In love with my Mini

Scrie răspuns
Avatar utilizator
taitzelu
Viteza 4
Mesaje: 360
Membru din: Lun Oct 19, 2015 11:01 am
Localitate: Timisoara

Re: In love with my Mini

Mesaj de taitzelu »

cum a iesit, pune niste poze.
A mea inca este in service, vineri am fost chemat sa o ridic, dar cand am vazut in ce hal era pusa capota pe masina mai putin si imi venea sa il lovesc pe seful de service. Nu am putu sa ridic masina, capota nu era alineata, statea stramb pe masina, diferente mari la imbinari(se observa de la o posta ca ceva nu este inregula) si toata paraia cand am vrut sa deschid capota. Pana nu iese cum vreau eu masina nu o ridic de la reprezentanta vietii...)
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: In love with my Mini

Mesaj de Sharpe »

[quote="edwardandrewv"]Back. Am rezolvat...
De vina era sonda lambda care era nefunctionala. Am rezolvat si cu busonul, si cu contactele pentru degivrare si incalzire in habitaclu care nu functionau, iar mecanicul mi-a aratat ca la viteza riscam sa imi sara rotile din fata...nu am inteles de ce, voi va pricepeti mai bine.
Cu 50 de lei am mers 113 km prin oras, desi consumul se plimba de la 11 la 16. :)

care sonda ai schimbat......si ce producator????
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: In love with my Mini

Mesaj de adrian »

Sharpe scrie:
edwardandrewv scrie:Back. Am rezolvat...
De vina era sonda lambda care era nefunctionala. Am rezolvat si cu busonul, si cu contactele pentru degivrare si incalzire in habitaclu care nu functionau, iar mecanicul mi-a aratat ca la viteza riscam sa imi sara rotile din fata...nu am inteles de ce, voi va pricepeti mai bine.
Cu 50 de lei am mers 113 km prin oras, desi consumul se plimba de la 11 la 16. :)

care sonda ai schimbat......si ce producator????
@sharpe-la Siemens EMS2000, deci mai exact MINI R50, R52,R53, a doua sonda Lambda poate da eroare la tester, dar nu afecteaza in nici un fel mersul masinii sau consumul,deci si daca este scoas afara este acelasi lucru, are rol doar sa furnizeze informatii catre ECU, semnalul venit de la ea nu afecteaza minic din parametrii.Deci daca schimbi, schimbi numai prima sonda Lambda, cea din fata catalizatorului.!!!!!!!!!
Din acest motiv se poate si anula din soft cu NCSExpert si interfata INPA, fara probleme.
second lambda off.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: In love with my Mini

Mesaj de Sharpe »

mersi Adrian ,eu stiam asta, voiam sa aflu de la el si mai ales ce producator :!:
.......ghost...
Scrie răspuns