Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

MihaiMarius
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Lun Iul 05, 2010 7:23 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de MihaiMarius »

:) asa e intr-un fel dar am cat de cat incredere si in cei de la motor ag. Pana acum au fost destul de corecti cu tot ce am avut de-a face. In schimb cei de la bavaria mi-au schimbat un amortizor perfect nou si intact... Cei de la motor ag au fost deschisi cu totul pana acum. Nu or fi cei mai experti in reparatii Mini dar sunt corecti.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de adrian »

In cazul postgarantiilor, exista in Ro. 2 aspecte:
1. Reparatorul autorizat se fereste de asta din cauza faptului ca initial el suporta costul complet si recuperarea discounturilor se face ulterior de la firma mama, si asta inseamna formulare de completat si timp.
2.In anii anteriori dealerii BMW din Ro-pe vremuri era doar unul singur, stim noi cine-au abuzat de aceasta facilitate in dauna clientului cinstit, in sensul ca au manarit rapoartele si au adus in tara piese pe Kulanz Garantie pentru masini care nu aveau dreptul la asa ceva.Teutonii au descoperit lucrarea su au devenit mult mai circumspecti in a da curs cererilor de Kulanz venite din Romania.

Dar nu imi este clar-ai solicitat post postgarantie sau nu?Daca ai solicitat, ce raspuns ai primit?.Faptul ca sunt baieti buni, primitori, vorbesc frumos nu inseamna astazi absolut nimic, este un mare ZERO,asta este datoria lor, pentru asta sunt platiti,atentie mare la propozitia asta:Sunt platiti din banii clientilor,patronul nu aduce bani de acasa,el face bani prin faptul ca are o afacere prin care banii din buzunarul nostru trec in buzunarul lui.Ca sa faca aceasta miscare , are nevoie de un service, angajati ,logistica,know-how,etc.Rezultatul final este miscarea cascavalului.Cu cat face miscarea mai profi cu atat fluxul de bani de la client la firma lui creste.Pentru noi ca si clienti este important sa primim pentru ce platim si mai ales sa ne cunoastem drepturile.
Exista insa teoretic si varianta asta:tu platesti integral dar patronul reclama si primeste Kulanz din Germania, diferenta de 40-50% o incaseaza cel de la service si tu platesti integral pentru un serviciu la care poate ar fi trebuit sa dai doar 50%.
Nu cred in capitalistul roman cinstit patron de service, nu l-am intalnit inca.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de cosminstan »

Ai mai facut ceva? Cum a ramas pana la urma?
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
Scrie răspuns