Kawasaki Ninja ZX 12 r
Scris: Mie Ian 03, 2018 4:14 pm
Salut,
Nu este auto, dar intra la categoria “sport” ca si Mini, si cred ca pot sa-i fac intrare .
Este vorba despre Kawasaki Ninja ZX 12 ultimul model din seria ZX 12, model fabricat in 2006. Este printre putinele exemplare din (2005-2006), nelimitate (340 km/h), deoarece este productie pentru Japonia si apoi adusa in Europa in 2007. O detin din 2014 (achizitie la 21800 km) si nu doresc sa ma despart de ea , are in bord 33180 km reali si va ramane in garaj “ca o legenda vie”. ZX12 este motocicleta care s-a ‘batut’ de-a lungul anilor cu Suzuki Hayabusa si a castigat prima pozitie in acesta lupta la capitolul viteza de la 0-100 km/h, dar si la alte criterii de evaluare...
Varianta 2006:
Motor 1199 cmc, 4 cilindri, carter comun - cutia de viteze(6);
Rata compresie 12,2:1, DOHC 4 supape/cilindru
Putere maxima pe “raim air “ (filtru K&N) = 190 CP/10500 rot/min
Cuplu 134 Nm/7500 rot/min
Injectie electronica(TCBI), control ECU
Immobiliser System
Cadru aluminiu
Suspensie fata: furca inversata de 43mm, spate –amortizor cu gaz
Sistem franare: fata 320 mm cu 4 pistoane /spate 230 mm cu 2 pistoane
Anvelope: fata 120 /17 “ spate 200/17”
Greutate 230 kg ( plin rezervor)
Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate
Consum mediu: 7,5-8 l/ la 100-120 km/h si 10-12l/ la "croaziera" de 200 km/h
Upgrading
Amortizor ghidon + kit sistem prindere pe rezervor Hyperpro
Fitru aer K&N
Power Commander V (Dynojet) cu doua “maps”
Izolatie/banda pe evacuare BEX (protectie temperatura pentru radiator lichid)
Leviere ambreiaj si frana- Titax Gold
Reglaj manual amortizoare/furca fata- Titax Gold
Mansoane ghidon -Progrip
Capete ghidon – Puig Gold
Protectie furca fata si spate -Puig Black
Buson rezervor ulei- Puig Gold
Bujii NGK
Ulei-Amsoil SUA 10w 40 din 2014/schimb in fiecare an
Acumulator- Yuasa
Anvelope Avon Storm 3D X-M, UK
Si mai urmeaza...
Nu este auto, dar intra la categoria “sport” ca si Mini, si cred ca pot sa-i fac intrare .
Este vorba despre Kawasaki Ninja ZX 12 ultimul model din seria ZX 12, model fabricat in 2006. Este printre putinele exemplare din (2005-2006), nelimitate (340 km/h), deoarece este productie pentru Japonia si apoi adusa in Europa in 2007. O detin din 2014 (achizitie la 21800 km) si nu doresc sa ma despart de ea , are in bord 33180 km reali si va ramane in garaj “ca o legenda vie”. ZX12 este motocicleta care s-a ‘batut’ de-a lungul anilor cu Suzuki Hayabusa si a castigat prima pozitie in acesta lupta la capitolul viteza de la 0-100 km/h, dar si la alte criterii de evaluare...
Varianta 2006:
Motor 1199 cmc, 4 cilindri, carter comun - cutia de viteze(6);
Rata compresie 12,2:1, DOHC 4 supape/cilindru
Putere maxima pe “raim air “ (filtru K&N) = 190 CP/10500 rot/min
Cuplu 134 Nm/7500 rot/min
Injectie electronica(TCBI), control ECU
Immobiliser System
Cadru aluminiu
Suspensie fata: furca inversata de 43mm, spate –amortizor cu gaz
Sistem franare: fata 320 mm cu 4 pistoane /spate 230 mm cu 2 pistoane
Anvelope: fata 120 /17 “ spate 200/17”
Greutate 230 kg ( plin rezervor)
Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate
Consum mediu: 7,5-8 l/ la 100-120 km/h si 10-12l/ la "croaziera" de 200 km/h
Upgrading
Amortizor ghidon + kit sistem prindere pe rezervor Hyperpro
Fitru aer K&N
Power Commander V (Dynojet) cu doua “maps”
Izolatie/banda pe evacuare BEX (protectie temperatura pentru radiator lichid)
Leviere ambreiaj si frana- Titax Gold
Reglaj manual amortizoare/furca fata- Titax Gold
Mansoane ghidon -Progrip
Capete ghidon – Puig Gold
Protectie furca fata si spate -Puig Black
Buson rezervor ulei- Puig Gold
Bujii NGK
Ulei-Amsoil SUA 10w 40 din 2014/schimb in fiecare an
Acumulator- Yuasa
Anvelope Avon Storm 3D X-M, UK
Si mai urmeaza...