My BlackMini

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: My BlackMini

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Mar 01, 2017 9:03 pm

Amortizoare noi la MINI asa fara motiv?! E o prostie pe care am facut-o eu pe la 190.000km cand am zis sa mai bag niste bani in masina.
Dupa ce le-am schimbat am vazut ca nu era nici o diferenta, cele oem erau inca bune dupa km astia.
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: My BlackMini

Mesaj de adrian » Mie Mar 01, 2017 11:32 pm

cristi o'RAL scrie:Amortizoare noi la MINI asa fara motiv?! pe la 190.000km cand am zis sa bag pentru prima data niste bani in masina.
Usor modificat dar adevarat!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Am uitat ,ai investit anterior in ulei de servodirectie!!
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: My BlackMini

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Mar 01, 2017 11:58 pm

am mai bagat si inainte semi-fortat in abs... ar mai fi mers si fara
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
sorryn92
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Mie Feb 25, 2015 11:31 am
Localitate: Bucuresti

Re: My BlackMini

Mesaj de sorryn92 » Joi Mar 02, 2017 8:17 am

Sincer nu este cu mult mai rigida fata de suspensia stock dar este :lol: . Am vrut doar pentru aspect, sa elimin distanta dintre aripa si roata, nu pentru o mai buna manevrabilitate. Adrian are dreptate masina n-are mama, n-are tata pe viraje.

danyutz , am montat-o de 1 saptamana , nu cred ca are treaba nr de km cu asezatul, filetele fata sunt la maxim in jos, iar filetele spate la maxim in sus .. Stiu ca ta-technix si FK sunt suspensii low cost care iti nu iti ofera confort 0

Amortizoarele stock sunt foarte ok , cred ca o sa comand doar arcuri H&R . Din ce am citit pe net ele coboara -35 mm fata/ spate. Imi este putin frica sa nu am aceasi problema.. sa fie spatele mai lasat decat fata

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: My BlackMini

Mesaj de cristi o'RAL » Joi Mar 02, 2017 9:19 am

cu roti de 17 R50 este destul de jos ca aspect, cu cauciucul aproape de bandoul de plastic, si mie imi place low, dar mi se pare suficient atat, eu nu simt nevoia raschetez asfaltul
Fişiere ataşate
194121_480074852012986_1222331121_o.jpg
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: My BlackMini

Mesaj de adrian » Joi Mar 02, 2017 12:19 pm

Pai nu stiu daca e mai jos, anvelopele sunt mai mari la diametru si se micsoreaza spatiul dintre roata si pasaj dand doar impresia ca e mai joasa, in realitate este mai inalta.Deci doar daca verifici distanta dintre prag si asfalt iti dai seama daca te-ai inaltat sau coborat.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 3
Mesaje: 253
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: My BlackMini

Mesaj de Danyutz » Joi Mar 02, 2017 12:55 pm

@Cristi <3
Imagine

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: My BlackMini

Mesaj de cristi o'RAL » Joi Mar 02, 2017 7:48 pm

adrian scrie:Pai nu stiu daca e mai jos, anvelopele sunt mai mari la diametru si se micsoreaza spatiul dintre roata si pasaj dand doar impresia ca e mai joasa, in realitate este mai inalta.Deci doar daca verifici distanta dintre prag si asfalt iti dai seama daca te-ai inaltat sau coborat.
sunt dimensiuni de roti de R53 (jante si anvelope, nu e nimic mai mare)... deci nu e musai sa fie mai sus, eu zic ca e cum trebuie sa fie, e doar chestie de impresie artistica
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: My BlackMini

Mesaj de adrian » Joi Mar 02, 2017 9:51 pm

@ O'RAL
Asa crezi tu, realitatea este alta, uite ce zice matematica
Screenshot_20170302-214824.png
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 3
Mesaje: 253
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: My BlackMini

Mesaj de Danyutz » Vin Mar 03, 2017 12:24 am

Din moment ce producatorul recomanda dimensiunile respective si ei ignora valorile respective, sau ma insel?
Imagine

Scrie răspuns