Sfaturi mini one diesel r50

pixule
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Sâm Sep 30, 2017 8:55 am

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde pixule » Sâm Sep 30, 2017 8:57 pm

Pai... economie :) Sunt obisnuit cu diesel, sa merg si sa cam uit cum arata peco-ul :) Vreau mini pentru look, feelingul compact si fasnet si pentru ca interiorul nu se inscrie in stilul fad al audi a3---singura alternativa. Acum conduc o frantuzoaica mica cu motor frate cu asta...o remapare buna face minuni :mrgreen: si pe care o conduc prea agresiv.. un S nu ar face bine sanatatii mele :roll:
Deci..un sfat..pare a fi ok masina din anunt Adica pretul e mic vs ce ofera.. :?

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 673
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm
Localitate: Iasi/Torino

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde MiniRC31 » Dum Oct 01, 2017 10:24 pm

adrian scrie:E Mini nu e VW sau BMW, diesel folosit moderat in Germania, nu e masina de navetisti de autostrada.Deci km par reali.


eu nu prea cred ca o masina de acesti ani, presupun peste 15ani, sa aibei acei km. mai multe de atat in afara unde o masina este o necesitate si este folosita la orice...nu numai la plimbari.

cum am mai zis nu cred ca masina asta are reali 220k la acesti ani

cineva ce ia diesel este clara intentia sa de a face cel putin 20k/an ca altfel nu se justifica costurile de intretinere.
eu nu cred ca sta in puterea "modelului" pe care il alegi, ca daca e mini diesel trebuie sa aibe mai putin decat "vw diesel" nu are sens , este clara destinatia acestei alegeri.

sa fie "presupunerea" mea gresita dar daca este o metoda prin care poate fi verificata ar fi superb (si ma refer pe partea software)
Drive safe and keep the wheels down

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3301
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde adrian » Lun Oct 02, 2017 5:01 am

Costa 5 Euro o solicitare de istoric de service dupa seria de sasiu, se poate face online.E cel mai simplu.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

FLORINMINIII
Membru nou
Mesaje: 24
Membru din: Mie Sep 27, 2017 10:09 pm

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde FLORINMINIII » Lun Ian 08, 2018 7:25 pm

Buna seara am cumparat din germania miniul diesel de care va intrebam in acest topic atentie mare sa nu pateasca si altii
Ajungem la masina ma uit la ea fac un test drive cu ea din pacate doar pe niste drumuri pe camp deoarece nu avea numere se comporta ok , Cumpar masina scot numerele si plecam la drum dupa aprox 40 km pe autostrada la 150km/h incepe sa creasca temp apei si se aprinde martorul de la apa opresc in prima parcare in vas nu mai aveam apa deloc sun la vanzatorul handler si nu raspunde pun apa si ajung pana la un prieten la 100 km a doua zi il rog sa sune la vanzator raspunde si spre stupoarea mea zice ca o poate lua napoi dar imi poate oferi 2300€ in conditiile in care am platit 2800 am intrebat mai multi amici sfatuindu ma sa il dau in judecata asta am si facut mentionez ca achizitia am facut o in octombrie

FLORINMINIII
Membru nou
Mesaje: 24
Membru din: Mie Sep 27, 2017 10:09 pm

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde FLORINMINIII » Lun Ian 08, 2018 7:28 pm

Iar azi m a sunat prietenul din germania si imi spune ca pana acum i s au dat tot felul de termene vanzatorului sa vina sa isi ia masina raspunzand doar la ultimul adica azi concluzia e ca va veni sa ia masina si inapoiaza banii

FLORINMINIII
Membru nou
Mesaje: 24
Membru din: Mie Sep 27, 2017 10:09 pm

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde FLORINMINIII » Lun Ian 08, 2018 7:29 pm

Doar ca eu oricum pierd bani respectiv tarif avocat 300€ pt niste instiintari prin posta si vreo 200€ nr de inmatriculare

FLORINMINIII
Membru nou
Mesaje: 24
Membru din: Mie Sep 27, 2017 10:09 pm

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde FLORINMINIII » Lun Ian 08, 2018 7:30 pm

Dragi iubitori de Mini si colegi de forum mare atentie sa nu patiti la fel

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 5
Mesaje: 453
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde dedant68 » Lun Ian 08, 2018 8:11 pm

Salut,
Imi pare rau de situatia ta..eu am mai spus aici pe forum cand cineva a postat o lista cu mini coopere aduse/existente in tara, "ca este o mare problema cu aceste masini second hand, marea majoritate dintre ele sunt "cazute" , mergi cu ea in test si cand o opresti sub masina este ulei s-au lichid de racire(sau cand ajungi acasa a doua zi sa te lauzi la prieteni :lol: " nu mai zic ca multe au lampi de avertizare aprinse in bord "pom de iarna". Eu am vazut 6 pana la al meu...in fine...90% bisnitari, nu au nicio legatura cu mini sau pasiunea pentru mini. Chiar daca o cumperi la 3000-4000 euro, trebuie sa ai pregatiti 1000 euro pentru piese, in cel mai fericit caz, iar daca nu ai cunostinte + abilitati+ scule sa-ti faci tu reparatiile, mai plusezi cu inca 1000 euro pentru "mechanakii" din Romania :lol:
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3301
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde adrian » Lun Ian 08, 2018 10:46 pm

Regula de aur cand cumperi din Germania.Discuta cu dealerul la telefon, aproape obligatoriu in germana.Daca are accent strain, usor de depistat pentru orice vorbitor de germana, nu cumpara.Este rus, turc, polonez, pusi pe tzepe pentru clienti din est.De preferat sa fie dealer BMW sau macar ca parcul lui de rable sa fie preponderent BMW. Cf. legislatiei germane ai garantie pana la iesirea din tara lor pentru orice defect.Nu cumpara din Berlin , Munchen, si nici din fosta DDR.Cea mai sigura achizitie este din landul Bavaria, judetele din sud,orase ca Kempten,Memmingen, Ulm, Marktoberdorf,Garmisch,etc.
Am discutat cu multi dealeri pentru ajutor la prieteni in achizitia unei masini, si testul cu accentul dealerului a fost castigator 100%.Nu am dat gres niciodata.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 5
Mesaje: 453
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Sfaturi mini one diesel r50

Mesajde dedant68 » Lun Ian 08, 2018 10:55 pm

Si cine nu vorbeste germana isi angajaza o translatoare bruneta, blondele sunt specializate pe limba engleza :lol: Cate problemne cu "piticania" asta de masina :lol:
Imagine Imagine Imagine


Înapoi la “Discutii generale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori