Salut, nu este un post scris de mine, asta-i sigur, ceva se intampla pe aici pe forum,considera ca nu am scris nimic, oricum am sa editez eu "postul" meu.taitzelu scrie:nu... sunt nr de timisoara (unde ai vazut nr de germania?)adrian scrie:Mai ai numere de Germaniia la masina???
Minion-ul meu :D
Re: Minion-ul meu :D
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Minion-ul meu :D
ok:) sper sa nu patesc si eu si sa se intample ceva prostii in cazul asta...
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Minion-ul meu :D
adrian poti sa ma ajuti cu niste informatii?
As vrea sa imi schimb discurile de frana cu unele ceramice si placutele de frana, pot sa pastrez etrierii vechi sau trebuie sa ii inlocuiesc?
As vrea sa imi schimb discurile de frana cu unele ceramice si placutele de frana, pot sa pastrez etrierii vechi sau trebuie sa ii inlocuiesc?
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Minion-ul meu :D
poate cu continut ridicat de carbon, poate perforate, dar CERAMICE sigur sunt mai scumpe decat masina ta, si nu cred ca ai sute de cai ca sa iti foloseasca la ceva.
alea CERAMICE trebuiesc incalzite ca sa functioneze in parametri optimi (vezi masinile de circuit)
asa arata discul ceramic (alea care arata a "fier" si scrie ca sunt ceramice, au doar continut mai mare de carbon decat celelalte normale)
alea CERAMICE trebuiesc incalzite ca sa functioneze in parametri optimi (vezi masinile de circuit)
asa arata discul ceramic (alea care arata a "fier" si scrie ca sunt ceramice, au doar continut mai mare de carbon decat celelalte normale)
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Minion-ul meu :D
ok, atunci pun o alta intrebare, vreau niste discuri care sa nu se ovalizeze atat de usor ca cele standard. Ma puteti ajuta, trebuie discuri + placute si etrieri noi? sau doar discurile si placutele si etrierii se pot pastra cei vechi?
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Minion-ul meu :D
discurile oem sau cele perforate (daca ai bani) sunt foarte bune, din moment ce sunt dimensionate pt puterea masinii tale.
nu ai de ce sa schimbi etrieri, pui doar discurile si placutele potrivite.
eu am o combinatie de discuri perforate zimmermann (fata-spate) cu placute ceramice ate (adrian stie ), o combinatie care a dat rezultate foarte bune la franari pe serpentine la coborare, nu s-au incins si n-am pierdut frana deloc.
cel mai probabil ca o sa merg in continuare pe combinatia asta, merita pretul mai mare al placutelor pentru ca tin oricum mai mult decat cele normale.
nu ai de ce sa schimbi etrieri, pui doar discurile si placutele potrivite.
eu am o combinatie de discuri perforate zimmermann (fata-spate) cu placute ceramice ate (adrian stie ), o combinatie care a dat rezultate foarte bune la franari pe serpentine la coborare, nu s-au incins si n-am pierdut frana deloc.
cel mai probabil ca o sa merg in continuare pe combinatia asta, merita pretul mai mare al placutelor pentru ca tin oricum mai mult decat cele normale.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Minion-ul meu :D
cum ai gasit discurile si placutele, de pe codul original? inteb pentru ca nu stiu.
Motivul pentru care vreau sa schimb discurile este si MMD 16, as vrea ceva mai bun putin decat cel stoc, de exemplu, merg la drum vreau sa ma opresc la o spalatorie sa ii dau un jet exterior si sa nu am surprize cu ovalizarea
Motivul pentru care vreau sa schimb discurile este si MMD 16, as vrea ceva mai bun putin decat cel stoc, de exemplu, merg la drum vreau sa ma opresc la o spalatorie sa ii dau un jet exterior si sa nu am surprize cu ovalizarea
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Minion-ul meu :D
Iti dau eu codurile pentru Zimmerman si pentru placute ceramice,eu am deja peste 35000km cu echiparea asta ,sunt OK.
Disc fata, cod 150.3400.52 in jur de 280Ron/set
Disc spate ,cod 150.3401.52,in jur de 200Ron/set
Disc fata, cod 150.3400.52 in jur de 280Ron/set
Disc spate ,cod 150.3401.52,in jur de 200Ron/set
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Minion-ul meu :D
multumesc adrian! poti sa imi dai si codurile pentru placute?
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Minion-ul meu :D
Aici,taitzelu scrie:multumesc adrian! poti sa imi dai si codurile pentru placute?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power