MY LITTLE MINI
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MY LITTLE MINI
are la exterior fix cantitatea suficienta de crom
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: MY LITTLE MINI
Sa inteleg ca tu ai in plus ceva crom , parca pe bara,nu?cristi o'RAL scrie:are la exterior fix cantitatea suficienta de crom
Mie interiorul mi se pare putin cam "spartan",exteriorul este relativ O.K.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: MY LITTLE MINI
HELLO, FRIENDS!
sunt o ea...
sau o rea...
Ma cheama Aura! imi pare bine!
dar as fi vrut sa fiu baiat! macar cateodata... cand vreau sa las cativa pumni...
eu ma gandeaaam... ca daca are culoarea asta, nu merge nici dungile dar nici mai mult crom pe interior... nu vreau sa o tiganesc.
stiti... eu ma gadeam sa ii trag un mic "s"..., sa vad ce trebuie facut pentru asta si cat ma costa!
ce ziceti?
sunt o ea...
sau o rea...
Ma cheama Aura! imi pare bine!
dar as fi vrut sa fiu baiat! macar cateodata... cand vreau sa las cativa pumni...
eu ma gandeaaam... ca daca are culoarea asta, nu merge nici dungile dar nici mai mult crom pe interior... nu vreau sa o tiganesc.
stiti... eu ma gadeam sa ii trag un mic "s"..., sa vad ce trebuie facut pentru asta si cat ma costa!
ce ziceti?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MY LITTLE MINI
mai avem si o "aurora", la fel de rea
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: MY LITTLE MINI
eu nu sunt rea, eu as vrea sa fiu rea dar nu asta e important...
dar o pup pe Aurora, oricum... ar fi ea!
dar o pup pe Aurora, oricum... ar fi ea!
Re: MY LITTLE MINI
Daca vrei "sa-i tragi" un mic "S" ai trei variante:AUR24K scrie:HELLO, FRIENDS!
stiti... eu ma gadeam sa ii trag un mic "s"..., sa vad ce trebuie facut pentru asta si cat ma costa!
ce ziceti?
1.Ieftin-cam 110 Ron, lipesti asta pe Hayon(rezultat nici un cal putere in plus): 2.Mai scump,faci ca Toyu,schimbi capota motor cu una de S si sudezi doau tevi in loc de una la evacuare,reteta la user TOY.(rezultat, cativa cai putere in minus)-reteta merge la culoarea arginte garantat
3.-Si mai scump , o pui la vanzare si faci un schimb cu diferenta de bani si cumperi un Cooper S(rezultat 163CP sau chiar 170CP,depinde doar de anul fabricatiei)
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: MY LITTLE MINI
O sa uit cu greu "talpa"lui Aurora pe Transalpina.cristi o'RAL scrie:mai avem si o "aurora", la fel de rea
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MY LITTLE MINI
mai merge si o resoftare intre variantele alea... dar tot nu e S
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: MY LITTLE MINI
Nu stiu ce inseamna a trage un mic "S"...poate insemna multe asa cum a zis si Adrian.
Mie, unul la masina Aurei nu imi plac jantele...urasc modelul ala(eu as monta unele de S pe 17 dar mai sunt si alte modele dragute pe 16), si lipsa eleronului...fara eleron pare neterminata . Cu alte jante, eleron si un set de proiectoare ar fi schimbata suficient in bine fara extravagante.
In rest masina e ok...aaa, uitasem si de alta dambla a mea...folia Merge si o folie discreta, nu tiganeala.
O mica sugestie mai jos, cu jante, eleron si folie
Mie, unul la masina Aurei nu imi plac jantele...urasc modelul ala(eu as monta unele de S pe 17 dar mai sunt si alte modele dragute pe 16), si lipsa eleronului...fara eleron pare neterminata . Cu alte jante, eleron si un set de proiectoare ar fi schimbata suficient in bine fara extravagante.
In rest masina e ok...aaa, uitasem si de alta dambla a mea...folia Merge si o folie discreta, nu tiganeala.
O mica sugestie mai jos, cu jante, eleron si folie
- Fişiere ataşate
-
- 03032011499.jpg (38.45 KiB) Vizualizat de 4661 ori
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: MY LITTLE MINI
Jantele sunt OK dupa mine(sunt la fel ca ale mele- )
De cand merg cu cele de iarna pe 15"-masina alearga mult mai bine-diferenta mare fata de cele pe 16" de vara.
Optic arata bine cu 17", dar sunt absolut convins ca in materie de consum si dinamica pierderile sunt spectaculoase,consumul creste si masina se misca mult mai slab.Probabil din cauza asta aveai si consumul ala exagerat la vechiul tau MINI.Am cochetat si eu cu ideea 17", dar am renuntat,pentru ca in afara de imagine, nu ai decat dezavantaje,dinamica scazuta,pe drumuri mai proaste zdruncina mult mai tare, consum de benzina crescut,costuri exagerate pentru anvelope.Investitia inseamna in cel mai fericit caz 400 Euro jantele second hand bune plus 500-550Euro anvelopele(daca cumperi Runflat mai pui 150 Euro),deci aproximativ 1000Euro.In concluzie platesti 1000Euro doar pentru imagine,in rest numai dezavantaje.In opinia mea nu merita la R50 sa mergi cu 17".
De cand merg cu cele de iarna pe 15"-masina alearga mult mai bine-diferenta mare fata de cele pe 16" de vara.
Optic arata bine cu 17", dar sunt absolut convins ca in materie de consum si dinamica pierderile sunt spectaculoase,consumul creste si masina se misca mult mai slab.Probabil din cauza asta aveai si consumul ala exagerat la vechiul tau MINI.Am cochetat si eu cu ideea 17", dar am renuntat,pentru ca in afara de imagine, nu ai decat dezavantaje,dinamica scazuta,pe drumuri mai proaste zdruncina mult mai tare, consum de benzina crescut,costuri exagerate pentru anvelope.Investitia inseamna in cel mai fericit caz 400 Euro jantele second hand bune plus 500-550Euro anvelopele(daca cumperi Runflat mai pui 150 Euro),deci aproximativ 1000Euro.In concluzie platesti 1000Euro doar pentru imagine,in rest numai dezavantaje.In opinia mea nu merita la R50 sa mergi cu 17".
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power