cateva probleme

wrstefan
Membru nou
Mesaje: 17
Membru din: Mar Mar 23, 2010 8:12 pm
Localitate: arad

cateva probleme

Mesaj de wrstefan »

Salutare sunt Stefan din Arad nou posesor de r50 mini one 2002, am cateva probleme ,la care dupa studierea forumului , as avea nevoie de ceva lamuriri daca se poate:
-prima a fost macara de geam dreapta blocata , rezolvat prin schimbare , dupa binenteles o schimbare de ulei ,filtre etc , rezolvat si asta , urmeaza filtru de benzina .
-o problema mai ciudata , la care banuiesc cauza, de cand am cumparat masina jumatatea de parbriz a soferului si parte din geamul stanga sunt acoperite cu o pelicula alba pe interior , dupa ce am sters cu solutie geam , servetele uscate etc ,totul este curat pentru o juma de ora de functionare dupa care apare din nou problema , am descoperit sub capota un bidon de antigel lasat la indemana, astept sa vad daca intredevar scade , concluzia banuiesc o fisura in radiatorul de incalzire , am urmarit un filmulet de schimbare probabil va urma.
-alta problema a fost iluminarea panoului de comanda caldura , rezolvat cu ajutorul unui clip youtube, schimbat becuri.
-o alta problema la care am nevvoie de sfat, am o singura cheie care nu are telecomanda , cred ca ar trebui sa verific existenta modului radio de sub oglinda? daca il am , teoretic pot programa o telecomanda din dezmembrari? daca lipseste modulul , oare masina e precablata sa pot monta unul? daca montez modul trebuie facuta ceva programare elctronica cu soft?
-o alta intrebare este legat de instalarea GPL , teoretic ieri am fost la service-ul unde am mai montat pe alte masini GPL si dupa demontarea rotii de rezerva si ceva masuratori am descoperit ca intra o butelie de 550mmx180mm in locul rotii de rezerva ,intreb deoarece am descoperit ca marea majoritate care si-au montat gpl au optat pentru butelie cilindrica in portbaqgaj , astfel acesta devenind inexistent , folosesc GPL de cativa ani pe mai multe masini, din cauza nr mare de km pe care-l efectuez anual aprox 50000.
- problema bec airbag , statea aprins , studiat forum , aplicat metoda neortodoxa adica demontat acoperit, nu se mai vede .
- mai am de schimbat , incerc tot din dezmembrari boxele din usile fata , cea din dreapta are mebrana rupta si nu functioneaza deloc, cea din stanga caraie rau , tot din seria asta un fost proprietar a taiat mufa origina a caseton/cd original si acum dupa schimbarea si de catre mine a hu. are mufe iso si binenteles achizitionat si montat rama adaptoare.
-tot dupa studierea forumului l-am contactat pe adrian pentru deblocarea soft de la one la cooper , urmeaza in viitorul foarte apropiat.
mini one 2002, vw golf mk1, trabant 1,1
wrstefan
Membru nou
Mesaje: 17
Membru din: Mar Mar 23, 2010 8:12 pm
Localitate: arad

Re: cateva probleme

Mesaj de wrstefan »

precizare , am descoperit sub ceas/oglinda modulul de rf pentru telecomanda , intrebarea ramane pot adauga o telecomanda de masina de la dezmembrari?
mini one 2002, vw golf mk1, trabant 1,1
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: cateva probleme

Mesaj de adrian »

wrstefan scrie:precizare , am descoperit sub ceas/oglinda modulul de rf pentru telecomanda , intrebarea ramane pot adauga o telecomanda de masina de la dezmembrari?
Poti, dar trebuie codata cu NCSExpert, ca sa o recunoasca masina.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: cateva probleme

Mesaj de MiniRC31 »

wrstefan scrie: -o alta intrebare este legat de instalarea GPL , teoretic ieri am fost la service-ul unde am mai montat pe alte masini GPL si dupa demontarea rotii de rezerva si ceva masuratori am descoperit ca intra o butelie de 550mmx180mm in locul rotii de rezerva ,intreb deoarece am descoperit ca marea majoritate care si-au montat gpl au optat pentru butelie cilindrica in portbaqgaj , astfel acesta devenind inexistent , folosesc GPL de cativa ani pe mai multe masini, din cauza nr mare de km pe care-l efectuez anual aprox 50000.
daca stau bine si ma gandesc ca Romania trebuei sa respecte anumite standarde de securitate mai ales aceleia de conversie pe GPL trebuie sa stii ca nu este admis pt un Mini sa aibe "butelie toroidala" in locul rotii de rezerva!
1- roata de rezerva este sub poortbagaj
2 - prea joasa masina pt a fi montata in zona aia deci singura posibilitate este portbagajul (2 tarii UE diferite acelasi raspuns)
3 - risc ridicat de detasare in caz de impact din spate, deci risc ridicat de k-BUM!

pt partea de 50K/an personal iti pot spune ca ai gresit masina/modelul nu este indicata pt astfel de rulaj, nu ca nu merge dar la ce km trebuie sa faci ma declar ca as alege cu ochii inchisi un DIESEL fie el si Renault
Ultima oară modificat Vin Feb 23, 2018 2:40 am de către MiniRC31, modificat 1 dată în total.
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: cateva probleme

Mesaj de MiniRC31 »

wrstefan scrie:-o alta problema la care am nevvoie de sfat, am o singura cheie care nu are telecomanda , cred ca ar trebui sa verific existenta modului radio de sub oglinda?
inainte de a te apuca de desfacut mai simpul este sa verifici daca masina ta are inregistrate si alte chei, mai simplu decat sa te apuci de "hei rup".
toata "afacerea asta se face prin OBD

daca ai o cheie tine cont ca aceste masini din fabrica au 3
1- cu telecomanda
2 - fara telecomanda
3 - cheie de rezerva (deschis usi)

wrstefan scrie:daca il am , teoretic pot programa o telecomanda din dezmembrari?
DA
wrstefan scrie:daca lipseste modulul , oare masina e precablata sa pot monta unul?
NU (masina nu este "precablata", trebuie sa tragi tu cablurile aferente)
wrstefan scrie:daca montez modul trebuie facuta ceva programare elctronica cu soft
DA (activare modul) + inregistrare telecomanda cheie in calc de confort.
Fişiere ataşate
key.png
key.png (23.59 KiB) Vizualizat de 9590 ori
Drive safe and keep the wheels down
wrstefan
Membru nou
Mesaje: 17
Membru din: Mar Mar 23, 2010 8:12 pm
Localitate: arad

Re: cateva probleme

Mesaj de wrstefan »

MiniRC31 multam de raspunsul , sfatul legat de cheie ,util , dar legat de GPL cred ca ai ceva lacune legislative, nu mai aleg masini diesel de aproximativ 7 ani din cauza consumului /costuri per km si din cauza mecanicilor ,calitate piese etc., legat de diesel fosta masina Dacia Duster (am vandut masina la aproape 350000km ,1.6 benzina cu gpl , motorul la dezmembrari complet , costa cat un injector second/refurbished de diesel) legat de GPL Dacia pe care am detinut-o , avea rezervor toroidal extern (roata fiind in afara masinii) omologat RAR, prima masina pe care am montat GPL acum 7-8 ani renault clio mk1 idem , rezervor toroidal extern , deci faza cu butelia in afara masinii pica , e legal e voie! riscul de detasare si boom , nu e mai mare decat la cei ce umbla cu rezervorul de benzina pe rosu , acesta fiind plin de vaporii, care pot cauza o explozie , prea joasa masina , DA , legea spune minim 20 cm intre asfalt / pareta inferioara a anvelopei si extremitatea buteliei , legat de asta se poate , dupa indepartarea tampoanelor rotii de rezerva(cu flexu fizic) si instalarea unei butelii cu dimensiunile 550mx180mm e legal , chiar incape, pe masurate !
Legat de fiabilitate , ramane de vazut , mi-a fost dor de mini , am mai detinut un mini one r56 cumparat aproape nou ,care mi-a produs "placeri" maxime , mi-a fost dor sa detin un mini, am studiat ,citit ,aprofundat , are bubele lui dar iubesc masina asta , din acest motiv am ales iara mini, si indiferent de fiabilitate , probleme , imi place si le voi rezolva.
mini one 2002, vw golf mk1, trabant 1,1
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: cateva probleme

Mesaj de MiniRC31 »

ce spun eu si ce imi zici tu...

ce treaba legislatia cu preferinta mea la km care "ii faci tu", ma repet orice masina trece peste 20K/an dpdv economic este indicat Diesel

pe partea de "instalare" rezervor GPL compari o masina joasa cu o Dacie Duster ce are garda la sol de 17 cm

eu inca ma repet pt ca vb din cunostinta de cauza:

2- prea joasa masina pt a fi montata in zona aia de singura posibilitate este portbagajul (2 tarii UE diferite acelasi raspuns)
3 - risc ridicat de detasare in caz de impact din spate, deci risc ridicat de k-BUM!
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: cateva probleme

Mesaj de dedant68 »

Salut,
Multi km si fara evenimente :)
1, Referitor la EWS, IMO , key etc, am nevoie de luna de fabricatie a masinii si motorizarea/capaciatea motorului.

2. Parere personala :!:
Mini Cooper este o masina cu o anumita 'personalitate' si 'spell' si nu suporta 'upgrade' de acest gen. Cu cat pastrezi masina acesta mai orginala, cu atat isi pastreaza farmecul si valoarea. La o revanzare vei pierde foarte mult din punct de vedere al timpului de asteptare, dar si bani. De asemenea, investitia intr-o instalatie GPL performanta + autorizare/inspectii si verificari este ridicata, deci se preteaza un calcul bine structurat si cu 'trei zecimale'. Mini Cooper este o masina in 'trend' britanic, iar stilul britanic este unul accentuat conservator :!:

Numai bine,
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: cateva probleme

Mesaj de Sharpe »

eu am instalatie GPL pe MINI ,dar butelie sa incapa sub masina nu am gasit .....exista doar 580x180 care e prea groasa ,daca gasesti undeva ...vreau si eu ....sa eliberez potbagajul :D :roll:
.......ghost...
wrstefan
Membru nou
Mesaje: 17
Membru din: Mar Mar 23, 2010 8:12 pm
Localitate: arad

Re: cateva probleme

Mesaj de wrstefan »

dedant68 uite seria de la masina mea si decodata, daca ma poti ajuta legat de telecomanda/cheie
https://ibb.co/jYzXxc
mini one 2002, vw golf mk1, trabant 1,1
Scrie răspuns