Pagina 2 din 4

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Lun Sep 24, 2018 9:15 pm
de Sharpe
da >curge pe unde poate ,pe la un semering :D
dupa ce il schimbi incearca sa pui ulei la cutie max 2 L

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Lun Oct 01, 2018 7:56 am
de Bogdan_Gudei
Clean:
Bine ca acum a inceput ploaia.

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Lun Oct 01, 2018 4:34 pm
de Bogdan_Gudei
Care dintre uleiurile astea sunt mai ok pt. cutia de viteze?
Urmeaza sa schimb simeringul de la diferential pe partea stanga si daca tot umblu acolo ii schimb si uleiul.

https://www.epiesa.ro/ulei-transmisie-r ... -14157.htm

https://www.epiesa.ro/ulei-pentru-cutie ... c-2827.htm

https://www.epiesa.ro/ulei-cutie-viteze ... -19950.htm

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Lun Oct 01, 2018 7:01 pm
de Sharpe
LIQUI MOLY 3658 75W80 GL5

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mar Oct 09, 2018 4:42 pm
de Bogdan_Gudei
Cam asa arata locul pe unde curge ulei din cutie.
Am luat simering diferential Corteco, maine ajunge si uleiul recomandat de Sharpe. La ce scor sa ma astept pentru schimbarea acestei piese?

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mar Oct 09, 2018 9:54 pm
de Sharpe
150 lei

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Vin Oct 12, 2018 2:41 am
de Bogdan_Gudei
A sosit si uleiul. Tot citind pe forum am vazut ca se recomanda ulei GL4. Este ok uleiul ala de la Liqui Moly GL5, la cutie Midland? Am vazut ca are numai specificatii PSA. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, e doar o intrebare de necunoscator intr-ale Minionilor.

Intreb, nu dati cu parul. 😁

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Sâm Oct 13, 2018 10:36 am
de Sharpe
Da ,eu am greșit Pt midland și getrag GL 4

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Lun Oct 15, 2018 11:49 am
de Bogdan_Gudei
Returnat uleiul Liqui Moly GL5 la magazin.
S-a ales ulei Elf(stiu ca e recomandat pt. Reno) 75w80 GL4, singurul cu specificatii GL4 care il aveau in magazin (Autoeco). O fi bine, o fi rau? Vedem.

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mar Noi 06, 2018 8:15 pm
de Bogdan_Gudei
Sa stergem un pic praful. Astazi s-a schimbat uleiul si filtrul de ulei. S-a mers in continuare cu ce a avut masina pana acum si anume Motul 5w30 si filtru Knecht.
Nedumerirea mea vine acum la filtrul de ulei. L-am montat la fel cum era cel vechi pus, adica cu partea de plastic din capat in interiorul carcasei, carcasa care are un arc pe ea. Dupa vizionarea mai multor videoclipuri pe youtube, am vazut ca toti montau cu partea de plastic spre motor si carcasa aia nu avea nici un arc pe ea.
Acum intreb si eu: este vreo problema la felul cum l-am montat? La fel a fost montat si cel vechi.