'05 Cooper b&w
-
- Viteza 4
- Mesaje: 308
- Membru din: Dum Feb 16, 2014 3:45 pm
- Localitate: Slatina
Re: '05 Cooper b&w
Filtru sport K&N . Si cu softul tot Adrian te poate lamuri .eu nu pot de exemplu sa-i fac nimic la a mea .
21 BBN
Re: '05 Cooper b&w
Biblia si Evanghelia de la Matei spune altceva:(dar ma rog asta este doar oficial, poate cineva a crackuit si Bluefinul)Keth scrie:+1 Adrian
1. bluefinul de la superchips se poate reutiliza fara probleme, acum daca sunt doritori poate ne combinam mai multi o punem de o intalnire si scoatem o resoftare destul de ieftin/MINIac. Pe site ul superchips romania este undeva la 1200 lei, dar vedem in ce varianta iesim mai ok. Ce spuneti ?
The Bluefin unit 'locks' itself to the car on which it was first used and it can’t be used one any other car unless Superchips re-set it.
Am vazut softurile de la Superchips si Lohen-daca aduce oricare din ele mai mult de 6-7 CP , dar puse pe dyno, nu pe vorbe,platesc eu resoftarea.
Ultima oară modificat Joi Oct 09, 2014 12:02 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: '05 Cooper b&w
Sigur ca este o logica, de ce ai renuntat la catalizator???evident ca era infundat,si in loc sa-l cureti chimic sau cu alte mijloace ai preferat sa-l "vandalizezi", normal ca acum masina merge mult mai bine decat cu un catalizator infundat , dar asta nu inseamna ca merge la potentialul ei intreg, este undeva la 95%, din cauza evacuarii.cristi o'RAL scrie:@adrian: dar despre renuntarea la catalizator in relatia cu back-pressure ce poti sa spui? teoretic, asa cum spui tu, el obstuctioneaza f mult evacuarea, deci ar avea un rol foarte bine calculat in relatia cu back-pressure. renuntarea la el ar da peste cap calculele total. cum se face totusi ca in realitate masina este mai vioaie dupa renuntarea la acest "dop"? e vreo logica aici?
Termenul de back pressure se refera la valori foarte mici ale contrapresiunii din evacuare, doar atat cat sa provoace in spatele ei o unda de vacuum in cilindru care sa ajute la admisia urmatoare evacuarii.Vezi ca sunt si motociclete care au un sistem de mentinere a Back Pressure in niste limite decente, cred ca Honda din cate stiu, tot be sistemul de obturare controlata a evacuarii.
Plus ca eu am o gandire:din tobe si o Dacie suna binisor, o masina adevarata suna de sub capota, nu de la poponet.
Exista de fapt un capitol foarte important in proiectarea motoarelor si anume calculul traseului de evacuare a gazelor arse, care desigur cuprinde si calculul tobei finale de esapament.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: '05 Cooper b&w
catalizatorul nu l-am scos pentru ca era infundat, nu cred ca putea sa fie infundat dupa 5 ani. nitel murdar probabil ca era, desi nu arata.
l-am scos din cauza unui mecanic pesimist... chiar nu imi doream atunci sa-l scot
cine crezi ca sta vreodata sa curete chimic un catalizator care vine cu toata galeria de evacuare?
astea sunt vise frumoase pentru o lume ideala... vine pitzi cu MINI la revizie si ii zice mecanicului "ah... dar stiti?! as vrea sa-mi dati jos galeria si sa-mi curatati chimic catalizatorul, sondele lambda, si foarte important, sa nu uitati, sa inlocuiti si garnitura de la galerie! si daca tot o dati jos, o portare de chiulasa se poate?? pupici! "
tot ce inseamna 2 timpi (motociclete, scutere, TRABANT... etc) au tobe speciale, calculate in fct de capacitatea cilindrica si regimul de turatii pentru care sunt facute sa mearga. la 2 timpi e mult mai importanta treaba asta cu back pressure decat la 4 timpi, aproape ca la 4 timpi nu conteaza daca e sa le comparam.
l-am scos din cauza unui mecanic pesimist... chiar nu imi doream atunci sa-l scot
cine crezi ca sta vreodata sa curete chimic un catalizator care vine cu toata galeria de evacuare?
astea sunt vise frumoase pentru o lume ideala... vine pitzi cu MINI la revizie si ii zice mecanicului "ah... dar stiti?! as vrea sa-mi dati jos galeria si sa-mi curatati chimic catalizatorul, sondele lambda, si foarte important, sa nu uitati, sa inlocuiti si garnitura de la galerie! si daca tot o dati jos, o portare de chiulasa se poate?? pupici! "
tot ce inseamna 2 timpi (motociclete, scutere, TRABANT... etc) au tobe speciale, calculate in fct de capacitatea cilindrica si regimul de turatii pentru care sunt facute sa mearga. la 2 timpi e mult mai importanta treaba asta cu back pressure decat la 4 timpi, aproape ca la 4 timpi nu conteaza daca e sa le comparam.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: '05 Cooper b&w
Nu ma contrazic, dar am vazut ceva anunturi plus comentarii de prin uk, cum ca se pot reseta, ma gandesc ca pentru o mica atentie se poate afla si de la un reprezentant de al lor de pe meleagurile noastre ce si cum, s-apoi mare topic la rubrica servicii.adrian scrie:Biblia si Evanghelia de la Matei spune altceva:(dar ma rog asta este doar oficial, poate cineva a crackuit si Bluefinul)Keth scrie:+1 Adrian
1. bluefinul de la superchips se poate reutiliza fara probleme, acum daca sunt doritori poate ne combinam mai multi o punem de o intalnire si scoatem o resoftare destul de ieftin/MINIac. Pe site ul superchips romania este undeva la 1200 lei, dar vedem in ce varianta iesim mai ok. Ce spuneti ?
The Bluefin unit 'locks' itself to the car on which it was first used and it can’t be used one any other car unless Superchips re-set it.
Am vazut softurile de la Superchips si Lohen-daca aduce oricare din ele mai mult de 6-7 CP , dar puse pe dyno, nu pe vorbe,platesc eu resoftarea.
Bbn, a ta ce are ?
Re: '05 Cooper b&w
Adica ce sa aibe?N-are nimic, merge bine al dracu'.Am lovit doar un caine sambata.
Bbn???????ca nu vad sa fie Bye Bye now,parca n-are sens.
Bbn???????ca nu vad sa fie Bye Bye now,parca n-are sens.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: '05 Cooper b&w
Nasol....
Adrian uite ce am mai gasit prin uk..
What typically happens is that you need the device reset by Superchips. If the device is within 12 months then it will be reset free of charge, otherwise i believe you have to pay around £200 to have it reset.
Sunt care au beneficiat de politica asta pe acolo, sunt curios la noi
Adrian uite ce am mai gasit prin uk..
What typically happens is that you need the device reset by Superchips. If the device is within 12 months then it will be reset free of charge, otherwise i believe you have to pay around £200 to have it reset.
Sunt care au beneficiat de politica asta pe acolo, sunt curios la noi
Re: '05 Cooper b&w
Cum poti sa crezi asa ceva?-scenariul este asta:se aduna 20 de cetateni, cumpara un terminal Bluefin,primul resofteaza si apoi soliciti inca 19 resetari de la furnizor?????,dar asa mai repede sa nu treaca anul,pai s-ar duce de râpa toata afacerea lor, aia n-au ce face decat sa reseteze toata ziua la terminalele cumparate in comun, n-ar iesi nici macar salariul aluia care sta la butoane sa te conecteze la server.Dac vrei sa ai o informatie oficiala, trimite-le un email si posteaza raspunsul lor aici pe forum.Keth scrie:Nasol....
Adrian uite ce am mai gasit prin uk..
What typically happens is that you need the device reset by Superchips. If the device is within 12 months then it will be reset free of charge, otherwise i believe you have to pay around £200 to have it reset.
Sunt care au beneficiat de politica asta pe acolo, sunt curios la noi
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: '05 Cooper b&w
mai bine iti cumperi o interfata si te apuci de citit ca sa inveti sa faci softuri
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: '05 Cooper b&w
Vrei tu sa-i lasi fara paine pe aia de la Superchips!cristi o'RAL scrie:mai bine iti cumperi o interfata si te apuci de citit ca sa inveti sa faci softuri
Daca se apuca si aia de proiectat??????
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power