Mini Cooper BYG

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de adrian »

Filtrul de ulei are o singura pozitie de montaj.Montaj gresit duce la ocolirea filtrului, deci lipsa filtrare.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Bogdan_Gudei
Membru nou
Mesaje: 29
Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de Bogdan_Gudei »

Si care este pozitia corecta de montaj? Cu partea din prima poza inspre motor sau invers? Si alta intrebare: Sunt mai multe feluri de carcase pt filtru? Cu arc in interior si fara arc?
Fişiere ataşate
thumb.jpeg
thumb.jpeg (11.74 KiB) Vizualizat de 6112 ori
filtru-ulei-mini-r50-r53-cooper-mann-filter-hu816-1655b30b707180db17-0-0-0-0-0.jpg
Bogdan_Gudei
Membru nou
Mesaje: 29
Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de Bogdan_Gudei »

Nimeni, nici un raspuns va rog?
Sa stiu daca schimb filtrul iarasi sau il las asa.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de adrian »

Asa se procedeaza corect.
Partea alba cu scrisul se introduce in capacul carcasei filtrului, cea cu garnitura de cauciuc se introduce in carcasa filtrului de pe motor.
https://www.youtube.com/watch?v=ea5nk-AI6t0
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Bogdan_Gudei
Membru nou
Mesaje: 29
Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de Bogdan_Gudei »

Multumesc.
La mine e pus invers, la fel a fost si cel vechi pus. Pot aparea probleme daca merg cu el asa, sau mai bine cumpar altul si il schimb?
Nedumerirea mea vine si din faptul ca pe carcasa filtrului eu am un arc, ceea ce pe video nu apare.
Sa renunt la arc si sa il montez ca in video?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de adrian »

Nu te supara, dar ti-am scris, montajul invers nu asigura filtrarea corecta a uleiului.In rest decizia este a ta.Oricum un filtru costa 30lei, un motor uzat prematur cred ca este mai scump de reparat.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Bogdan_Gudei
Membru nou
Mesaje: 29
Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de Bogdan_Gudei »

Ok, multumesc. Nu era vorba de 30 lei, stiu cat e un filtru nou, dar ce fac cu arcul ala?
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de Sharpe »

arcul sta pe un suport de plastic care prb lipseste ,el preseaza filtru pe blocul motor
.......ghost...
Bogdan_Gudei
Membru nou
Mesaje: 29
Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de Bogdan_Gudei »

Ice Age: 😂😂
Fişiere ataşate
20190125_100720.jpg
Bogdan_Gudei
Membru nou
Mesaje: 29
Membru din: Lun Sep 10, 2018 2:41 pm

Re: Mini Cooper BYG

Mesaj de Bogdan_Gudei »

Deci, problema e cam asa: la pornirea cu motorul rece, indeosebi dupa cateva zile de repaus, la ralanti se balbaie motorul, uneori chiar se opreste dupa prima pornire.
Chiar si cu motorul cald, are o usoara oscilatie la ralanti. Am curatat clapeta de acceleratie, dar degeaba.
Am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic concret. Masina nu are nici un bec aprins in bord.
Ma puteti ajuta cu alte sfaturi, ce sa mai verific?
Scrie răspuns