Pagina 3 din 4

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mar Noi 06, 2018 9:47 pm
de adrian
Filtrul de ulei are o singura pozitie de montaj.Montaj gresit duce la ocolirea filtrului, deci lipsa filtrare.

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mar Noi 06, 2018 10:32 pm
de Bogdan_Gudei
Si care este pozitia corecta de montaj? Cu partea din prima poza inspre motor sau invers? Si alta intrebare: Sunt mai multe feluri de carcase pt filtru? Cu arc in interior si fara arc?

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mie Noi 07, 2018 7:16 am
de Bogdan_Gudei
Nimeni, nici un raspuns va rog?
Sa stiu daca schimb filtrul iarasi sau il las asa.

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mie Noi 07, 2018 9:41 am
de adrian
Asa se procedeaza corect.
Partea alba cu scrisul se introduce in capacul carcasei filtrului, cea cu garnitura de cauciuc se introduce in carcasa filtrului de pe motor.
https://www.youtube.com/watch?v=ea5nk-AI6t0

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mie Noi 07, 2018 10:50 am
de Bogdan_Gudei
Multumesc.
La mine e pus invers, la fel a fost si cel vechi pus. Pot aparea probleme daca merg cu el asa, sau mai bine cumpar altul si il schimb?
Nedumerirea mea vine si din faptul ca pe carcasa filtrului eu am un arc, ceea ce pe video nu apare.
Sa renunt la arc si sa il montez ca in video?

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mie Noi 07, 2018 12:11 pm
de adrian
Nu te supara, dar ti-am scris, montajul invers nu asigura filtrarea corecta a uleiului.In rest decizia este a ta.Oricum un filtru costa 30lei, un motor uzat prematur cred ca este mai scump de reparat.

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mie Noi 07, 2018 2:33 pm
de Bogdan_Gudei
Ok, multumesc. Nu era vorba de 30 lei, stiu cat e un filtru nou, dar ce fac cu arcul ala?

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Mie Noi 07, 2018 10:58 pm
de Sharpe
arcul sta pe un suport de plastic care prb lipseste ,el preseaza filtru pe blocul motor

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Dum Ian 27, 2019 3:48 pm
de Bogdan_Gudei
Ice Age: 😂😂

Re: Mini Cooper BYG

Scris: Dum Mar 03, 2019 7:13 am
de Bogdan_Gudei
Deci, problema e cam asa: la pornirea cu motorul rece, indeosebi dupa cateva zile de repaus, la ralanti se balbaie motorul, uneori chiar se opreste dupa prima pornire.
Chiar si cu motorul cald, are o usoara oscilatie la ralanti. Am curatat clapeta de acceleratie, dar degeaba.
Am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic concret. Masina nu are nici un bec aprins in bord.
Ma puteti ajuta cu alte sfaturi, ce sa mai verific?