Mini Cooper-2005

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7299
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de cristi o'RAL »

fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 765
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Techirghiol
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de NEAGU LIVIU »

Mercy,Cristi :D
MINImaniacs

Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 765
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Techirghiol
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de NEAGU LIVIU »

Un sfat va rog,
imi scade demarajul :(
Am facut schimbul de ulei,filtru ulei,aer,polen si bujii dar,
dupa ce se incalzeste motorul parca-i scade demarajul.
Acest lucru se intampla si inainte de a le schimba,dar dupa ce le schimbam isi revenea.
Am fost si la hotii de la Bavaria,au verificat-o si nu au gasit nimic in neregula.
Exista cumva un avans de reglat la motor?
Curios de ce dupa ce se incalzeste scade (dupa 5min.aprox) demarajul,nu mai are zvac
Am filtrul de benzina cumparat si inca nu l-am schimbat,exista posibilitatea ca filtrul de benzina sa fie motivul?
Iau benzina numai de la OMV.
MINImaniacs

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7299
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de cristi o'RAL »

nu stiu ce intelegi tu exact prin "demaraj" ... dar asa cum spui ar trebui sa ai probleme la ambreiaj, sa patineze si sa nu traga cum stii tu ca tragea
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3613
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de adrian »

NEAGU LIVIU scrie:Un sfat va rog,
imi scade demarajul :(
Am facut schimbul de ulei,filtru ulei,aer,polen si bujii dar,
dupa ce se incalzeste motorul parca-i scade demarajul.
Acest lucru se intampla si inainte de a le schimba,dar dupa ce le schimbam isi revenea.
Am fost si la hotii de la Bavaria,au verificat-o si nu au gasit nimic in neregula.
Exista cumva un avans de reglat la motor?
Curios de ce dupa ce se incalzeste scade (dupa 5min.aprox) demarajul,nu mai are zvac
Am filtrul de benzina cumparat si inca nu l-am schimbat,exista posibilitatea ca filtrul de benzina sa fie motivul?
Iau benzina numai de la OMV.
Nu se regleaza nici un avans,"Spark advance comand" vine din calculatorul motorului.
Cum spune si Cristi-patineaza ambreiajul?desi asta patineaza si la rece si la cald,nu prea face deosebirea.
Un sfat,controleaza clapeta de acceleratie, vezi daca este mizerie acolo,si daca da, atunci trebuie curatata.Motorul la rece primeste mai multa benzina,imediat cum se incalzeste dozerea pe injectoare scade.Daca la rece merge bine inseamna ca filtrul nu este infundat.
Daca este Cooper atunci clapeta trebuie sa faca cursa completa de 90gr.
Vezi sa nu fi uitat la service ceva hartie sau bucata de laveta intre filtrul de aer si clapeta de acceleratie.
Aici ai clapeta-imi cer scuze daca o stii,uneori sunt prea didactic.
throttle.jpg
throttle.jpg (22.26 KiB) Vizualizat de 4340 ori
locatie th..jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 765
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Techirghiol
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de NEAGU LIVIU »

Cristi,ma referam la faptul ca nu mai trage asa cum tragea.
Mercy Adrian,am sa controleaz clapeta de acceleratie,
nu am verificat daca este mizerie acolo si daca are cursa de 90.

Multumesc ptr.sfaturi :)
MINImaniacs

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7299
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de cristi o'RAL »

pai si eu ce am zis?!
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 765
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Techirghiol
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de NEAGU LIVIU »

:D Sorry,nu ai fost la fel de explicit :lol:
MINImaniacs

Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 765
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Techirghiol
Contact:

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de NEAGU LIVIU »

Salut,am verificat clapeta atunci si era mizerie pe acolo.
Multumesc de sfaturi.
Am observat acum ca dimineata am un ticait la motor,cam 5min.pana se incalzeste motorul.
Am fost la un service si pe tester nu mi-a dat nimic anormal,aveam motorul deja incalzit.
Am fost sfatuit sa le las masina peste noapte si sa o porneasca ei dimineata sa vada daca nu cumva sunt tachetii.
Stie cineva ce inseamna sa schimbi tachetii?(cost/piese/durata)
MINImaniacs

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3613
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper-2005

Mesaj de adrian »

NEAGU LIVIU scrie:Salut,am verificat clapeta atunci si era mizerie pe acolo.
Multumesc de sfaturi.
Am observat acum ca dimineata am un ticait la motor,cam 5min.pana se incalzeste motorul.
Am fost la un service si pe tester nu mi-a dat nimic anormal,aveam motorul deja incalzit.
Am fost sfatuit sa le las masina peste noapte si sa o porneasca ei dimineata sa vada daca nu cumva sunt tachetii.
Stie cineva ce inseamna sa schimbi tachetii?(cost/piese/durata)
Normativul BMW pentru inlocuit tachetii la MINI R50 prevede -poate nu crezi -doar 2 ore.Inmulteste asta cu tariful de service si ai sa ai un pret corect la manopera.Cat se ia la service pentru asta in Ro. ramane de vazut.
Un tachet costa cam cat toata manopera.
Piese ar fi 12 bc.tacheti , adica 4 buc. pentru evacuare(sunt dubli),8 bc, admisie din care 4 pe dreapta si 4 pe stanga.Pretul nu vrei sa-l stii,ca ramai cu gura cascata.Daca trebuie sa-i iei pe toti,cam nasol, incearca sa iei pe producator AJUSA, sunt de calitate identica cu originalul.
Cauza posibila, ulei motor de calitate slaba sau intervale prea mari pentru schimb de ulei sau ghinion.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Scrie răspuns