Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Scrie răspuns
Avatar utilizator
danbolba
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Lun Ian 23, 2017 11:56 am
Localitate: Arad
Contact:

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de danbolba » Mie Mai 03, 2017 7:44 am

Ciao.
Perfect de acord ca rigidizeaza sa nu vibreze, dar nu cred ca ajuta la nimic in caz de impact. Se poate supravetuii si fara insonorizare pe acest model dar e alegerea fiecaruia de a o insonoriza sau nu.

Tot 15kg in plus nu o sa faca din Mini Cooper o putoare ordinara, cand merg cu masina in vacanta nu duc chiloti cu mine ca nu mai trage bine masina? Se poate usura masina din alte parti acele nici 15kg care au fost aplicate. Eu am 74kg, dupa spusele tale atunci daca esti putin mai grasut deja poti sa-ti bagi picioarele in performantele ei. Nu am vazut nicaieri in cartea tehnica ca greutatea soferului recomandata e 50kg.

Spook, exact. :D
Toate cele bune.
Long Live the Coopers.

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 699
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de MiniRC31 » Mie Mai 03, 2017 9:00 am

danbolba scrie:Ciao.
Perfect de acord ca rigidizeaza sa nu vibreze, dar nu cred ca ajuta la nimic in caz de impact. Se poate supravetuii si fara insonorizare pe acest model dar e alegerea fiecaruia de a o insonoriza sau nu.

Tot 15kg in plus nu o sa faca din Mini Cooper o putoare ordinara, cand merg cu masina in vacanta nu duc chiloti cu mine ca nu mai trage bine masina? Se poate usura masina din alte parti acele nici 15kg care au fost aplicate. Eu am 74kg, dupa spusele tale atunci daca esti putin mai grasut deja poti sa-ti bagi picioarele in performantele ei. Nu am vazut nicaieri in cartea tehnica ca greutatea soferului recomandata e 50kg.

Spook, exact. :D
Toate cele bune.
vad ca nu ai inteles ce voiam sa spun, eu nu critic deloc cat nici nu vreau sa te "opresc" ci pur si simpul expun o parere, care probabil are baze de teorie bune, nu am zis ca 15 kg transforma o masina in o "putoare ordinara" ci pur si simplu o ingreuneaza ceea ce duce la anumite scaderi de prestatii, sa stii ca si Dacia este o masina destul de buna pe segmenul ei (nu recomand 1.4MPI si alta cilindree mai mica de 1,6 benzinar iar DCI-ul este cel mai indicat), testat personal, cat si alte marci conduse/testate de mine, dar sa revenim: singura obiectie personala asupra muncii tale este cea de antifonare exterioara si a capotei in rest jos palaria.

stima si scuze daca am deranjat :roll:
Drive safe and keep the wheels down

Avatar utilizator
danbolba
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Lun Ian 23, 2017 11:56 am
Localitate: Arad
Contact:

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de danbolba » Mie Mai 03, 2017 7:51 pm

Nu m-ai deranjat cu nimic. Multumesc de sfaturi si de pareri, tin cont de totul. :) Toate cele bune si sa ne auzim cu bine.

Luni ma duc la electrician, mi se pare ca sta cam mult radiatorul pornit, vreau sa spun ca tot se aude ca invarte bine si cand e apa la 90 grade. Nu are nicio legatura cu clima. Ceva radiator sau ventilator, asa suna. Din toata nestiinta mea banuiesc ca ar trebuii sa se decupleze de la moment dat.

Marti ma duc sa schimb uleiul si filtrele. :D
Long Live the Coopers.

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3352
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de adrian » Mie Mai 03, 2017 8:02 pm

De unde stii ca lichidul de racire este la 90grade C???Dupa ceasul de temperatura???Fals, sta in aceeasi pozitie si la 80grade si la 110 grade.Electroventilatorul(nu radiatorul!!!!)porneste in treapta 1 la 105grade C si in treapta 2 la 112grade C.
Ceasul de temperatura lichid racire motor are o setare speciala, ca sa nu miste tot timpul intre 80 si 110grade, pentru ca iti distrage atentia , dar desigur dupa 110grade urca repede de tot.Temperatura motorului variaza destul de repede in anumite limite mai ales la mersul in oras,si daca acul indicator ar misca tot timpul, la un moment dat nu-l vei mai baga in seama, si tocmai atunci cand ar trebui sa te uiti la el nu o s-o faci.Acesta este motivul pentru care este setat sa intepeneasca acolo la 90 grade.
E bine ca se invarte electroventilatorul-repet nu radiatorul :mrgreen: :mrgreen: -electricianul nu are ce sa-i faca, poate doar eventual sa-l strice.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
danbolba
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Lun Ian 23, 2017 11:56 am
Localitate: Arad
Contact:

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de danbolba » Mie Mai 03, 2017 8:12 pm

Electroventilatorul atunci. Necunostiinta in domeniu isi face simtita prezenta la mine. Atunci ce sa fac? Sta la 90 grade cand e cald motoru, nici mai sus nici mai jos. Nici nu stiu prea precis sa descriu simptomul, pornesc masina la rece si pana se incalzeste motorul se aude mai evident acel electroventilator sau ce o fi, dar nu se opreste cand ajunge la 90 ci doar mai incetisor.Sau sunt eu paranoric? :lol: Eventual intreb mecanicul marti si ma lamureste el.
Long Live the Coopers.

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 3
Mesaje: 253
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de Danyutz » Vin Mai 05, 2017 1:02 pm

Si mie imi porneste, chiar daca sta la 90 grade acul, sunt convins ca are mai multe grade, d-asta si pleaca. De obicei daca stau in trafic.
Imagine

Avatar utilizator
danbolba
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Lun Ian 23, 2017 11:56 am
Localitate: Arad
Contact:

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de danbolba » Mar Mai 09, 2017 12:50 am

Am iesit azi la sedinta foto cu elevii de a 8-a... ocazie buna sa fac cateva poze si masinii. :D :) N-am mai stat sa o aranjez sa o dichisesc...cum am parcat-o asa a ramas.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Long Live the Coopers.

Avatar utilizator
danbolba
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Lun Ian 23, 2017 11:56 am
Localitate: Arad
Contact:

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de danbolba » Mie Mai 31, 2017 10:25 am

Am comandat bujii noi, nu stiam cand le-a schimbat ex-propietara si am ca ce e sigur, e sigur. Cotrobait forumuri am vazut ca multi recomanda platinum/iridium de la NGK sau Denso. Am mers pe cele ce se pot observa in poza.
Imagine

Cele scoase de mecanic sunt NGK BMW atat scrie pe ele si au 4 electrozi (ai mei murdari si arsi), ce a putut sa imi spuna mecanicul e sa schimb benzinaria ca miroseau foarte tare a diluant.

Porneste o idee mai usor, relanti mai stabil, consum si performanta nu am apucat sa probez. Soon.
Long Live the Coopers.

Avatar utilizator
danbolba
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Lun Ian 23, 2017 11:56 am
Localitate: Arad
Contact:

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de danbolba » Sâm Iun 17, 2017 5:31 pm

Consumul dupa schimbul de bujii a ramas in principiu la fel. Fara niciun efect semnificativ inafara de relantiul mai stabil.


Schimbat din motive de uzura in partea fata:
-telescoape
-flanse amortizor
-bucse
-pivoti
-brate directie

Altă viață.
Long Live the Coopers.

andreeasil
Membru nou
Mesaje: 6
Membru din: Mar Iun 13, 2017 9:58 am

Re: Mini Cooper R50 "Lil' Coop"

Mesaj de andreeasil » Lun Iun 19, 2017 3:13 pm

Ce poveste frumoasa :) Bravo :) Sa-l stapanesti sanatos!

Scrie răspuns