Austin Mini Classic 1986
Austin Mini Classic 1986
Buna seara ,multumesc adminuri pentru activarea contului .
As dori sa va prezint prima mea dragoste "austin classic mini"
Am cumparat masina de la o persoana in varsta care a fost proprietarul in ultimi 20 de ani ,masina nu mai era pornita de 8 ani de zile doar ținută in garaj ,dar cu toate acestea cand am pus bateria pe ea a pornit la a doua cheie ,dupa am condus pana la adresa mea din Londra 200 de km .Am observat cateva probleme :
1. Trepideaza motorul foarte tare la relanti .
2. Franele nu tin instant si sunt foarte rigide trebuie sa pastrez o distanta destul de mare in trafic ca sa o pot opri in siguranta .
3. In partea din fata stang simt o bataie in telescop .
4.Esapamentul este plin d gauri si trepideaza la relanti .
M-ati putea ajuta cu niste sfaturi ?
Multumesc
As dori sa va prezint prima mea dragoste "austin classic mini"
Am cumparat masina de la o persoana in varsta care a fost proprietarul in ultimi 20 de ani ,masina nu mai era pornita de 8 ani de zile doar ținută in garaj ,dar cu toate acestea cand am pus bateria pe ea a pornit la a doua cheie ,dupa am condus pana la adresa mea din Londra 200 de km .Am observat cateva probleme :
1. Trepideaza motorul foarte tare la relanti .
2. Franele nu tin instant si sunt foarte rigide trebuie sa pastrez o distanta destul de mare in trafic ca sa o pot opri in siguranta .
3. In partea din fata stang simt o bataie in telescop .
4.Esapamentul este plin d gauri si trepideaza la relanti .
M-ati putea ajuta cu niste sfaturi ?
Multumesc
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Austin Mini Classic 1986
bine ai venit! sa o stapanesti sanatos!
e clar ca daca n-a mers atat timp trebuie sa ajungi cu ea in service:
- motorul poate sa trepideze pt ca nu merge in toti cilindri (alimentare proasta cu carburant, scanteie proasta din n motive - fise, delco, bobina, etc...)
- frana nu merge pentru ca sunt ruginite discurile/oalele de la saboti, poate nici placutele/sabotii nu mai sunt buni
- lichidul de frana poate fi uzat
etc...etc...
e clar ca daca n-a mers atat timp trebuie sa ajungi cu ea in service:
- motorul poate sa trepideze pt ca nu merge in toti cilindri (alimentare proasta cu carburant, scanteie proasta din n motive - fise, delco, bobina, etc...)
- frana nu merge pentru ca sunt ruginite discurile/oalele de la saboti, poate nici placutele/sabotii nu mai sunt buni
- lichidul de frana poate fi uzat
etc...etc...
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Austin Mini Classic 1986
Foarte frumoasa masina!
Trepidatia motorului poate sa se simta si din cauza tampoanelor motor (suportii), la asta ma gandesc prima data atata timp cant masina n;á fost miscata de atata timp. (Doar o parere a mea)
Trepidatia motorului poate sa se simta si din cauza tampoanelor motor (suportii), la asta ma gandesc prima data atata timp cant masina n;á fost miscata de atata timp. (Doar o parere a mea)
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Austin Mini Classic 1986
Multumesc baieti ,in doua saptamani planific sa o trimit in Romania pentru o restaurare completa in special pe partea de mecanica ,pentru ca rugină nu prea am in ea .
O alta intrebarea ce implica schimbarea volanului din dreapta in stanga ,deoarece o sa schimb plansa de bord si volanul cu unul din mahon original mini classic si daca nu ar implica multele costuri as achizitiona o plansa de bord cu ceasurile de bord pe partea stanga .
Cei care vi le-ati înmatriculat ca masini clasice ce a implicat deoarece eu am sunat la reprezentanta rar din oras la mine si mi-au zis ca trebuie sa fie mai veche de 30 de ani si sa aiba ca tara de origine Romania ....
O alta intrebarea ce implica schimbarea volanului din dreapta in stanga ,deoarece o sa schimb plansa de bord si volanul cu unul din mahon original mini classic si daca nu ar implica multele costuri as achizitiona o plansa de bord cu ceasurile de bord pe partea stanga .
Cei care vi le-ati înmatriculat ca masini clasice ce a implicat deoarece eu am sunat la reprezentanta rar din oras la mine si mi-au zis ca trebuie sa fie mai veche de 30 de ani si sa aiba ca tara de origine Romania ....
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Austin Mini Classic 1986
nu cred ca trebuie sa aibe ca tara de origine romania, mai bine iei legatura direct cu cei din clubul oldtimer romania:
http://www.retromobil.ro/
http://www.oldtimer.ro/
daca vrei sa schimbi volanul, probabil ca mai trebuie umblat si la caseta de directie. dar inainte de asta, vezi ce presupune omologarea ca masina clasica, poate nu ti-o accepta daca schimbi volanul pe partea cealalta (nu mai corespunde seriei originale).
http://www.retromobil.ro/
http://www.oldtimer.ro/
daca vrei sa schimbi volanul, probabil ca mai trebuie umblat si la caseta de directie. dar inainte de asta, vezi ce presupune omologarea ca masina clasica, poate nu ti-o accepta daca schimbi volanul pe partea cealalta (nu mai corespunde seriei originale).
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Austin Mini Classic 1986
Salut baieti ,am trimis masina in Romania si a intrat in servis ,diagnosticul dat de mecanic :un rulment pe partea dreapta si un telescop si niste bucse care nu stiu cum se cheama si vreau sa dau comanda sa le schimb m-ati putea ajuta ? Este vorba despre acesta bucsa din poza .
Si cadou de mos craciun mi-am reconditionat o pereche de jante
Si cadou de mos craciun mi-am reconditionat o pereche de jante
Re: Austin Mini Classic 1986
mecanicul tau nu stie cum se comanda piese dupa seria de sasiu?
am schimbat asa ceva si toate piesele au fost comandate din UK
am schimbat asa ceva si toate piesele au fost comandate din UK
.......ghost...
Re: Austin Mini Classic 1986
Mecanicul meu nu se complica pentru ca in Romania nu se gasesc piese si trebuie sa dau comanda eu .
-
- Membru nou
- Mesaje: 22
- Membru din: Sâm Mar 16, 2013 10:49 am
Re: Austin Mini Classic 1986
Imi poti spune te rog ce fel de transport ai folosit sa ajungi in Romania cu ea? Eu planuiesc sa o trimit la restaurat, apoi sa o aduc inapoi. Multumesc.
Re: Austin Mini Classic 1986
Platforma legata de renault trafic ,pana in Romania nici nu am simtit ca am o masina pe platforma )) .