Mini Cooper S Cabrio 2005

Încuiat
Radu
Viteza 3
Mesaje: 208
Membru din: Lun Iul 20, 2009 1:59 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de Radu »

Masinile cu turbo nu au nevoie de finala... Iar pentru cele aspirate ( valabil si in cazul nostru - compresor ) se respecta regula de backpressure pentru accelerarea curgerii fluidelor.

Varianta mea optima perntru evacuare: jos catalizatorul, pus fake-lambda, pastrat diametrul evacuarii: 56mm, pastrat tobele finale sau inlocuite eventual ambele cu unele mai usoare! ;)

Costul - efect: genial. Sunt curios daca se cumpara o evacuare de la un producator consacrat va rezulta un castig mai mare...
Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 994
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de dogarel »

Probabil diferenta nu e de luat in seama. Nu cred ca 1 cp poate fi sesizat in vreun fel de butt-dyno sau la alergatura.
Mini Rover MPI 1997
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/
wtf
Viteza 2
Mesaje: 189
Membru din: Lun Dec 14, 2009 12:17 pm
Localitate: Bcucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de wtf »

in alta ordine de idei, mi-am comandat ceva dragut din state :)

revin cu poze cand ajunge pachetul
Audi A1 2011 : Work in progress

Mini Cooper S Cabrio - 170 CP : Eibach Springs Custom Exhaust System | SOLD!
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6384
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Numai specialisti pe aici. :lol: :lol: :lol:
Imagine
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de cristi o'RAL »

wtf scrie:cat despre omologare, o poti omologa si pt strada, daca te duci la rar si iti treci masina in talon ca masina destinata competitiilor auto ... din pacate costa cam mult. 2000 RON (aproximativ)
omologarea ca si masina pentru competitii se face doar pe baza fisei de omologare FIA, nu poti omologa chiar orice masina pentru competitii daca nu a are sau nu a avut candva omologare FIA... si da, o masina cu omologare FIA de gr N trebuie sa aiba toba, dar una de H nu trebuie... cu asta cum faci?
omologarea individuala (fie pt competitii sau nu) e 2000, dar ai incurcat moneda, e vorba de EURO.

si vorba lui dogarel, oricum diferenta e atat de mica incat n-are rost sa discutam :D
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
ToyCooper82
Moderator
Mesaje: 1741
Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de ToyCooper82 »

bun tobe tobe ...dar ghitari? :mrgreen:
MINI Cooper R50,
S exterior
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de cristi o'RAL »

...acordeoane
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
wtf
Viteza 2
Mesaje: 189
Membru din: Lun Dec 14, 2009 12:17 pm
Localitate: Bcucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de wtf »

cristi o'RAL scrie:
wtf scrie:cat despre omologare, o poti omologa si pt strada, daca te duci la rar si iti treci masina in talon ca masina destinata competitiilor auto ... din pacate costa cam mult. 2000 RON (aproximativ)
omologarea ca si masina pentru competitii se face doar pe baza fisei de omologare FIA, nu poti omologa chiar orice masina pentru competitii daca nu a are sau nu a avut candva omologare FIA... si da, o masina cu omologare FIA de gr N trebuie sa aiba toba, dar una de H nu trebuie... cu asta cum faci?
omologarea individuala (fie pt competitii sau nu) e 2000, dar ai incurcat moneda, e vorba de EURO.

si vorba lui dogarel, oricum diferenta e atat de mica incat n-are rost sa discutam :D
Nu am incurcat moneda, tocmai am fost cu un prieten acum 2 saptamani sa-si treaca un logan de grupa N in talon ca si masina destinata competitiilor auto si toata distractia l-a costat 2300 RON.
Cat despre evacuari exista o mare diferenta intre una facuta de un producator (Milltek, Invidia, Supersprint) fata de una facuta de Pilot sau de nenea de la coltul strazii ... si ma refer atat la o diferenta de performanta, cat si de calitate a lucrarii.
Ganditi-va ca nenea ala care sudeaza o teava din inox nu calculeaza nimic ... doar pune o teava care i se pare lui potrivita si asta e, pe cand toti ceilalti fac studii si calcule inainte sa scoata ceva pe piata.
Audi A1 2011 : Work in progress

Mini Cooper S Cabrio - 170 CP : Eibach Springs Custom Exhaust System | SOLD!
Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 994
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de dogarel »

E si aici o shparlica ;)
Eu, cand mi-am schimbat evacuarea (cat back pentru moment) am cerut diametrul dupa ce am studiat toata piata si forumurile de mini.
Fiind si aspirat, era vorba sa nu pierd cuplu, si pot spune ca am nimerit bine. Insa asta presupune cateva ore de cetit s alte cateva ore de framantat: fac bine, nu fac bine :P
Mini Rover MPI 1997
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S Cabrio 2005

Mesaj de cristi o'RAL »

normal ca e important diametrul si ca totul se calculeaza... si nici n-am zis sa te duci la coltul strazii la dorel

la fel de adevarat e si ca mi se reproseaza destul de des ca nu se stie cand vorbesc serios sau glumesc, asa ca aia cu teava de 70 ia-o cum vrei tu, stiu ca nu-ti place de mine pt ca nu am socializat la ghimbav, poate esti putin mai timid anul asta ;)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Încuiat