MY LITTLE MINI

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de cristi o'RAL »

are la exterior fix cantitatea suficienta de crom :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:are la exterior fix cantitatea suficienta de crom :P
Sa inteleg ca tu ai in plus ceva crom , parca pe bara,nu?
Mie interiorul mi se pare putin cam "spartan",exteriorul este relativ O.K.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
AUR24K
Membru nou
Mesaje: 49
Membru din: Sâm Dec 21, 2013 5:55 pm
Localitate: Deva

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de AUR24K »

HELLO, FRIENDS!
sunt o ea...
sau o rea...
Ma cheama Aura! imi pare bine!
dar as fi vrut sa fiu baiat! macar cateodata... cand vreau sa las cativa pumni...
eu ma gandeaaam... ca daca are culoarea asta, nu merge nici dungile dar nici mai mult crom pe interior... nu vreau sa o tiganesc.
stiti... eu ma gadeam sa ii trag un mic "s"..., sa vad ce trebuie facut pentru asta si cat ma costa!
ce ziceti?
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de cristi o'RAL »

mai avem si o "aurora", la fel de rea :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
AUR24K
Membru nou
Mesaje: 49
Membru din: Sâm Dec 21, 2013 5:55 pm
Localitate: Deva

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de AUR24K »

eu nu sunt rea, eu as vrea sa fiu rea dar nu asta e important...
dar o pup pe Aurora, oricum... ar fi ea!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de adrian »

AUR24K scrie:HELLO, FRIENDS!

stiti... eu ma gadeam sa ii trag un mic "s"..., sa vad ce trebuie facut pentru asta si cat ma costa!
ce ziceti?
Daca vrei "sa-i tragi" un mic "S" ai trei variante:
1.Ieftin-cam 110 Ron, lipesti asta pe Hayon(rezultat nici un cal putere in plus): :D :D :D
emblem Cooper S.jpg
emblem Cooper S.jpg (7.4 KiB) Vizualizat de 4673 ori
2.Mai scump,faci ca Toyu,schimbi capota motor cu una de S si sudezi doau tevi in loc de una la evacuare,reteta la user TOY.(rezultat, cativa cai putere in minus)-reteta merge la culoarea arginte garantat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
3.-Si mai scump , o pui la vanzare si faci un schimb cu diferenta de bani si cumperi un Cooper S(rezultat 163CP sau chiar 170CP,depinde doar de anul fabricatiei) :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:mai avem si o "aurora", la fel de rea :)
O sa uit cu greu "talpa"lui Aurora pe Transalpina. 8-) 8-)
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de cristi o'RAL »

mai merge si o resoftare intre variantele alea... dar tot nu e S :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
razvan333
Veteran
Mesaje: 1837
Membru din: Dum Sep 19, 2010 9:05 am
Localitate: Bucuresti

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de razvan333 »

Nu stiu ce inseamna a trage un mic "S"...poate insemna multe asa cum a zis si Adrian.
Mie, unul la masina Aurei nu imi plac jantele...urasc modelul ala(eu as monta unele de S pe 17 dar mai sunt si alte modele dragute pe 16), si lipsa eleronului...fara eleron pare neterminata :mrgreen: . Cu alte jante, eleron si un set de proiectoare ar fi schimbata suficient in bine fara extravagante.
In rest masina e ok...aaa, uitasem si de alta dambla a mea...folia :D Merge si o folie discreta, nu tiganeala.
O mica sugestie mai jos, cu jante, eleron si folie :P
Fişiere ataşate
03032011499.jpg
03032011499.jpg (38.45 KiB) Vizualizat de 4662 ori
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MY LITTLE MINI

Mesaj de adrian »

Jantele sunt OK dupa mine(sunt la fel ca ale mele- :D :D :D )
De cand merg cu cele de iarna pe 15"-masina alearga mult mai bine-diferenta mare fata de cele pe 16" de vara.
Optic arata bine cu 17", dar sunt absolut convins ca in materie de consum si dinamica pierderile sunt spectaculoase,consumul creste si masina se misca mult mai slab.Probabil din cauza asta aveai si consumul ala exagerat la vechiul tau MINI.Am cochetat si eu cu ideea 17", dar am renuntat,pentru ca in afara de imagine, nu ai decat dezavantaje,dinamica scazuta,pe drumuri mai proaste zdruncina mult mai tare, consum de benzina crescut,costuri exagerate pentru anvelope.Investitia inseamna in cel mai fericit caz 400 Euro jantele second hand bune plus 500-550Euro anvelopele(daca cumperi Runflat mai pui 150 Euro),deci aproximativ 1000Euro.In concluzie platesti 1000Euro doar pentru imagine,in rest numai dezavantaje.In opinia mea nu merita la R50 sa mergi cu 17". :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns