Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

godoroja
Membru nou
Mesaje: 26
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja » Mar Sep 13, 2016 5:56 pm

Salut,

Va cer sfatul cu privire la o problema aparuta recent.
Masina: Mini Cooper Countryman S All4 automata (08.2011)
Pe langa senzorul de temperatura motor (cred ca ala e) curgea putin antigel. Am completat 500 ml la 6 luni. Acceptabil. Am decis sa-l inlocuiesc. L-am inlocuit ieri si de atunci ventilatorul merge pe ultima treapta la maxim. Si in mers si in stationare. Dupa ce opresc motorul mai merge pe viteza maxima cateva minute pana se opreste.
La comanda au fost probleme pentru ca pe ETK nu apare acest senzor, el fiind taiat de acolo de Mini, astfel ca nu poate fi comandat pentru Mini. Serviceul Mini mi-a recomandat sa-l comandam pe cel de pe BMW-uri pe benzina ca e acelasi si ca au rezolvat cu succes aceeasi situatie cu toate celelalte Mini cu aceasta problema. L-am vazut pe cel vechi si pe cel nou si sunt identice.
Nu stiu daca e normal sa porneasca ventilatorul mereu la viteza asta.
Cand motorul e rece nu porneste, dupa ce se incalzeste porneste pe treapta 1 si apoi pe 2(maxim) si de acolo nu-l mai scoti. Am incercat chestia asta fara AC(cu AC am vazut ca e normal). Cu AC sau fara AC vad ca nu schimba cu nimic toata treaba.
Inainte sa schimb acest senzor, nu aveam aceasta problema. Mi se recomanda sa schimbam cu un senzor nou (poate e defect cel pus pe masina - desi pe tester pe idle cu motor cald vede temperatura la ~110 grade si porneste, ulterior il scade la 108 il opreste apoi imediat creste iar peste 110 si iar porneste). Daca face tot la fel, mi se recomanda schimbarea termostatului. Desi va repet, pana la schimbarea acestui senzor nu erau probleme. Ulterior am citit si :
Problem:Engine overheats quickly while idling or driving:
Solution:Check the thermostat's operation as it could be closed shut or damaged internally. Check water pump operation. Water pump internal impeller failure will cause a decreased amount of coolant flow. Check for a cracked cylinder head gasket allowing water to pass throuh to the combustion chamber into the engine oil. Check for water in the oil. (white or grey milky fluid) Check for air trapped in the coolant system causing improper function of the thermostat. [color=#FF0000]Bleeding of the cooling system may be neccessary for proper thermostat function[/color].

Am citit si am vazut ca se dadeau gauri mici sa curga cate putin antigel si asta tinea cumva sub control incalzirea. Mi-e sa nu fi fost si la mine asta.
Ultima oară modificat Sâm Sep 24, 2016 10:11 am de către godoroja, modificat 1 dată în total.
Taran "ES" born in 2011, cu ghiul R60 automat si 16(4x4) tractiuni la bara

godoroja
Membru nou
Mesaje: 26
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja » Mar Sep 13, 2016 5:59 pm

Masina a avut si actiune PUMA rezolvata in 2012 (cica). Desi nu cred... Am vazut ca exista un kit Retrofit ceva care elimina acest senzor punand in loc un furtun. Cred ca au mutat senzorul in alta parte....
Achtung! Bitte PuMA Massnahme 60005320
beachten!
04 Thermostat housing with thermostat 1 07/2012 11537647305 ENDED
04 Thermostat housing with thermostat 1 07/2012 11537647751
only in conjunction with
-- Thermostat adapter BEHR 1 07/2012 12518611289


Si sigur nu trebuia sa postez aici, abia acum am vazut. Mea culpa, rog un moderator sa mute la probleme tehnice :lol:
Taran "ES" born in 2011, cu ghiul R60 automat si 16(4x4) tractiuni la bara

godoroja
Membru nou
Mesaje: 26
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja » Mar Sep 13, 2016 8:08 pm

Update!
Am mers pe Splai spre Centura si ulterior pe centura-> Popesti Leordeni (70 km/h - 90 km/h). Deci afara din oras. Afara 26 grade. Am intrat in meniul secret pe 07 si am avut constant temperatura intre 111-117 grade cu ventilatorul pe treapta 2(maxim) mereu. Am incercat si o varianta citita pe forum sa dau drumul la maxim la caldura. Niciun efect!
Pareri?
Taran "ES" born in 2011, cu ghiul R60 automat si 16(4x4) tractiuni la bara

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de adrian » Mie Sep 14, 2016 5:25 am

Daca mai ai factura posteaza codul senzorului nou,seria de sasiu a masinii,poate pot sa caut daca senzorii sunt compatibili-probabil difera valoarea termorezistentei si Calculatorul primeste informatie falsa.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

godoroja
Membru nou
Mesaje: 26
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja » Mie Sep 14, 2016 7:17 am

W....
SENZOR temperatura 73279 - asa scrie pe factura la reference type.
E comandat senzor de bmw pt ca pe ETK nu mai exista acest cot cu senzor la Mini. Mini l-a inlocuit cu un furtun si cred ca au mutat senzorul in alta parte.
Ultima oară modificat Sâm Sep 24, 2016 10:11 am de către godoroja, modificat 1 dată în total.
Taran "ES" born in 2011, cu ghiul R60 automat si 16(4x4) tractiuni la bara

godoroja
Membru nou
Mesaje: 26
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja » Mie Sep 14, 2016 6:25 pm

Manufacturer Communication No.: SIM-12-06-12
Component(s): ENGINE , ENGINE AND ENGINE COOLING NHTSA ID Number: 10049421
All Products Associated with this Manufacturer Communication close
Vehicle MakeModelModel Year(s)
MINICOOPER2010-2012MINICOOPER CLUBMAN2010-2011MINICOOPER COUNTRYMAN2011-2012MINICOOPER COUPE2012MINICOOPER ROADSTER2012MINICOOPER S2010-2012MINICOOPER S CLUBMAN2010-2011MINICOOPER S CONVERTIBLE2010-2011MINICOOPER S COUNTRYMAN2011MINICOOPER S US2011MINIJCW2010-2011MINIJCW CLUBMAN2011MINIJCW CONVERTIBLE2010-2011
Details close
1 Associated Document close
Manufacturer: BMW of North America, LLC
SUMMARY:
MINI: ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR, NOW AN INDIVIDUAL COMPONENT DUE TO CHANGE IN WIRING HARNESS AND REPLACEMENT OF HARNESS HAS TWO SEPARATE TWO PIN CONNECTORS, WHERE ONE FOR COOLANT TEMPERATURE SENSOR AND OTHER COOLANT THERMOSTAT. ALL MODELS BUILT UP TO 3/2012. *PE
Taran "ES" born in 2011, cu ghiul R60 automat si 16(4x4) tractiuni la bara

godoroja
Membru nou
Mesaje: 26
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja » Dum Sep 18, 2016 11:06 pm

vreo idee?
E vreo solutie inlocuirea intregului sistem de racire cu unul mai performant?
Masina e inca in service.
Taran "ES" born in 2011, cu ghiul R60 automat si 16(4x4) tractiuni la bara

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de adrian » Lun Sep 19, 2016 10:17 am

Hi everyone,

My wife and I bought a 2011 Countryman in 2013. The pram sort of fits in the back but we love it too much for that to be an issue.

We have done 10,000 problem-free km and booked it in for its 40,000 km service. We were rung by the mechanic (non-BMW) who reported problems with the engine temperature sensor circuit, that would require (Australian) $1000 in parts and labour to rectify, including an auto electrician. The mechanic said he had got the information from the car's computer. We've never had any temperature problems with the car. We've never had any warning signs on the display (except yesterday when an increased emissions signal appeared).

Has anyone ever experienced a similar problem like this out of the blue?

An update on the temp sensor problem:

Contacted several BMW dealers; informed that the problem could be rectified by booking the car in at a BMW dealership for a "Campaign retrofit of Coolant Temperature Sensor", free of charge. Appt made for Thursday. Apparently BMW have agreed to retrofit these parts free of charge following complaints from Mini owners.

http://www.mini2.com/forum/welcome-new- ... oblem.html
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

godoroja
Membru nou
Mesaje: 26
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja » Lun Sep 19, 2016 10:52 am

Multumesc Adrian. Campania e facuta pe masina in 2012. Am citit toate forumurile, inclusiv acest mesaj. Dar asta nu a rezolvat problema pentru ca dupa aceasta campanie retrofit kit s-a intamplat aceeasi chestie 1 data si inca 1 data acum. :oops:
Taran "ES" born in 2011, cu ghiul R60 automat si 16(4x4) tractiuni la bara

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de adrian » Lun Sep 19, 2016 1:38 pm

Dupa ce am sapat eu sensorul tau actual este pentru Diesel nu pentru motorul tau N1816A dar nu e foarte sigura info.
De fapt tu nu aveai sensorul defect,doar O ringul de etansare ,de ce nu pui inapoi senzorul vechi si sa schimbi doar O ringul?
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns