Mini Cooper BYG
Scris: Lun Sep 10, 2018 3:02 pm
Salut. De aproape doua luni de zile sunt posesorul unui Mini Cooper Red Chilli Pepper, fabricatie 2001. Adusa in 2014 din Germania, doi proprietari in RO pana sa ajunga la mine.154000 km in bord, clima automata, scaune incalzite, volan piele, tapiserie piele+textil. Masina statea in parcare de aproape jumatate de an. ITP si asigurare expirate, bateria moarta. De aspectele astea s-a ocupat fostul proprietar sa le rezolve inainte de a face vanzarea. Momentan este la fel cum a iesit de pe poarta fabricii si cred ca asa va si ramane, cu exceptia aplicarii de folie pe geamurile laterale spate si luneta.
Ca si probleme de rezolvat ar fi:
-pe partea dreapta se aude ceva la roata la mersul pe drum de tara
-racordul flexibil al esapamentului cred ca nu este in cea mai buna stare
-spatarul scaunului din dreapta nu sta pe pozitie
-si bineinteles o revizie, ulei si filtre. A fost perioada concediilor si nu am stat de ea.
Fostul proprietar a folosit ulei Motul 8100 x-cess 5w30, schimbat la 15000. Eu as vrea sa trec la Liqui Molly 5w40, ce parere aveti? O fi bine sau mai rau fac?
Astazi am curatat clapeta de acceleratie fiindca la rece oscila destul de mult relantiul, acum e perfect. Cred ca nu fusese curatat niciodata, era plina de negreala.
Ca si probleme de rezolvat ar fi:
-pe partea dreapta se aude ceva la roata la mersul pe drum de tara
-racordul flexibil al esapamentului cred ca nu este in cea mai buna stare
-spatarul scaunului din dreapta nu sta pe pozitie
-si bineinteles o revizie, ulei si filtre. A fost perioada concediilor si nu am stat de ea.
Fostul proprietar a folosit ulei Motul 8100 x-cess 5w30, schimbat la 15000. Eu as vrea sa trec la Liqui Molly 5w40, ce parere aveti? O fi bine sau mai rau fac?
Astazi am curatat clapeta de acceleratie fiindca la rece oscila destul de mult relantiul, acum e perfect. Cred ca nu fusese curatat niciodata, era plina de negreala.