03 Mini Cooper Indi Blue
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Ma tot gandesc, si mie imi plac foarte mult la aspect astea pe care le am.
M-am programat saptamana viitoare pentru schimb ulei + filtre, schimb antigel si schimb ulei cutie de viteze + alte maruntisuri.
Ce ulei pentru cutia de viteze sa iau?
Am vazut ca e ceva diferenta de pret intre original (nu au stiut sa imi spuna ce este, doar ca e original, banuiesc ca e MTF-94) - 244 lei 2L si alt producator - 75 lei 2L.
M-am programat saptamana viitoare pentru schimb ulei + filtre, schimb antigel si schimb ulei cutie de viteze + alte maruntisuri.
Ce ulei pentru cutia de viteze sa iau?
Am vazut ca e ceva diferenta de pret intre original (nu au stiut sa imi spuna ce este, doar ca e original, banuiesc ca e MTF-94) - 244 lei 2L si alt producator - 75 lei 2L.
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Dupa ce m-am mai documentat, am comandat ulei Redline MTL pentru cutia de viteze.
Revin cu feedback dupa ce il pun.
Revin cu feedback dupa ce il pun.
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Update:
Am schimbat ulei, filtre, antigel, carcasa termostat (pe acolo pierdeam antigel) si dioda de sub mocheta din dreapta (responsabila de luminile de frana aprinse constant).
Nu am reusit sa schimb uleiul din cutie pentru ca nu a ajuns la timp (Black Friday, bla bla, supra-incarcare la curieri), asa ca l-am mai amanat vreo saptamana.
Am schimbat ulei, filtre, antigel, carcasa termostat (pe acolo pierdeam antigel) si dioda de sub mocheta din dreapta (responsabila de luminile de frana aprinse constant).
Nu am reusit sa schimb uleiul din cutie pentru ca nu a ajuns la timp (Black Friday, bla bla, supra-incarcare la curieri), asa ca l-am mai amanat vreo saptamana.
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
A ajuns si uleiul pentru cutie, continuam distractia saptamana viitoare.
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Am schimbat astazi si uleiul in cutie.
Momentan nu ma pronunt, parca se simte o imbunatatire dar e foarte posibil sa fie si placebo.
Oricum ma bucur ca l-am schimbat, ca nu cred ca fusese schimbat niciodata si prefer sa stiu ca le-am rezolvat pe toate
Am schimbat cu ocazia asta si stopul de pe hayon care era cam dus, si am izolat bine pe langa el ca sa nu intre apa.
Am rezolvat provizoriu si cu becurile de la placutele de inmatriculare, o sa comand niste leduri care vin cu tot cu geam.
Intre timp am mai polishat si farul din dreapta care mi s-a parut matuit, dar aparent e pe interior problema. Probabil ca o sa il schimb la un moment dat.
Urmeaza volanul de piele (credeam ca l-am gasit dar nu il mai aveau pe stoc) si ma opresc pana dupa sarbatori (sper).
@Sharpe am fost multumit de service.
Momentan nu ma pronunt, parca se simte o imbunatatire dar e foarte posibil sa fie si placebo.
Oricum ma bucur ca l-am schimbat, ca nu cred ca fusese schimbat niciodata si prefer sa stiu ca le-am rezolvat pe toate
Am schimbat cu ocazia asta si stopul de pe hayon care era cam dus, si am izolat bine pe langa el ca sa nu intre apa.
Am rezolvat provizoriu si cu becurile de la placutele de inmatriculare, o sa comand niste leduri care vin cu tot cu geam.
Intre timp am mai polishat si farul din dreapta care mi s-a parut matuit, dar aparent e pe interior problema. Probabil ca o sa il schimb la un moment dat.
Urmeaza volanul de piele (credeam ca l-am gasit dar nu il mai aveau pe stoc) si ma opresc pana dupa sarbatori (sper).
@Sharpe am fost multumit de service.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
da-l jos si spala-l cu incredere si mult detergent bagat in far (dai jos becurile), o sa se simta diferenta.n0iz3 scrie: Intre timp am mai polishat si farul din dreapta care mi s-a parut matuit, dar aparent e pe interior problema. Probabil ca o sa il schimb la un moment dat.
de preferat sa poti baga apa cu presiune in spatele sticlei, sa se duca afumatura
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Nu ma abtin sa nu recunosc sfaturile celebre ale lui Cristi:
Pumnul in capitonajul usii exact deasupra boxei audio
Spalatul farului cu Dero
Schimbul uleiului de la servo cand pompa este pe moarte
Banda izolatoare in X pe dispersorul proiectoarelor
Becuri LED in proiectoare in loc de Baba Oarba
Pumnul in capitonajul usii exact deasupra boxei audio
Spalatul farului cu Dero
Schimbul uleiului de la servo cand pompa este pe moarte
Banda izolatoare in X pe dispersorul proiectoarelor
Becuri LED in proiectoare in loc de Baba Oarba
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: 03 Mini Cooper Indi Blue
Sa nu uitam spatarul scaunului care se repara prin forta.
O sa incerc si sa spal farul, parca la cat de frig e afara nu ma mai deranjeaza asa tare
Am o intrebare usor tehnica:
Ce se poate face pentru un raspuns mai rapid al acceleratiei?
Sunt obisnuit sa fac rev-matching atunci cand schimb intr-o treapta inferioara, si mi se pare ca nu se ridica turatia unde vreau eu atunci cand ating acceleratia in gol.
Stiu ca filtrul de aer sport ajuta, dar se mai poate face ceva?
O sa incerc si sa spal farul, parca la cat de frig e afara nu ma mai deranjeaza asa tare
Am o intrebare usor tehnica:
Ce se poate face pentru un raspuns mai rapid al acceleratiei?
Sunt obisnuit sa fac rev-matching atunci cand schimb intr-o treapta inferioara, si mi se pare ca nu se ridica turatia unde vreau eu atunci cand ating acceleratia in gol.
Stiu ca filtrul de aer sport ajuta, dar se mai poate face ceva?