cum a iesit, pune niste poze.
A mea inca este in service, vineri am fost chemat sa o ridic, dar cand am vazut in ce hal era pusa capota pe masina mai putin si imi venea sa il lovesc pe seful de service. Nu am putu sa ridic masina, capota nu era alineata, statea stramb pe masina, diferente mari la imbinari(se observa de la o posta ca ceva nu este inregula) si toata paraia cand am vrut sa deschid capota. Pana nu iese cum vreau eu masina nu o ridic de la reprezentanta vietii...)
In love with my Mini
Re: In love with my Mini
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: In love with my Mini
[quote="edwardandrewv"]Back. Am rezolvat...
De vina era sonda lambda care era nefunctionala. Am rezolvat si cu busonul, si cu contactele pentru degivrare si incalzire in habitaclu care nu functionau, iar mecanicul mi-a aratat ca la viteza riscam sa imi sara rotile din fata...nu am inteles de ce, voi va pricepeti mai bine.
Cu 50 de lei am mers 113 km prin oras, desi consumul se plimba de la 11 la 16.
care sonda ai schimbat......si ce producator????
De vina era sonda lambda care era nefunctionala. Am rezolvat si cu busonul, si cu contactele pentru degivrare si incalzire in habitaclu care nu functionau, iar mecanicul mi-a aratat ca la viteza riscam sa imi sara rotile din fata...nu am inteles de ce, voi va pricepeti mai bine.
Cu 50 de lei am mers 113 km prin oras, desi consumul se plimba de la 11 la 16.
care sonda ai schimbat......si ce producator????
.......ghost...
Re: In love with my Mini
@sharpe-la Siemens EMS2000, deci mai exact MINI R50, R52,R53, a doua sonda Lambda poate da eroare la tester, dar nu afecteaza in nici un fel mersul masinii sau consumul,deci si daca este scoas afara este acelasi lucru, are rol doar sa furnizeze informatii catre ECU, semnalul venit de la ea nu afecteaza minic din parametrii.Deci daca schimbi, schimbi numai prima sonda Lambda, cea din fata catalizatorului.!!!!!!!!!Sharpe scrie:edwardandrewv scrie:Back. Am rezolvat...
De vina era sonda lambda care era nefunctionala. Am rezolvat si cu busonul, si cu contactele pentru degivrare si incalzire in habitaclu care nu functionau, iar mecanicul mi-a aratat ca la viteza riscam sa imi sara rotile din fata...nu am inteles de ce, voi va pricepeti mai bine.
Cu 50 de lei am mers 113 km prin oras, desi consumul se plimba de la 11 la 16.
care sonda ai schimbat......si ce producator????
Din acest motiv se poate si anula din soft cu NCSExpert si interfata INPA, fara probleme.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: In love with my Mini
mersi Adrian ,eu stiam asta, voiam sa aflu de la el si mai ales ce producator
.......ghost...