Pagina 1 din 1

Hendrix

Scris: Sâm Aug 11, 2012 4:08 pm
de Grosos Antonio
Celalt brit al nostru e un triumph herald 13/60 Convertible din 1969

1969 Triumph Herald 13/60 Convertible
1296 cc
61bhp (almost, some lost on the way during 42years)
4 speed manual
P1000 Pierrelli 12" white metal wheels (as you can see)
Refurbished red vinyl soon will get the proper leather seats
New Soft top

The car was bought in 1987 for 200 pounds as a saloon version and originally grey paint job, been modified and turned into a Convertible in 1988 (some small restoration). Used as a day by day car also as a second car until 1996, sat into the garage till 2008 till the car was sent back to restore to Classic Restoration Scotland ltd. It was there until 2011 September.

On 5th of January the car had his proper outing after about 16 years. And it performed absolutely fantastic ( well, as a British sometimes he needed the chock pulled )

That's it...

Mi-a fost cam lene sa traduc povestioara de pe facebook, dar am incredere in voi ca veti intelege

Re: Hendrix

Scris: Sâm Aug 11, 2012 4:09 pm
de Grosos Antonio
Mai multe detalii

Re: Hendrix

Scris: Sâm Aug 11, 2012 4:16 pm
de Grosos Antonio

Re: Hendrix

Scris: Sâm Aug 11, 2012 5:12 pm
de razvan333
Deci.....felicitari...imi plac si Range-ul si Triumph-ul...eu unul, care incet incet ma dezic de MINI... nu prea inteleg ce cauta MINI in ecuatia asta.... :mrgreen:

Re: Hendrix

Scris: Sâm Aug 11, 2012 5:44 pm
de adrian
Antonio , imi place la nebunie,ai uitat sa adaugi detalii tehnice pe care le-am dedus din filmulet:
Carburator orizontal,shock actionat manual, ambreiaj actionat hidraulic,are si instalatie de incalzire habitaclu,motorasul de la stergatoare cu ax flexibil este mortal .Am vazut ca iti lipseste scoala de soferi cu Dacia 1300(parca ai avut ceva bâlbe la schimbator). Cand incerci o resoftare sa recuperezi caii pierduti? :D :D

Re: Hendrix

Scris: Sâm Aug 11, 2012 9:20 pm
de cristi o'RAL
razvan333 scrie:Deci.....felicitari...imi plac si Range-ul si Triumph-ul...eu unul, care incet incet ma dezic de MINI... nu prea inteleg ce cauta MINI in ecuatia asta.... :mrgreen:
e foarte simplu: keep it british :P

Re: Hendrix

Scris: Dum Aug 12, 2012 12:10 am
de io's
tu ai ceva atractii catre englezoaice vad :lol:

sa le stapanesti sanatos!

Re: Hendrix

Scris: Dum Aug 12, 2012 10:51 am
de cristi o'RAL
cred ca sunt englezoi aia catre care are el atractii... nu vad una cu nume de fata :P

Re: Hendrix

Scris: Dum Aug 12, 2012 3:21 pm
de Grosos Antonio
Da ba tanasi, sunt atras de nume de oameni puternici... :)) Voiai sa ii zic Angla Merkel ?

Si da, imi place industria auto englezeasca desi e detinuta de indieni in mare parte :))

Re: Hendrix

Scris: Dum Aug 12, 2012 3:24 pm
de Grosos Antonio
Dupa cum ti-am zis sunt multe care mai trebuie facute, motorul trebuie pur si simplu dat jos desfacut si curatat, Sincer am mers cu el cu 75mph dar am promis sa nu mai fac asa ceva cat traiesc. Problema cu schimbatorul e ca atunci cand treci de pe una moderna pe aia uiti ca schimbatul vitezelor e ceva la care trebuie sa te concentrezi si mai faci cate o buba. Promit sa ma invat...

P.S. eu sunt generatia 1310 :))

adrian scrie:Antonio , imi place la nebunie,ai uitat sa adaugi detalii tehnice pe care le-am dedus din filmulet:
Carburator orizontal,shock actionat manual, ambreiaj actionat hidraulic,are si instalatie de incalzire habitaclu,motorasul de la stergatoare cu ax flexibil este mortal .Am vazut ca iti lipseste scoala de soferi cu Dacia 1300(parca ai avut ceva bâlbe la schimbator). Cand incerci o resoftare sa recuperezi caii pierduti? :D :D