prezentare MINI 5 usi la MINI Proleasing Motors Ploiesti

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: prezentare MINI 5 usi la MINI Proleasing Motors Ploiesti

Mesaj de adrian »

De care trei cilindri vorbim?diesel sau benzina?
La Diesel dupa mine never, am mers destul cu trei cilindri Diesel pe Fabia 1,4TDI-oricum ai face vibreaza la relanti mai mult ca alte masini,te mecina vibratia aia cand stai la semafor,cuplul nu este cine stie ce ,oricum mai bine decat la 1,6CR ala de la Peugeot.
La benzina de 1,5 trei cilindri , dupa date pare interesant,am mers si cu trei cilindri benzinar pe Opel Corsa C,nu prea se simte vibratia, foarte putin, dar cuplul motor suna bine de tot pentru un benzinar.
De fiabilitate, dupa mine nici vorba de probleme,sunt convins ca sunt motoare fara probleme.
In schimb ceva suna ciudat la ureche, dai pe masina ceva bani, nu gluma si primesti un motor in trei cilindri,adica un motor ieftin orice ai zice, ca este de ultima generatie, ca emana Chanel la evacuare,ca scoate si apa din urechi cand faci baie,tot in trei cilindri ramane, un fel de motor pentru criza, de amaraciune,de 2 lei, de mers cu el la piata, la serviciu,sa trimiti guvernanata sa-ti ia tigari de la 2 colturi distanta.
Dupa mine :NU, NU ,NU,NU,NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: prezentare MINI 5 usi la MINI Proleasing Motors Ploiesti

Mesaj de cristi o'RAL »

adrian, se pare ca asta e viitorul, o sa apara masini cu motoare fara cilindri... ce facem?! :)))

unde gasim si noi o TATRA sa o punem la pastrare??
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: prezentare MINI 5 usi la MINI Proleasing Motors Ploiesti

Mesaj de adrian »

Uita aici, "crème de la crème", adica Tatra 600 din 1949 -Tatraplan-,arata impecabil, masina asta m-a"secat" intotdeuna.
Tatraplan 600.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: prezentare MINI 5 usi la MINI Proleasing Motors Ploiesti

Mesaj de cristi o'RAL »

m-am tras si eu in poza cu ea printr-un muzeu in munchen
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
razvan333
Veteran
Mesaje: 1837
Membru din: Dum Sep 19, 2010 9:05 am
Localitate: Bucuresti

Re: prezentare MINI 5 usi la MINI Proleasing Motors Ploiesti

Mesaj de razvan333 »

De benzina e vorba Adi :D
Motorul e destul de vioi cu cei 136 de cai, iar cutia, pt. ca sunt fan automata, schimba foarte bine(chiar am chinuit o un pic).
Nu mai pot sa tin 2.7 le. E prea costisitor si daca ma duc 2 colturi mai incolo dupa tigari, dau pe motorina cat dau pe tigari. Cum spunea si Cristi, asta e trend ul. Eventual, cel mult un 2.0, mai mult de atat nu mai vreau.
Da, e frumos sa ai un V6 sub scaun si la 200 sa stau cu un deget pe volan, dar impozitul, taxa de timbru si pretul nejustificat al motorinei...toate daruite noua de mult iubitii guvernanti :evil: , ma fac sa mi fie scarba si sa nu mai vreau 2.7 TDI.
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Scrie răspuns