Mini Cooper S Cabrio 2005
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
Masinile cu turbo nu au nevoie de finala... Iar pentru cele aspirate ( valabil si in cazul nostru - compresor ) se respecta regula de backpressure pentru accelerarea curgerii fluidelor.
Varianta mea optima perntru evacuare: jos catalizatorul, pus fake-lambda, pastrat diametrul evacuarii: 56mm, pastrat tobele finale sau inlocuite eventual ambele cu unele mai usoare!
Costul - efect: genial. Sunt curios daca se cumpara o evacuare de la un producator consacrat va rezulta un castig mai mare...
Varianta mea optima perntru evacuare: jos catalizatorul, pus fake-lambda, pastrat diametrul evacuarii: 56mm, pastrat tobele finale sau inlocuite eventual ambele cu unele mai usoare!
Costul - efect: genial. Sunt curios daca se cumpara o evacuare de la un producator consacrat va rezulta un castig mai mare...
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
Probabil diferenta nu e de luat in seama. Nu cred ca 1 cp poate fi sesizat in vreun fel de butt-dyno sau la alergatura.
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
in alta ordine de idei, mi-am comandat ceva dragut din state
revin cu poze cand ajunge pachetul
revin cu poze cand ajunge pachetul
Audi A1 2011 : Work in progress
Mini Cooper S Cabrio - 170 CP : Eibach Springs Custom Exhaust System | SOLD!
Mini Cooper S Cabrio - 170 CP : Eibach Springs Custom Exhaust System | SOLD!
- Vali Iovi-Stere
- Site Admin
- Mesaje: 6384
- Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
- Localitate: Bucuresti-Mangalia
- Contact:
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
Numai specialisti pe aici.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
omologarea ca si masina pentru competitii se face doar pe baza fisei de omologare FIA, nu poti omologa chiar orice masina pentru competitii daca nu a are sau nu a avut candva omologare FIA... si da, o masina cu omologare FIA de gr N trebuie sa aiba toba, dar una de H nu trebuie... cu asta cum faci?wtf scrie:cat despre omologare, o poti omologa si pt strada, daca te duci la rar si iti treci masina in talon ca masina destinata competitiilor auto ... din pacate costa cam mult. 2000 RON (aproximativ)
omologarea individuala (fie pt competitii sau nu) e 2000, dar ai incurcat moneda, e vorba de EURO.
si vorba lui dogarel, oricum diferenta e atat de mica incat n-are rost sa discutam
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
- ToyCooper82
- Moderator
- Mesaje: 1741
- Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
- Localitate: Timisoara
- Contact:
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
...acordeoane
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
Nu am incurcat moneda, tocmai am fost cu un prieten acum 2 saptamani sa-si treaca un logan de grupa N in talon ca si masina destinata competitiilor auto si toata distractia l-a costat 2300 RON.cristi o'RAL scrie:omologarea ca si masina pentru competitii se face doar pe baza fisei de omologare FIA, nu poti omologa chiar orice masina pentru competitii daca nu a are sau nu a avut candva omologare FIA... si da, o masina cu omologare FIA de gr N trebuie sa aiba toba, dar una de H nu trebuie... cu asta cum faci?wtf scrie:cat despre omologare, o poti omologa si pt strada, daca te duci la rar si iti treci masina in talon ca masina destinata competitiilor auto ... din pacate costa cam mult. 2000 RON (aproximativ)
omologarea individuala (fie pt competitii sau nu) e 2000, dar ai incurcat moneda, e vorba de EURO.
si vorba lui dogarel, oricum diferenta e atat de mica incat n-are rost sa discutam
Cat despre evacuari exista o mare diferenta intre una facuta de un producator (Milltek, Invidia, Supersprint) fata de una facuta de Pilot sau de nenea de la coltul strazii ... si ma refer atat la o diferenta de performanta, cat si de calitate a lucrarii.
Ganditi-va ca nenea ala care sudeaza o teava din inox nu calculeaza nimic ... doar pune o teava care i se pare lui potrivita si asta e, pe cand toti ceilalti fac studii si calcule inainte sa scoata ceva pe piata.
Audi A1 2011 : Work in progress
Mini Cooper S Cabrio - 170 CP : Eibach Springs Custom Exhaust System | SOLD!
Mini Cooper S Cabrio - 170 CP : Eibach Springs Custom Exhaust System | SOLD!
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
E si aici o shparlica
Eu, cand mi-am schimbat evacuarea (cat back pentru moment) am cerut diametrul dupa ce am studiat toata piata si forumurile de mini.
Fiind si aspirat, era vorba sa nu pierd cuplu, si pot spune ca am nimerit bine. Insa asta presupune cateva ore de cetit s alte cateva ore de framantat: fac bine, nu fac bine
Eu, cand mi-am schimbat evacuarea (cat back pentru moment) am cerut diametrul dupa ce am studiat toata piata si forumurile de mini.
Fiind si aspirat, era vorba sa nu pierd cuplu, si pot spune ca am nimerit bine. Insa asta presupune cateva ore de cetit s alte cateva ore de framantat: fac bine, nu fac bine
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S Cabrio 2005
normal ca e important diametrul si ca totul se calculeaza... si nici n-am zis sa te duci la coltul strazii la dorel
la fel de adevarat e si ca mi se reproseaza destul de des ca nu se stie cand vorbesc serios sau glumesc, asa ca aia cu teava de 70 ia-o cum vrei tu, stiu ca nu-ti place de mine pt ca nu am socializat la ghimbav, poate esti putin mai timid anul asta
la fel de adevarat e si ca mi se reproseaza destul de des ca nu se stie cand vorbesc serios sau glumesc, asa ca aia cu teava de 70 ia-o cum vrei tu, stiu ca nu-ti place de mine pt ca nu am socializat la ghimbav, poate esti putin mai timid anul asta
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays