BRG si Union Jack
Re: BRG si Union Jack
Terminat operatiune cu podeaua si zona de sub bancheta spate.Destul de mult de demontat,mai ales in stanga fata, din cauza ca trebuie demontata si pedala de acceleratie.
Am rezolvat si cea de a treia cheie, deci am doua cu telecomanda.
Testat pe drum, intr-adevar merita, mai ales izolarea podelei face diferenta,am scapat de zgomotul de rulaj de la Runflat,si in interior este alt sunet,radio se aude mai clar.Initial nu am crezut ca voi face mare lucru cu podeaua pentru ca am vazut ca tapiteria de podea este foarte groasa in unele zone,dar calitatea foliei si faptul ca este lipita intim de podea face diferenta.
Am rezolvat si cea de a treia cheie, deci am doua cu telecomanda.
Testat pe drum, intr-adevar merita, mai ales izolarea podelei face diferenta,am scapat de zgomotul de rulaj de la Runflat,si in interior este alt sunet,radio se aude mai clar.Initial nu am crezut ca voi face mare lucru cu podeaua pentru ca am vazut ca tapiteria de podea este foarte groasa in unele zone,dar calitatea foliei si faptul ca este lipita intim de podea face diferenta.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Montat si kit complet roata de rezerva,din pacate cam piperata,asta pentru ca am de gand sa renunt in curand la anvelopele Runflat, care sunt prea rigide si zgomotoase.Nu mai discut de pretul lor si faptul ca nu sunt fabricate decat de doar cativa producatori de anvelope si alegerea profilului practic nu exista, cumperi doar profilul oferit de fabricant pentru Runflat.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Pregatire Calculator motor de rezerva cu Immo of, demontat, citire sw in Bootmode,modificat pe immo of si rescris soft de R53 prefacelift, ca sa am kitul complet, un calculator pentru modelele facelift si unul anterior, ambele se potrivesc pe orice MINI din 2001-2006, R50,R52,R53, se pot monta pe masina in 30 secunde.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Tsss! Excelent Adrian!
Luce
Luce
Re: BRG si Union Jack
Testat ECU la banc, facut diagnoza cu INPA, totul perfect,sunt 15 erori pentru ca ECU nu este conectat la senzori si actuatori, dar asta inseamna ca functioneaza excelent
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Am definitivat o lucrare inceputa cu ceva timp in urma,si anume editarea celui mai puternic instrument necesar pentru ECU tuning la modelele R50,R52,R53,R53JCW si R53GP.Este un mappack-lista de mape continute in memoria calculatorului motorului-care cuprinde 248 de mape, inclusiv o lista de 163 DTC-coduri de eroare.Volumul de lucru a fost imens, dar cred ca a meritat,instrumentul creat este la ora actuala-fara modestie-cel mai puternic existent in lume,mult peste celebrul Bytetronik facut de americani si care constat ca a fost abandonat ca si dezvoltare.
Softul ruleaza in Winols,si permite elaborarea celor mai precise si elaborate fisiere de tuning pentru modelele amintite mai sus, asa incat orice modificare de Hardware pe motor-ax cu came, evacuare, methanol,fulie compresor,admisie,etc., poate fi "comunicata" softului si facute modificarile de rigoare pentru maximizarea puterii.
Desigur tot in premiera si immo off direct in ECU,fara interventie in CAS.
Cu ajutorul lui, se poate ajunge pentru un R50 la 140HP.
Pentru modelele R53, performantele sunt limtate practic doar de cat de mult doreste sa investeasca proprietarul masinii in modificari de Hardware motor,245HP se pot obtine cu fulie 17% si injectoare marite, undeva la 5sec/100kmh
Estimez cu modificarile HW necesare ca se pot obtine 280-285HP, deci sub 4,5sec/100kmh.
Softul ruleaza in Winols,si permite elaborarea celor mai precise si elaborate fisiere de tuning pentru modelele amintite mai sus, asa incat orice modificare de Hardware pe motor-ax cu came, evacuare, methanol,fulie compresor,admisie,etc., poate fi "comunicata" softului si facute modificarile de rigoare pentru maximizarea puterii.
Desigur tot in premiera si immo off direct in ECU,fara interventie in CAS.
Cu ajutorul lui, se poate ajunge pentru un R50 la 140HP.
Pentru modelele R53, performantele sunt limtate practic doar de cat de mult doreste sa investeasca proprietarul masinii in modificari de Hardware motor,245HP se pot obtine cu fulie 17% si injectoare marite, undeva la 5sec/100kmh
Estimez cu modificarile HW necesare ca se pot obtine 280-285HP, deci sub 4,5sec/100kmh.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Oau, felicitari.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: BRG si Union Jack
Sigur mare parte din cei care citim nu intelegem mare lucru insa clar este vb de multa pasiune. Felicitari!!!
Re: BRG si Union Jack
Incerc sa fiu cat mai putin "tehnic"in unele posturi dar nu reusesc mereu.Daca mai recidivez ,imi cer scuze.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: BRG si Union Jack
Diagnoza pe R50 cu Rheingold ISTA , softul oficial BMW.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power