 ) dintr un oras apropiat de Iasi cu pretul de 2900 euro. La prima vedere masina are cam toate dotarile, inclusiv navigatie, si km releativ putini (150000). Precizez ca eu nu as fi cumparat masina daca mergeam si eu. Povestea a inceput asa:
 ) dintr un oras apropiat de Iasi cu pretul de 2900 euro. La prima vedere masina are cam toate dotarile, inclusiv navigatie, si km releativ putini (150000). Precizez ca eu nu as fi cumparat masina daca mergeam si eu. Povestea a inceput asa:Prima impresie care am avut o cand am urcat in ea...fara sa o pornesc
 masina obosita (fara sa vreau o compar cu ceea ce conduc eu...un 318D cutie automata din 2011). Apoi mergand cu ea, uitandu-ma in jurul ei si fiind atent la detaliile din interior am constatat:
 masina obosita (fara sa vreau o compar cu ceea ce conduc eu...un 318D cutie automata din 2011). Apoi mergand cu ea, uitandu-ma in jurul ei si fiind atent la detaliile din interior am constatat:1. Sigla de Mini de la airbag de la volan stramba ( pot schimba doar acea emblema fara a schimba si airbag ul?)
2.Geamul de la sofer coboara insa cand vrei sa il ridici mai mult de un cm nu urca (voi incerca sa chestia cu pumnul, voi curata motorasul si voi unge macaraua)
3.Cand pleci de pe loc...se blocheaza portierele.Daca opresti si apesi butonul care deblocheaza portierele...cea din dreapta nu se deblocheaza...deci trebuie sa te intinzi tu sa o deschizi din interior sa poata intra urca cineva...vreo idee?)
4.Are senzori de parcare pe spate..noroc ca i-am vazut in bara din spate ca altfel nici nu stiam...nu apare nimic pe navigatie, nu se aude nimic. Insa am citit aici ca ar trebui sa ma uit si la lumina de marsalier daca se aprinde si sa verific siguranta. Daca aveti alte idei care pot fi de ajutor..
5. In mers spuneai ca se transforma...o trancaneala de te durea mintea. Schimbat in service amortizoare, bielete, bucse, placute frana, lichid frana etc si a costat totul 2100 Ron. Acum masina se si opreste cand apesi frana si nu mai trancane. Insa am vrut sa ajung in alta parte...masina plina de ulei. Sincer nu am mai avut bani sa spun alora din service sa se uite ce ar putea fi...insa am vazut la recipeintul negru (banuiesc ca e de la servodirectie) ca e plin de ulei...inclusiv furtunele care sunt conectate la butoiasul negru. Ciudat ca am gasit in portbagaj un recipeint cu ulei de servodirectie...deci pierde pe undeva. Dupa ce opresc motorul pompa pare ca functioneaza. Desi volanul merge cam greu...as fi vrut sa compar cu un alt Mini dar nu am posibilitatea. Sincer eu m-am gandit sa o spal acolo unde e murdara cu ulei cu spuma activa si poate constat pe unde sunt acele pierderi. Plus nu am reusit sa imi dau seama daca nivelul la uleiul de servo e bun. Am scos busonul...e doar un capac...iar butoiasul nu are semn de min sau max
6. Fusta de la spoilerul din fata este sarita din clemele alea care sunt rupte de fapt...ma gandeam sa lipess fusta de spoiler cu un silicon negru
7. Nu mai venea lichidul de spalare la luneta...am desfundat eu acea gaurica...si normal ca haionul e ruginit tot pe interior
Va rog daca ma puteti ajuta cu idei pentru fiecare problema pentru ca deja am depasit cu mult bugetul pentru aceasta masina. Am garaj incalzit la serviciu...chef de treaba...insa imi lipsesc informatiile




 Practic, 90% din cele cumparate la regim de 'second hand" au probleme, si unele sunt grave..Eu l-am luat pe 30 oct. anul acesta, si de atunci si pana in prezent, in fiecare zi mai "fac' ceva la el, sau mai cumpar cate ceva..si lista este lunga
 Practic, 90% din cele cumparate la regim de 'second hand" au probleme, si unele sunt grave..Eu l-am luat pe 30 oct. anul acesta, si de atunci si pana in prezent, in fiecare zi mai "fac' ceva la el, sau mai cumpar cate ceva..si lista este lunga  
  
   
               
               
 Am vandut o masina in urma cu o luna si i-am pus in brate cumparatorului dosarul cu facturile pieselor cumparate pe parcursul anilor, reparatiile le-am efectuat eu in atelierul meu. Practic nici nu s-a uitat in dosar, conversatia lui era centrata pe negocierea de pret. Mini Cooper este un auto care are un segment redus de cumparatori, chiar foarte redus, din pacate
  Am vandut o masina in urma cu o luna si i-am pus in brate cumparatorului dosarul cu facturile pieselor cumparate pe parcursul anilor, reparatiile le-am efectuat eu in atelierul meu. Practic nici nu s-a uitat in dosar, conversatia lui era centrata pe negocierea de pret. Mini Cooper este un auto care are un segment redus de cumparatori, chiar foarte redus, din pacate