Mini Clubman D F54

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3492
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Mini Clubman D F54

Mesaj de adrian » Mie Iun 19, 2019 4:36 pm

Postez aici pentru ca nu am sectiune la F54
Deci Mini Clubman F54, an fabricatie 2017,motorizare diesel 2,0l, motor B47 de 150CP, cutie viteze manuala.Destul de plin de tot felul de dotari stock plus optionale, cele mai deosebite fiind JOHN COOPER WORKS CHILI PAKET,18JOHN COOPER WORKS GRIP SPOKE,John Cooper Works Leather Steering Wheel,JCW Aerodynamics Kit,LED Headlight,LED Fog Lights.Consum testat pe 2500km in jur de 5,1l/100km.Nu vreau sa mai adaug nimic pe la exterior sau interior, este destul de impodobita, urmeaza doar o usoara colantare cu bonnet stripes, hood stripes si tailgate stripes, culoare crom inchis mat.
65028313_1150424461826444_4905887898064125952_n.jpg
64871338_615898352256127_6997172843888771072_n.jpg
64814630_1059998534390762_7958668802869166080_n.jpg
64726072_2293620690898185_6813256928320290816_n.jpg
62551057_638376163341677_2736330609243717632_n.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6357
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Mini Clubman D F54

Mesaj de Vali Iovi-Stere » Mie Iun 19, 2019 10:01 pm

Ai secțiunea mult dorită. :D
Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3492
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Clubman D F54

Mesaj de adrian » Joi Iun 20, 2019 1:32 pm

Multumesc Vali :)
O mica modificare exterioara, dungi crome mat pe toata lungimea.
65246865_455440448607370_1207808717043531776_n.jpg
64624437_1350554871759546_5683343417489227776_n.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 442
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Clubman D F54

Mesaj de SpOOk » Vin Iul 12, 2019 8:14 am

Sa-l stapanesti sanatos, Adrian. Foarte fain
Asteptam impresii
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3492
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Clubman D F54

Mesaj de adrian » Mar Aug 27, 2019 6:56 am

Am parcurs mai mult de 2500km in Romania intre timp si am ajuns sa cunosc mai bine masina.
Pozitiv-izolatie fonica foarte buna,scaune foarte bine proiectate pentru drum lung,lumini foarte bune pe timp de noapte,suspensie parca facuta pentru drumurile din Romania,destul de bun comportament in viraje, frane foarte bune si rezistente la utilizari frecvente fara semne de oboseala,consum de motorina foarte putin peste cifrele oficiale,in jur de 5-5,3l/100km, usile de la portbagaj foarte utile la cumparaturi,recunoasterea cheii din afara masinii care te scuteste sa mai cauti cheia prin buzunar cand ai mainile ocupate foarte utila.Ultimii 200km i-am parcurs cu modificare de soft la motor, mai exact o crestere a puterii pana la 210CP, si un cuplu motor marit la 430Nm.Rezultat , o dinamica incredibila,consumul a ramas acelasi ca inainte de resoftare,filtrul de particule nu are incarcare,pacat ca BMW este atat de conservator in a mari puterea acestui motor la nivelul a peste 200CP ,chiar merita,este cu totul alta masina.Resoftarea am facut-o fara deschiderea calculatorului, citire si scriere direct pe banc.
67209394_2350394848555169_4097248150111125504_n.jpg
66099366_466957990541576_4819630223022620672_n.jpg
Negativ-nu este un MINI!!! :mrgreen: ,senzorii de parcare au un mod ciudat de functionare,meniul de la radio,media,telefon este destul de "ciudat"se acceseaza greu cand esti la volan,lipsa functie "Voice control" desi butonul se afla plasat pe volan,climatizarea este "moale",a trebuit sa modific setarea butonului de oprire a motorului la semafor in "Default off" , pentru ca era enervant, ca sa scap de o grije inutila,din cauza anvelopelor mari pe 18"se comporta ciudat pe fagasele multiple de pe soselele romanesti.Lipsa roata rezerva lipsa cric, lipsa cheie roti,lipsa Tyre repair kit,din cauza dotarii cu anvelope Run Flat.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns