pentru 98% in oras, eu zic ca nu merita Cooper S, decat daca vrei sa ii imbogatesti pe astia cu benzinariile
One de 90 CP se transforma usor in Cooper de 116 CP contra unei atentii in forma lichida de calitate pentru "antevorbitorul" meu . Daca dai jos sigla, doar talonul va sti ca e One si nu Cooper Deci s-a lamurit, spor la cautat One sau Cooper pana in 2006
One de 90 CP se transforma usor in Cooper de 116 CP contra unei atentii in forma lichida de calitate pentru "antevorbitorul" meu . Daca dai jos sigla, doar talonul va sti ca e One si nu Cooper Deci s-a lamurit, spor la cautat One sau Cooper pana in 2006
Re: Sfat achizitie Mini
Antevorbitorul a facut doua One to Cooper la MMD Cheile Gradistei si MMD Paltinis,si a primit exact o sticla de Jack Daniels pe care a baut-o numitul Sharpe in proportie de 80%.Din aceasta cauza s-a hotarat sa nu mai lucreze contra recompense scotiene, intru-cat a constatat ca are colegi mari iubitori de alcool obtinut din distilarea orzului, secarei etc.gabip scrie: One de 90 CP se transforma usor in Cooper de 116 CP contra unei atentii in forma lichida de calitate pentru "antevorbitorul" meu . Daca dai jos sigla, doar talonul va sti ca e One si nu Cooper Deci s-a lamurit, spor la cautat One sau Cooper pana in 2006
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power