Pagina 1 din 1

Kawasaki Ninja ZX 12 r

Scris: Mie Ian 03, 2018 4:14 pm
de dedant68
Salut,
Nu este auto, dar intra la categoria “sport” ca si Mini, si cred ca pot sa-i fac intrare :) .
Este vorba despre Kawasaki Ninja ZX 12 ultimul model din seria ZX 12, model fabricat in 2006. Este printre putinele exemplare din (2005-2006), nelimitate (340 km/h), deoarece este productie pentru Japonia si apoi adusa in Europa in 2007. O detin din 2014 (achizitie la 21800 km) si nu doresc sa ma despart de ea :), are in bord 33180 km reali si va ramane in garaj “ca o legenda vie”. ZX12 este motocicleta care s-a ‘batut’ de-a lungul anilor cu Suzuki Hayabusa si a castigat prima pozitie in acesta lupta la capitolul viteza de la 0-100 km/h, dar si la alte criterii de evaluare...
Varianta 2006:
Motor 1199 cmc, 4 cilindri, carter comun - cutia de viteze(6);
Rata compresie 12,2:1, DOHC 4 supape/cilindru
Putere maxima pe “raim air “ (filtru K&N) = 190 CP/10500 rot/min
Cuplu 134 Nm/7500 rot/min
Injectie electronica(TCBI), control ECU
Immobiliser System
Cadru aluminiu
Suspensie fata: furca inversata de 43mm, spate –amortizor cu gaz
Sistem franare: fata 320 mm cu 4 pistoane /spate 230 mm cu 2 pistoane
Anvelope: fata 120 /17 “ spate 200/17”
Greutate 230 kg ( plin rezervor)
Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate ;)
Consum mediu: 7,5-8 l/ la 100-120 km/h si 10-12l/ la "croaziera" de 200 km/h
Upgrading
Amortizor ghidon + kit sistem prindere pe rezervor Hyperpro
Fitru aer K&N
Power Commander V (Dynojet) cu doua “maps”
Izolatie/banda pe evacuare BEX (protectie temperatura pentru radiator lichid)
Leviere ambreiaj si frana- Titax Gold
Reglaj manual amortizoare/furca fata- Titax Gold
Mansoane ghidon -Progrip
Capete ghidon – Puig Gold
Protectie furca fata si spate -Puig Black
Buson rezervor ulei- Puig Gold
Bujii NGK
Ulei-Amsoil SUA 10w 40 din 2014/schimb in fiecare an
Acumulator- Yuasa
Anvelope Avon Storm 3D X-M, UK
Si mai urmeaza... :)

Re: Kawasaki ZX 12 r

Scris: Mie Ian 03, 2018 6:24 pm
de adrian
Faina scula!
Covoarele din garaj? Cisnadie? Isfahan?

Re: Kawasaki ZX 12 r

Scris: Mie Ian 03, 2018 6:46 pm
de dedant68
Da, Adrian, sunt covoare de la Cisnadie :D. In prezent camera din foto unde aveam garajul/atelier pentru moto, acum are o utilizare casnica, iar zx12 este acum in garaj langa Mini Cooper. Eu as vrea ca iarna sa o aduc in casa, dar nu am 'permis de intrare'...sotia spune ca emana miros de benzina si 'noxe', dar eu nu simt nimic :D

Re: Kawasaki ZX 12 r

Scris: Joi Ian 04, 2018 12:29 pm
de dedant68
Service-ul la motociclete in Romania este foarte scump, si in plus sunt putini 'calificati' in domeniu. Pe parcursul anilor am realizat mai multe echipamente/dispozitive ajutatoare pentru interventii la motocicletele pe care le-am detinut. Bine, si prietenii au beneficiat de realizari :)

Home made_Elevator actionat de un cric hidraulic mobil_ confectionat in 2011
Foarte practic si util pentru schimb de: ulei, placute de franare, anvelope, kit lant+pinioane;
'Helpful for' reglaje motor, etc
8-)

Re: Kawasaki ZX 12 r

Scris: Joi Ian 04, 2018 1:27 pm
de adrian
Nu ne spui mai bine cum ai pornit motocicleta dupa ce ai primit master key si ECU din Olanda??
La MV Agusta, Ducati,Moto Guzzi, te puteam ajuta cu immo off. :lol: :lol:
Vad ca MV Agusta F4 110 CC este mai rapida decat ZX 12r. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Kawasaki ZX 12 r

Scris: Joi Ian 04, 2018 2:04 pm
de dedant68
Adrian, ai "sapat" pe Internet si au ajuns pe motociclism.ro :) Motocicleta asta a fost tinuta intr-un depozit prin Harghita aproape noua, nimeni nu s-a atins de ea ca nu avea ECU+ ignition + master key/immo...un binevoitor le-a sustras. Stiind despre ce este vorba, am luat-o pe riscul meu, in ideea ca sa cumperi un motor nepornit iti asumi un risc..Am incercat mai multe variante cu un ECU din 2003 si pachetul aferent+ resoft, schimbat chip-uri,dar nu a mers, nu recunostea o serie de traductoare si dash board nu intra pe ON, mai aveam o varianta sa trec pe 2000, fara ECU, immo etc, dar pierdeam din performante ... Am astepatat( 3 luni) pana am gasit ECU 2005-2006 cu tot setul , a venit din Germania, comunitatea ZX12 de acolo mi-a oferit suport, si a porni la prima cheie dupa instalare, mers super dupa mici reglaje.. 8-)

Re: Kawasaki ZX 12 r

Scris: Joi Ian 04, 2018 4:21 pm
de dedant68
MV Augusta F4 R din 2013 are o putere de 195 CP raportata la o masa de 210 kg, iar F4RR are 200,8 CP, si vorbim de anul 2013 :D ..ZX12 al meu incheie generatia ZX12 in 2006, vorbeam de anii 2000-2006 de ZX12, singura cu care se lupta era Hayabusa. Dupa ZX12, Kawasaki a lansat ZX14R cu 191,7 CP la 10.500 rot/min si cu 2,6 sec de la 0 la 100 km/h 8-)

Re: Kawasaki Ninja ZX 12 r

Scris: Mar Ian 16, 2018 12:20 am
de io's
dedant68 scrie:Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate ;)


:shock:
in romania?? esti inconstient

motoru'.. fain!

Re: Kawasaki Ninja ZX 12 r

Scris: Mar Ian 16, 2018 9:00 am
de dedant68
io's scrie:
dedant68 scrie:Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate ;)


:shock:
in romania?? esti inconstient

motoru'.. fain!


O replica tipizata pentru "Facebook" ...