Proaspat proprietar de MINI

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de adrian »

Supapele de evacuare se pot distruge din diverse motive,de obicei este un cumul de greseli ale soferului,ulei de calitate proasta neschimbat la timp,benzina de proasta calitate,defectiuni la sistemul de aprindere neglijate,uzura excesiva a motorului ,si astea sunt doar cateva.Practic la un motor exploatat corect nu se intampla asa ceva.Defectul nu apare din cauza unui rulaj mare al masinii,decat daca dupa 300k-400k km incepi sa te "dai"cu masina mai mult decat este cazul.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
elpatron19
Viteza 1
Mesaje: 78
Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de elpatron19 »

Asa cum am promis va tin la curent cu ce se intampla.
Chiuloasa a fost desfacuta, verificata, curatata si s-au descoperit 5 supape de evacuare arse. O sa mai dureze pana saptamana viitoare pt ca nu au venit semeringurile supapelor ( toata operatiunea se face la strungarieauto.ro; cu firma asta lucreaza mecanicul meu de multi ani si sunt mai seriosi ). Pretul pentru toata povestea 770 lei ( reparatie si planare chiuloasa + piese, cele 5 supape si setul de semeringuri ). Manopera la mecanicul meu este 500 lei. Si pe langa am mai platit 200 lei curatul injectoarelor, 300 lei garniturile de chiuloasa, evacuare, admisie si cea de la capacul supapelor, 50 lei garniturile injectoarelor, 50 lei test compresie si 50 lei tester computer masina si cred ca o sa mai coste vreo 50-80 lei antigelul. Toate piesele(mai putin supapele si semeringurile supapelor) le-am cumparat de autokarma.ro. Deci, toata distractia aproape 2000 lei.
Mai jos sunt cateva poze cu garniturile de care vorbeam mai sus.
Fişiere ataşate
IMG_5673.JPG
IMG_5676.JPG
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de Sharpe »

preturile sunt ok, cred ca la reparatul chiloasei obtineam un pret mai bun
.......ghost...
mini 72 BMW
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Dum Dec 01, 2013 3:36 pm

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de mini 72 BMW »

Respecta cuplul de stringere al suruburilor de la chiuloasa.
mini 72 BMW
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Dum Dec 01, 2013 3:36 pm

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de mini 72 BMW »

Schimba o-ringurile de la senzorii de vibrochen si ax cu came.schimba si garnitura si o-ringurile de la distributie.banuiesc ca ai luat garnitura de chiuloasa la cota de reparație.in general la reparatiile de la motor ar trebui sa folosesti piese OEM.daca ai neclaritati iti stau la dispozitie.am facut toata aceasta operatiune.
elpatron19
Viteza 1
Mesaje: 78
Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de elpatron19 »

Puteti sa-mi spuneti cum se strange corect chiuloasa si la ce cuplu?
mini 72 BMW
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Dum Dec 01, 2013 3:36 pm

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de mini 72 BMW »

Suruburile chiuloasei 1-10 (metric 10)se string la 40 nm la 90 grade iar 11 si 12 cele de metric 8 din zona distributiei se string la un cuplu de 28 nm.astea sunt cupluri valabile numai cu suruburi noi de preferat OEM.trebuie respectata si ordinea de stringere.poti sa imi trimiti un mail pe [email protected],sa-ti trimit si schema de stringere a chiuloasei.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de adrian »

Orice service, chiar de mana a doua, are un amarat de Autodata ca sa poata vedea mecanicosul respectiv cuplurile de strangere de la motor, mai ales ca in afara de chiulasa mai are nevoie si de altele.Desigur limba engleza este obligatorie.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
elpatron19
Viteza 1
Mesaje: 78
Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de elpatron19 »

Multumesc mult pentru ajutor. Saptamana viitoare vine chiuloasa de la reparat si vroiam doar sa fiu sigur ca ce am vb cu mecanicul e conform cartii. Oricum am mai rasfoit si forumul si am mai gasit inca o discutie despre chiuloasa. Asta e link-ul viewtopic.php?f=12&t=1976&start=30.
Multumesc Adrian pentru raspunsuri.
elpatron19
Viteza 1
Mesaje: 78
Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
Localitate: Bucuresti

Re: Proaspat proprietar de MINI

Mesaj de elpatron19 »

Salutare tuturor,

Astazi a venit chiuloasa de la reconditionat si va pun mai jos cateva poze cu ea si cu cateva dintre cele 5 valve care au cedat.
La recomandarea colegilor de pe forum am cumparat toate suruburile de la chiuloasa si sa speram ca maine ne plimbam :D.
Va multumesc pemtru ajutor.
Fişiere ataşate
IMG_5715.JPG
IMG_5719.JPG
IMG_5718.JPG
IMG_5717.JPG
IMG_5711.JPG
Scrie răspuns