Schimb ulei supercharger R53

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Schimb ulei supercharger R53

Mesaj de adrian »

Era o discutie mai veche despre chestia asta,mi s-a parut ca nu era foarte bine lamurita.
Aici exact cum se face treaba asta.
http://www.minicooperspeed.com/how-to-c ... arger-oil/
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Schimb ulei supercharger R53

Mesaj de cristi o'RAL »

uite ce inseamna sa ramai inzapezit... gasesti tot felul de lucruri utile pe net :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Schimb ulei supercharger R53

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:uite ce inseamna sa ramai inzapezit... gasesti tot felul de lucruri utile pe net :)
Asta in cazul in care merge netul.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
bimmerauu
Viteza 1
Mesaje: 85
Membru din: Mar Aug 20, 2013 10:38 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Schimb ulei supercharger R53

Mesaj de bimmerauu »

Eu ma gandeam sa -i mai completez cu duralube sau metabonc pt roti dintate (ambele se pot amesteca cu orice ulei) in cazul in care nu este uleiul la nivel ce ziceti ?
M.C.S - FLX
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Schimb ulei supercharger R53

Mesaj de adrian »

Uleiurile de calitate sunt aditivate din fabrica atat cat este necesar,orice cantitate suplimentara scoate uleiul din parametri.Orice motor in care s-a pus ulei de calitate foarte buna functioneaza la fel ca si motorul din celebrul test de la Duralube,(scot uleiul din motor,baga apa cu furtunul,etc.)Desigur nimeni nu a avut curajul sa incerce smecheria pe masina lui,nici n-o sa-i reuseasca,sunt sigur.Aditivii pentru ulei vanduti de diferite firma ca leacuri miraculoase, fac acelasi lucru ca si suplimentele alimentare din reclamele TV,adica luate in cantitati rezonabile nu au nici un efect, daca depasesti doza ajungi la intersectia Calea Floresca cu Stefan cel Mare(si Sfant zic unii).Probabil ca un aditiv adaugat peste un ulei uzat s-ar putea sa aibe efectul contrar celui dorit de utilizator,adica in loc de un fluid de ungere in locul respectiv sa se formeze o marmelada urata la culoare ,rau mirositoare si fara proprietatile de ungere cerute de o turatie de 18.000-20.000rot/min.
Parerea mea, cu superchargerul de la R53 nu este de joaca,turatiile sunt la limita rulmentilor,(mai ales la modelul fabricat pana in iunie 2004).Din pacate se pare ca aditivii contin si niste componente de curatire(un fel de detergent), care de obicei dizolva depunerile de murdarie acumulate prin diferite locuri,(de obicei esteri si compusi de carbon),si in baia de ulei se formeaza o ciorba tulbure care nu are nici o legatura cu lubrefierea corecta a lagarelor.
Mai pe romaneste, ai incercat o tuica mica dimineata la potroace dupa o noapte de chef?Efectul tine doar 5 minute dupa care te turtesti definitiv.Cam asta este dupa mine ce vrei tu sa faci acum,sa bei o tuica dupa o noapte de vodka, aperitiv, sarmale,peste,,vin, ciorba de potroace si 2 pachete de tigari. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns