Proaspat proprietar de MINI
Re: Proaspat proprietar de MINI
Supapele de evacuare se pot distruge din diverse motive,de obicei este un cumul de greseli ale soferului,ulei de calitate proasta neschimbat la timp,benzina de proasta calitate,defectiuni la sistemul de aprindere neglijate,uzura excesiva a motorului ,si astea sunt doar cateva.Practic la un motor exploatat corect nu se intampla asa ceva.Defectul nu apare din cauza unui rulaj mare al masinii,decat daca dupa 300k-400k km incepi sa te "dai"cu masina mai mult decat este cazul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Asa cum am promis va tin la curent cu ce se intampla.
Chiuloasa a fost desfacuta, verificata, curatata si s-au descoperit 5 supape de evacuare arse. O sa mai dureze pana saptamana viitoare pt ca nu au venit semeringurile supapelor ( toata operatiunea se face la strungarieauto.ro; cu firma asta lucreaza mecanicul meu de multi ani si sunt mai seriosi ). Pretul pentru toata povestea 770 lei ( reparatie si planare chiuloasa + piese, cele 5 supape si setul de semeringuri ). Manopera la mecanicul meu este 500 lei. Si pe langa am mai platit 200 lei curatul injectoarelor, 300 lei garniturile de chiuloasa, evacuare, admisie si cea de la capacul supapelor, 50 lei garniturile injectoarelor, 50 lei test compresie si 50 lei tester computer masina si cred ca o sa mai coste vreo 50-80 lei antigelul. Toate piesele(mai putin supapele si semeringurile supapelor) le-am cumparat de autokarma.ro. Deci, toata distractia aproape 2000 lei.
Mai jos sunt cateva poze cu garniturile de care vorbeam mai sus.
Chiuloasa a fost desfacuta, verificata, curatata si s-au descoperit 5 supape de evacuare arse. O sa mai dureze pana saptamana viitoare pt ca nu au venit semeringurile supapelor ( toata operatiunea se face la strungarieauto.ro; cu firma asta lucreaza mecanicul meu de multi ani si sunt mai seriosi ). Pretul pentru toata povestea 770 lei ( reparatie si planare chiuloasa + piese, cele 5 supape si setul de semeringuri ). Manopera la mecanicul meu este 500 lei. Si pe langa am mai platit 200 lei curatul injectoarelor, 300 lei garniturile de chiuloasa, evacuare, admisie si cea de la capacul supapelor, 50 lei garniturile injectoarelor, 50 lei test compresie si 50 lei tester computer masina si cred ca o sa mai coste vreo 50-80 lei antigelul. Toate piesele(mai putin supapele si semeringurile supapelor) le-am cumparat de autokarma.ro. Deci, toata distractia aproape 2000 lei.
Mai jos sunt cateva poze cu garniturile de care vorbeam mai sus.
Re: Proaspat proprietar de MINI
preturile sunt ok, cred ca la reparatul chiloasei obtineam un pret mai bun
.......ghost...
-
- Membru nou
- Mesaje: 25
- Membru din: Dum Dec 01, 2013 3:36 pm
Re: Proaspat proprietar de MINI
Respecta cuplul de stringere al suruburilor de la chiuloasa.
-
- Membru nou
- Mesaje: 25
- Membru din: Dum Dec 01, 2013 3:36 pm
Re: Proaspat proprietar de MINI
Schimba o-ringurile de la senzorii de vibrochen si ax cu came.schimba si garnitura si o-ringurile de la distributie.banuiesc ca ai luat garnitura de chiuloasa la cota de reparație.in general la reparatiile de la motor ar trebui sa folosesti piese OEM.daca ai neclaritati iti stau la dispozitie.am facut toata aceasta operatiune.
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Puteti sa-mi spuneti cum se strange corect chiuloasa si la ce cuplu?
-
- Membru nou
- Mesaje: 25
- Membru din: Dum Dec 01, 2013 3:36 pm
Re: Proaspat proprietar de MINI
Suruburile chiuloasei 1-10 (metric 10)se string la 40 nm la 90 grade iar 11 si 12 cele de metric 8 din zona distributiei se string la un cuplu de 28 nm.astea sunt cupluri valabile numai cu suruburi noi de preferat OEM.trebuie respectata si ordinea de stringere.poti sa imi trimiti un mail pe [email protected],sa-ti trimit si schema de stringere a chiuloasei.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Orice service, chiar de mana a doua, are un amarat de Autodata ca sa poata vedea mecanicosul respectiv cuplurile de strangere de la motor, mai ales ca in afara de chiulasa mai are nevoie si de altele.Desigur limba engleza este obligatorie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Multumesc mult pentru ajutor. Saptamana viitoare vine chiuloasa de la reparat si vroiam doar sa fiu sigur ca ce am vb cu mecanicul e conform cartii. Oricum am mai rasfoit si forumul si am mai gasit inca o discutie despre chiuloasa. Asta e link-ul viewtopic.php?f=12&t=1976&start=30.
Multumesc Adrian pentru raspunsuri.
Multumesc Adrian pentru raspunsuri.
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Salutare tuturor,
Astazi a venit chiuloasa de la reconditionat si va pun mai jos cateva poze cu ea si cu cateva dintre cele 5 valve care au cedat.
La recomandarea colegilor de pe forum am cumparat toate suruburile de la chiuloasa si sa speram ca maine ne plimbam .
Va multumesc pemtru ajutor.
Astazi a venit chiuloasa de la reconditionat si va pun mai jos cateva poze cu ea si cu cateva dintre cele 5 valve care au cedat.
La recomandarea colegilor de pe forum am cumparat toate suruburile de la chiuloasa si sa speram ca maine ne plimbam .
Va multumesc pemtru ajutor.