Cooper R50 remap
Cooper R50 remap
Cam asta este rezultatul dupa ultima varianta proprie de resoftare-noroc cu concediul medical ca am avut timp liber-.Modificare hardware doar Air intake K&N.Testat consumul pe bord computer, se pare ca nu este nici o diferenta fata de original.Estimare (din cateva calcule) cam 128-130HP.
Rezultatul este valoarea medie la 3 incercari,cu DSC off.si modificare limitator de turatie la 7000u/ min
fata de stock 6500u/min.(8,54/100kmh,8,66/100kmh,8,72100kmh).
Rezultatul este valoarea medie la 3 incercari,cu DSC off.si modificare limitator de turatie la 7000u/ min
fata de stock 6500u/min.(8,54/100kmh,8,66/100kmh,8,72100kmh).
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Cooper R50 remap
ce rost are sa testezi consumul?
testeaza acceleratia...
testeaza acceleratia...
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Cooper R50 remap
cu ce roti?adrian scrie: (8,54/100kmh,8,66/100kmh,8,72100kmh).
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
Re: Cooper R50 remap
Anvelope 195/55R16 Bridgestone Runflat.
Cu cele de iarna de 15" poate ar fi mers mai bine dar cred ca ar fi aparut lipsa de aderenta la plecare si la schimbarea de treapta.
Diferenta fata de softurile anterioare-au fost inca trei-(cele anterioare erau mai conservative, la harta de avans,aici am +8gr avans fata de harta stock si modificare la Volumetric eficiency mai pronuntata)este faptul ca urca mult mai bine in zona de 140kmh-170kmh.Dupa 170kmh,lipsa de un plus de putere se simte.Modificarea este in zona "safe",am testat cu INPA,parametri knocksensor,spark advance,totul este in regula.De aici incolo, orice modificare cere neaparat Dyno,dar nu cred ca va fi prea curand,asa cum merge acum este destul de bine.
Aici doua din modificarile de soft.
Cu cele de iarna de 15" poate ar fi mers mai bine dar cred ca ar fi aparut lipsa de aderenta la plecare si la schimbarea de treapta.
Diferenta fata de softurile anterioare-au fost inca trei-(cele anterioare erau mai conservative, la harta de avans,aici am +8gr avans fata de harta stock si modificare la Volumetric eficiency mai pronuntata)este faptul ca urca mult mai bine in zona de 140kmh-170kmh.Dupa 170kmh,lipsa de un plus de putere se simte.Modificarea este in zona "safe",am testat cu INPA,parametri knocksensor,spark advance,totul este in regula.De aici incolo, orice modificare cere neaparat Dyno,dar nu cred ca va fi prea curand,asa cum merge acum este destul de bine.
Aici doua din modificarile de soft.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm
Re: Cooper R50 remap
Salut, zi`mi si mie te rog, diferenta dintre ONE 90cp si Cooper (2002-2003) este doar din soft?
Re: Cooper R50 remap
Da, numai din soft , daca te referi la motor.Orice R50 One se poate face Cooper numai din soft.catalin988 scrie:Salut, zi`mi si mie te rog, diferenta dintre ONE 90cp si Cooper (2002-2003) este doar din soft?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm
Re: Cooper R50 remap
ok ms, inseamna ca daca mai umblu putin si la avans/amestec eu chiar o sa simt o diferenta semnificata.. ms!
Re: Cooper R50 remap
Pai da , e simplu, mai misti putin de delco=dai avans,, mai maresti putin jiclorul de sarcina=amestec,eventual mai scurtezi cablul de acceleratie sa se tureze mai tare!!!!!!!!!!!!!!!catalin988 scrie:ok ms, inseamna ca daca mai umblu putin si la avans/amestec eu chiar o sa simt o diferenta semnificata.. ms!
Tu chiar vorbesti serios sau glumesti? ca nu-mi dau seama.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Cooper R50 remap
sper ca umbla in soft
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Sâm Dec 12, 2015 6:39 pm
Re: Cooper R50 remap
Pai stai putin ca nu inteleg de ce faci misto, cand il resoftezi unde umbli, nu la avans/ameste????