Pagina 19 din 22

Re: e46 330i black/black

Scris: Vin Mar 28, 2014 12:27 am
de io's
vanzatorul avea 2 tipuri de amortizoare la vanzare, astea pt inaltime stock (cu dimensiuni) si inca unele pt lifted.
eu daca as vrea sa inalt masina nu mi-ar trebuie arcuri, numai amoritzoare. D22 are pe fata bara de torisune care se poate manevra la inaltime si pe spate se monteaza niste distantiere dar asa cum am mai spus NU vreau sa o inalt.

Re: e46 330i black/black

Scris: Vin Mar 28, 2014 3:26 pm
de io's
gata, schimbate :)
s-a schimbat masina :D

Re: e46 330i black/black

Scris: Vin Mar 28, 2014 3:28 pm
de io's
cam asta era diferenta dintre amortizoare

Re: e46 330i black/black

Scris: Vin Mar 28, 2014 5:19 pm
de razvan333
Se vede diferenta, sunt convins ca se si simte :P

Re: e46 330i black/black

Scris: Vin Mar 28, 2014 8:02 pm
de io's
gradina botanica ambulanta :lol:

Re: e46 330i black/black

Scris: Joi Apr 17, 2014 2:54 pm
de io's
o noua achizitie, vânam demult asa ceva :D

offroad led light bar 26"/120w
intra in locul proiectoarelor bin bullbar care merg direct la gunoi pt ca au oxidat rau si ext si int in iarna asta

Re: e46 330i black/black

Scris: Joi Apr 17, 2014 7:39 pm
de Luce
Sa fie LUCE! :lol:

Luce

Re: e46 330i black/black

Scris: Sâm Apr 19, 2014 3:23 pm
de io's
sus! :D

Re: e46 330i black/black

Scris: Sâm Apr 19, 2014 5:16 pm
de adrian
Salut,
Aici impresiile si experienta mea scurta cu Nissan NP300.
Dupa ce am luat NP 300 (acela din Jilava),am schimbat capetele de planetare(joc la canelurile de la flanse),flansele de la butucul rotii,bilete antiruliu,bucsi bara egalizare fata, amortizoare spate,placute frana fata, pivoti inferiori, toate piese Nissan.Cost aprox. 6000Ron.Am facut schimbul de ulei motor,si toate filtrele, in afara de cel de polen,masina nu are acest filtru. :?: :?:
Am facut probe pe teren accidentat, am fost placut surprins de diametrul de bracaj foarte bun, practic masina vireaza "in loc".In schimb , neplacut surprins ca la viraj maxim, cand directia ajunge pe limitatorul mecanic,face un zgomot tare la drum denivelat, practic acel tachet de limitare freaca fier pe fier.Am controloat uleiurile din cutia de viteze si diferential, aratau perfect, deci transmisie de calitate.
Troliul de pe masina este ( incredibil) un Warn M8000,adica unul din cele mai bune din lume la categoria basic-strong-reliable.Din pacate, cel care l-a montat a fost un pic cam "nestiutor"si legaturile electrice erau gresite, la pornire practic facea scurt-circuit.Am refacut legaturile si merge perfect.
La cateva probe scurte de teren masina mi-a facut o impresie buna,coborarea cu treapta 1 la "mic" este de mare ajutor si demultiplicarea este perfect calculata.
Motorul mult mai silentios decat la varianta veche de Nissan Pick-up,acelasi motor dar cu pompa de injectie,NP 300 are common rail.
La interior insa ,jale totala,saracie lucie,material plastic de slaba calitate,podea acoperita cu un fel de linoleum,tapiterie scaune din stofa urata,etc.
Parerea mea, nu este o masina de zi cu zi decat daca trebuie sa parcurgi zilnic drumuri accidentate,practic pe sosea normala nu-si are locul decat pentru distante scurte pe care trebuie sa le parcurgi ca sa ajungi la drumul ala prost pe care trebuie sa mergi.
Impresia din cabina(butoane, manete,plasticarie, ergonomie,etc)-masina pare facuta cu piese din anii '85,sau facuta in 2009 cu piese ramase undeva pe stoc intr-un depozit si trebuiau sa le dea o utilitate.
Dar sigur ca nu poti sa cumperi -atat am platit eu-cu 8000Euro o masina din 2009 si care sa arate bine la toate capitolele, mai exact am primit exact ce am platit, o tranzactie corecta.

Re: e46 330i black/black

Scris: Sâm Apr 19, 2014 9:30 pm
de cristi o'RAL
astea sunt masini pe care o sa le vezi si peste 30 de ani la stiri cu arabi cu pusti in bena :)