Problema la servodirecție
Re: Problema la servodirecție
Momentan cea de pe masina nu mai bazaie deloc nu mai am servo.
problema a inceput odata cand am mers la cumparaturi in Auchann (tm) am parcat masina si am plecat, se auzea zgomot dar ma gandeam ca este de la ventilator.
Dupa o ora cand m-am intors se auzea zgomotul, atunci am stiut ca ceva nu este bine, cand sa dau la automat, toate becurile palpaiau, clar s-a consumat bateria...
Ca sa o pot folosi trebuia sa dau borna de pe baterie si sa o pun inapoi cand vreau sa plec, dar acum s-a dus de tot, nu mai este necesara deconnectarea bateriei fiind ca nu mai bazaie deloc, nu mai functioneaza pompa, asa ca a trebuit sa cumpar alta pompa.
Luni merg cu masina la mecanic sa schimb pompa, pana atunci primesc si lichidul Pentosin Chf 11s.
SPER sa functioneze fara probleme!
Stiti un mecanic in timisoara care se ocupa de Mini-uri? (sa aiba si preturi decente)
problema a inceput odata cand am mers la cumparaturi in Auchann (tm) am parcat masina si am plecat, se auzea zgomot dar ma gandeam ca este de la ventilator.
Dupa o ora cand m-am intors se auzea zgomotul, atunci am stiut ca ceva nu este bine, cand sa dau la automat, toate becurile palpaiau, clar s-a consumat bateria...
Ca sa o pot folosi trebuia sa dau borna de pe baterie si sa o pun inapoi cand vreau sa plec, dar acum s-a dus de tot, nu mai este necesara deconnectarea bateriei fiind ca nu mai bazaie deloc, nu mai functioneaza pompa, asa ca a trebuit sa cumpar alta pompa.
Luni merg cu masina la mecanic sa schimb pompa, pana atunci primesc si lichidul Pentosin Chf 11s.
SPER sa functioneze fara probleme!
Stiti un mecanic in timisoara care se ocupa de Mini-uri? (sa aiba si preturi decente)
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema la servodirecție
eu am schimbat in bucuresti la un atelier de mecanica usoara, a fost 150ron (cu tot cu tva, pe factura).
daca ti s-a dus bateria asa repede doar de la pompa, inseamna ca e si bateria pe duca.
acelasi lucru l-am patit si eu cu ea, dar a stat si peste noapte fara sa se descarce, si a pornit fara probleme. atunci m-am prins si eu ca e o problema cu pompa, cand am venit dimineata la masina si se auzea bazaitul.
daca ti s-a dus bateria asa repede doar de la pompa, inseamna ca e si bateria pe duca.
acelasi lucru l-am patit si eu cu ea, dar a stat si peste noapte fara sa se descarce, si a pornit fara probleme. atunci m-am prins si eu ca e o problema cu pompa, cand am venit dimineata la masina si se auzea bazaitul.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema la servodirecție
Cu siguranta bateria s-a dus, pentru ca a ramas masina in fata casei cu borna data jos, dupa 3 saptamani cand sa deschid usile de la telecomanda nu mia facea nimic, am bagat cheia in contact
nu se aprindea nimic, i-am dat curent de la masina de munca, am pornito si a stat aproape o ora pornita sa se incarce, dupa 3 zile iar nu se mai aprindea niciun bec in bord daca bagam cheia:)
deci necesara si alta baterie.
Am inceput sa caut pe net (nu am mai avut alta masina pana acuma) ma uitam la baterie bosch, varta, ma gandesc ca sunt bune, cea de pe masina este de 52 ah, cu 470 A curentul de pornire.
Eventual aveti ceva sugestii? bosch-ul si varta se invart la 250 ron
nu se aprindea nimic, i-am dat curent de la masina de munca, am pornito si a stat aproape o ora pornita sa se incarce, dupa 3 zile iar nu se mai aprindea niciun bec in bord daca bagam cheia:)
deci necesara si alta baterie.
Am inceput sa caut pe net (nu am mai avut alta masina pana acuma) ma uitam la baterie bosch, varta, ma gandesc ca sunt bune, cea de pe masina este de 52 ah, cu 470 A curentul de pornire.
Eventual aveti ceva sugestii? bosch-ul si varta se invart la 250 ron
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Problema la servodirecție
Rombat de care, ca sunt multe modele, cyclon, Pilot, Calciu
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Problema la servodirecție
de oricare ,curentul la pornire sa fie cat mai mare..... peste 500 Ah
Ultima oară modificat Mar Oct 20, 2015 5:35 pm de către Sharpe, modificat 1 dată în total.
.......ghost...
Re: Problema la servodirecție
Actuala (ce defecta) are curent de pornire 470A.
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema la servodirecție
eu am pus de doua ori varta dupa ce s-a dus aia originala, am fost multumit
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema la servodirecție
Am vazut ceva pe net si am citit putin despre ea "VARTA C30 Silver Dynamic 12V 54AH" pare destul de buna, si are aceleasi dimensiuni ca cea care a fost pe masina "BERGA BB-4H"
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Problema la servodirecție
In general nici un acumulator din comert nu este de calitatea celui de prima echipare de pe masina.Varta este o alegere buna daca nu este veche,lucru greu dovedit intru-cat nu au data fabricatiei inscrisa pe ele.Din acest motiv eu prefer sa cumpar la masinile si utilajele firmei brandul Caranda,gama premium,baterii f. bune,pret corect dar in mod sigur fabricate de max.8-12 luni.La masina mea am tot Varta,-a doua de fapt-prima Varta a cedat exact dupa ce a iesit din garantie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power