Salutare,
Ieri am avut parte de o intamplare horror. Pentru ca nu a mai mers ventilatorul cand aveam aerul conditionat pur si simplu a iesit freonul pe supapa pentru ca ar fi crescut presiunea, din ce mi a zis mecanicul.
Daca merg cu masina, ventilarul porneste si nu creste tenperatura apei dar daca dau drumul la aer conditionat nu mai porneste ventilatorui.
Este vorba de un MINI COOPER din 2003, 1.6 benzina.
Ce parere aveti? Imi poate cineva recomanda un electrician??
Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditionat
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
trebuie sa te duci la Theo care repara instalatii de aer , dar e in concediu, iti dau un nr de tel al colegului Dan 0721248136,spui vii din partea lu Sharpe
.......ghost...
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
normal trebuia ca o sonda care "simte" presiunea crescuta sa opreasca compresorul, probabil sonda e vinovata si pt ca nu porneste electroventilatorul
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
Senzorul de presiune are rolul principal sa autorizeze cuplarea fuliei de la compresorul de clima.El reactioneaza la o presiune minima, sub care nu mai porneste compresorul.In schimb daca nu porneste ventilatorul, instalatia din zona radiatorului se incalzeste foarte tare, si presiunea in instalatie poate creste la valori peste 24Bar,valoare la care lichidul se duce pe unde poate, de multe ori sparge radiatorul.
Ventilatorul tau probabil ca nu functioneaza pe treapta I, tu il auzi in trafic dar este deja pe treapta II. Treapta I este vitala pentru functionarea climatizarii, mai ales pe temperaturile tropicale de acum.
Ventilatorul tau probabil ca nu functioneaza pe treapta I, tu il auzi in trafic dar este deja pe treapta II. Treapta I este vitala pentru functionarea climatizarii, mai ales pe temperaturile tropicale de acum.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
eu nu am inteles niciodata cum functioneaza tr1 vs tr2
la mine porneste intermitent si cand e ft inchisa porneste continuu, la bmw pornea usor apoi turatia varia pana la maxim
deci??
la mine porneste intermitent si cand e ft inchisa porneste continuu, la bmw pornea usor apoi turatia varia pana la maxim
deci??
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
Treapta 1 inseamna ca ventilatorul este alimentat cu o tensiune scazuta,in jur de 8V,caderea de tensiune de la 12v la 8v se face pe rezistenta de putere ceramica din modul.Pe treapta 2 , se alimenteaza direct.Calculatorul motorului stie cand sa activeze tr. 1 sau tr. 2 in functie de temperatura lichidului de racire.Tot in modulul de comanda exista si o siguranta termica, care se intrerupe in caz de supratemperatura a modulului, si ventilatorul nu merge decat pe treapta a doua.Asta la MINI.
La BMW, pentru ca vorbim de alta "liga" direct pe motorul ventilatorului este aplicat un variator de tensiune, si acesta comanda turatia ventilatorului in mod continuu, in functie de temperatura lichidului de racire.Aici nu mai vorbim de rezistente ceramice si sigurante termice, este electronica curata si de f. buna calitatate.
Asta este harta din calculator care comanda treptele ventilatorului la MINI.Eu am modificat putin valorile, mai exact le-am scazut putin,din dorinta de a porni ventilatorul putin mai devreme.Valorile din harta sunt grade Celsius.Harta din Attach. este originala a masinii.Stage 3 -NOT ACTIVE-pe Europa si America, doar Australia. mini modul: BMW :
La BMW, pentru ca vorbim de alta "liga" direct pe motorul ventilatorului este aplicat un variator de tensiune, si acesta comanda turatia ventilatorului in mod continuu, in functie de temperatura lichidului de racire.Aici nu mai vorbim de rezistente ceramice si sigurante termice, este electronica curata si de f. buna calitatate.
Asta este harta din calculator care comanda treptele ventilatorului la MINI.Eu am modificat putin valorile, mai exact le-am scazut putin,din dorinta de a porni ventilatorul putin mai devreme.Valorile din harta sunt grade Celsius.Harta din Attach. este originala a masinii.Stage 3 -NOT ACTIVE-pe Europa si America, doar Australia. mini modul: BMW :
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
deviem subiectul ......ca merge ca nu merge treapta 1 nu are leg cu functionarea AC, eu am reparat treapta 1 anul acesta si nu ajuta AC cu nimic,AC functioneaja in special cu treapta 2, deci .........
.......ghost...
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
Sharpe scrie:deviem subiectul ......ca merge ca nu merge treapta 1 nu are leg cu functionarea AC, eu am reparat treapta 1 anul acesta si nu ajuta AC cu nimic,AC functioneaja in special cu treapta 2, deci .........
Imi permit sa te contrazic-no offence-,in functie de presiunea din instalatia de climatizare ,calculatorul motorului autorizeaza tr.1 sau tr.2.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Nu porneste ventilatorul cand dau drumul la aer conditio
ai dreptate ..... treapta 1 e folosita la pornirea AC,in lipsa ei se comuta pe 2 si tot porneste
prb noastra este lipsa comunicarii intre AC si ventilator si asta se vede pe un tester pro
prb noastra este lipsa comunicarii intre AC si ventilator si asta se vede pe un tester pro
.......ghost...