BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Avatar utilizator
taitzelu
Viteza 4
Mesaje: 360
Membru din: Lun Oct 19, 2015 11:01 am
Localitate: Timisoara

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de taitzelu »

La Mini One R50, exista ceva posibilitate sa mai adaug niste ponei?
Care este diferenta majora intre One si Cooper? doar softul?
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL »

da
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
taitzelu
Viteza 4
Mesaje: 360
Membru din: Lun Oct 19, 2015 11:01 am
Localitate: Timisoara

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de taitzelu »

cristi o'RAL scrie:da
DA softul sau da se pot adauga ponei? :D
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de SpOOk »

Ambele. Poti adauga ponei si la masina de tuns iarba :lol:
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

R50 One este probabil singura masina cu motor aspirat din lume la care se poate mari puterea cu 30% doar prin resoftare,fara nici o modificare de hw.Am facut cred 5 sau 6 ,doua din ele chiar undeva la 120-125HP,singura modificare hw facuta un filtru sport care mai aduce 2-3 cai putere,dar modifica sunetul motorului il aduce deja in alta liga.Aici pe forum Luce a fost "operat"la Cheile Gradistei si deasemenea un One Seven la Paltinis.Cel cu One Seven nu se mai dadea jos din masina,dadea ture pe sosea,credeam ca o sa termine benzina. :lol: :lol:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Luce
Viteza 6
Mesaje: 934
Membru din: Lun Ian 31, 2011 12:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Luce »

Confirm! :D

Luce
Avatar utilizator
taitzelu
Viteza 4
Mesaje: 360
Membru din: Lun Oct 19, 2015 11:01 am
Localitate: Timisoara

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de taitzelu »

si consumul cu cat a crescut?:D
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

taitzelu scrie:si consumul cu cat a crescut?:D
Consumul ramane acelasi,cresterea de consum apare atunci cand apelezi la puterea suplimentara,si folosesti 115HP in loc de 90HP.
De fapt acum softul meu optimizat pentru 115HP,actual pe masina scoate 5,4l/100km traseu Tg.Mures -Calarasi.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
taitzelu
Viteza 4
Mesaje: 360
Membru din: Lun Oct 19, 2015 11:01 am
Localitate: Timisoara

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de taitzelu »

adrian scrie:
taitzelu scrie:si consumul cu cat a crescut?:D
Consumul ramane acelasi,cresterea de consum apare atunci cand apelezi la puterea suplimentara,si folosesti 115HP in loc de 90HP.
De fapt acum softul meu optimizat pentru 115HP,actual pe masina scoate 5,4l/100km traseu Tg.Mures -Calarasi.
dar ai injectoare marite si supape de r53? sau ce am citit mai sus?
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

taitzelu scrie:
adrian scrie:
taitzelu scrie:si consumul cu cat a crescut?:D
Consumul ramane acelasi,cresterea de consum apare atunci cand apelezi la puterea suplimentara,si folosesti 115HP in loc de 90HP.
De fapt acum softul meu optimizat pentru 115HP,actual pe masina scoate 5,4l/100km traseu Tg.Mures -Calarasi.
dar ai injectoare marite si supape de r53? sau ce am citit mai sus?
Da, am supape de R53, care dimensional sunt identice cu cele de R50, dar din material mult mai rezistent.Deasemenea si injectoare marite de la 170cc la 270cc pentru ca injectoarele stock nu pot injecta cantitatea de benzina necesara pentru 150HP.
Modificarile astea(impreuna cu un ax cu came sport) sunt pentru un target peste 130HP, puterea de 125HP se poate obtine cu HW stock al masinii.Acum rulez cu un soft de 115HP , pentru ca axul cu came de la Piper, are un relanti prost si trebuie sa incerc sa-l corectez cu ajutorul unui pinion ajustabil la anternarea axului cu came(care trebuia sa soseasca saptamana asta, este deja platit si expediat de GTT.UK)).Pentru configuratia mentionata de mine dar fara pinion ajustabil la axul cu came am obtinut o putere estimata de mine la 140HP .Corectia de ax cu came ma va aduce -cu softul adecvat-undeva la 145HP.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns