BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Mar Mar 07, 2017 7:38 pm

In pregatire, pompa de aer 0,4bar, aer fortat in galeria de admisie, pornire cu pedala la fund comandata de Arduino nano sa porneasca la voltaj pedala 4,8V.Montaj si test saptamana viitoare.Target 150HP pe aspirat de 1,6.Doamne ajuta!!!
In video testul pompei.
https://www.youtube.com/watch?v=O09qOg6 ... e=youtu.be
20170307_190906.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Mar 08, 2017 9:16 am

pune doua pompe :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 3
Mesaje: 253
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Danyutz » Mie Mar 08, 2017 1:02 pm

Da' unde vrei sa-l urci?
Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Mie Mar 08, 2017 3:48 pm

Danyutz scrie:Da' unde vrei sa-l urci?
150HP
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Mar 08, 2017 4:11 pm

vezi ca cei de la gorenje folosesc niste motoare super performante, ultima generatie, la aspiratoarele fara sac, cu tehnologie cyclone turbo max 3!
baga vreo 2-3 din alea sub capota!
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 402
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de SpOOk » Mie Mar 08, 2017 4:30 pm

:lol:
Sunt curios de rezultat, n-am mai vazut inductie fortata electrica.
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Mar 08, 2017 4:32 pm

n-ai idee ce minuni fac astia cu aspiratoarele... :lol:
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Mie Mar 08, 2017 8:07 pm

cristi o'RAL scrie:n-ai idee ce minuni fac astia cu aspiratoarele... :lol:
Bancuri de autobaza!!!!!
I alta ordine de idei electric charger se foloseste in America, problema lor(au niste retarduri in anumite zone)vor sa supraalimenteze cu asa ceva motoarele lor de 5 sau 6 litri, care inghit aer precum balena planctonul.Din cauza asta , orice scula electrica de genul asta este ori prea mare, ori necesita un alternator gigantic, ori pur si simplu nu poate alimenta atata aer cat ii este necesar unui motor de autobuz.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Mar 08, 2017 10:01 pm

ok, inteleg punctul tau de vedere, dar pentru extra performanta sa ii pui filtru hepa
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian » Joi Mar 09, 2017 6:21 am

Ok scot Cold Intake si pun Hepa, dar filtrul K&N este cam la fel, acelasi principiu, amandoua se spala .
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns