Turbina Mini Cooper S

Avatar utilizator
RobertROA
Membru nou
Mesaje: 16
Membru din: Vin Aug 23, 2013 8:22 pm
Localitate: Pitesti

Turbina Mini Cooper S

Mesaj de RobertROA »

Salutare, am rezolvat intr-un fel problema cu motorul, cum am scris si in topicul anterior, masina nu tragea absolut deloc. Asa ca am fost cu turbina la un service specializat din Bucuresti, Robnec, si mi-au facut o reparatie de baza ( segmenti, garnituri ) nu ax sau paleti, si au testat turbina pe tester si au spus ca este in stare foarte buna si nu necesita schimbarea ei. Acum, masina pot sa zic ca si-a revenit, trage bine, se aud si tobele dar dupa ce e alergata bine apare eroare pe bord, martorul de la motor, si gasesc pe tester urmatoarea problema : 2885 - Abatere regl. Regl pres. Supraalim. Plauzibilitate.. Daca merg normal si linistit cu masina, nu apare eroarea, dar in momentul in care calc bine acceleratie, se aprinde. La reprezentata nu stiu baietii care e problema si nici nu stiu ce sa ii fac. Cineva mi-a spus de un reglaj la vacuum, sunt 2 piulite pe un ax, si acolo " ar fi " problema. A mai patit cineva ? Mulumesc!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Turbina Mini Cooper S

Mesaj de adrian »

Salut,

Citeste asta:
http://www.jmturbocoopers.com/2885-BOOS ... ATION.html
Este un document de bun simt,bine scris,care ita da raspunsul la problema ta.Desigur ca rezolvarea va fi aproape imposibil de gasit la un dealer BMW,care este gata pregatit doar sa-ti schimbe turbina.Pentru restul de modalitati mult mai rapide,ieftine si normale(dupa parerea mea),dealerul oficial BMW are o mica impotenta.
Daca ai montata BOV,atunci asta trebuie verificata prima data.

Aici omul care a scapat de defectul asta doar prin inlocuirea furtunelor de vacuum.(sunt furtune speciale,care nu se contarcta la vacuum de -0,7:0,9.Nu trebuie inlocuite cu aceeasi dimensiune de furtun pentru presiune-alea se "sugruma"foarte usor dar rezista la presiune.

P2885 is for Boost Plausibility.
Here is what they documented on the repair paperwork. Test plan advised checking vacuum lines to wastegate/boost actuator. Found line to wastegate was soft and collapsed/restricted. Removed and replaced lines from wastegate and vacuum pump control valve and vacuum resivior under intake manifold.

So, there was a soft spot in one of the vacuum hoses that was collapsing on itself under vacuum. With the new vacuum lines installed, no more code and the car is running great!

Furtunul ala de care intrebai in topicul anterior este asta:

http://www.jscspeed.com/catalog/Blow_Of ... 276-1.html
Deci testeaza furtunul de vacuum care comanda actuatorul turbinei(capsula)

Daca tu nu ai posibilitatea sa faci tu verificarile astea, mergi cu lectia invatata-tradu documentul si spune-i mecanicosului ce trebuie sa verifice dar vezi sa vorbesti cu unul deschis la minte si receptiv,nu cu unul care este "cel mai destept si nu primeste sfaturi".
Oricum se pare ca multi au probleme la R56 Cooper S cu codul asta,asa ca este destul material pe net.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
RobertROA
Membru nou
Mesaje: 16
Membru din: Vin Aug 23, 2013 8:22 pm
Localitate: Pitesti

Re: Turbina Mini Cooper S

Mesaj de RobertROA »

Intre timp am schimbat acel furtun. Azi mi-a venit si l-am montat deja pe masina, dar din nou, nicio schimbare. Il aveam crapat si bandajat, mi s-a parut normal sa il schimb
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Turbina Mini Cooper S

Mesaj de adrian »

[quote="RobertROA"]Intre timp am schimbat acel furtun. Azi mi-a venit si l-am montat deja pe masina, dar din nou, nicio schimbare. Il aveam crapat si bandajat, mi s-a parut normal sa il schimb[/quot
Furtunul ala este pe aspiratie, inaintea turbosuflantei,defectul este pe partea de presiune,deci vezi furtunele de dupa turbo si cele de vacuum.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: Turbina Mini Cooper S

Mesaj de mok »

RobertROA scrie:au testat turbina pe tester si au spus ca este in stare foarte buna si nu necesita schimbarea ei. La reprezentata nu stiu baietii care e problema si nici nu stiu ce sa ii fac. Cineva mi-a spus de un reglaj la vacuum, sunt 2 piulite pe un ax, si acolo " ar fi " problema. A mai patit cineva ? Mulumesc!

cred ca se refera tot la actuator
ca sa demontezi turbina atomat se demonteaza tija aceea

raspunsul , tot Adrian :
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... 032#p46032
Avatar utilizator
RobertROA
Membru nou
Mesaje: 16
Membru din: Vin Aug 23, 2013 8:22 pm
Localitate: Pitesti

Re: Turbina Mini Cooper S

Mesaj de RobertROA »

O sa vad ce pot sa ii fac, ca am ajuns chiar la limita cu nervii.
Tobele stock cum se aud la un R56? Banuiesc ca destul de tare, nu?
La mine nu prea se aud. Aseara i-am dat masina unui prieten ( care detine un cooper s varianta cu 184 ) si mi-a spus ca masina trage, dar nu cum trebuie, si ca tobele nu se aud mai deloc, si dau rateuri..
Scrie răspuns