Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

godoroja
Membru nou
Mesaje: 27
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja »

Am mai pus inca un senzor, masina face la fel.
Senzorul e comandat din ETK motor BMW benzina.
Din ce am inteles de la Sharpe 8-) , eu as avea motor Peugeot pe masina. Sau Pejos :))

I-am promis ieri lui Sharpe ca postez un link:
Upgrade Notice: Bavarian Autosport has an upgraded thermostat housing. The original housing is plastic and tends to crack. The upgraded part is cast aluminum.
Upgraded water pump that uses a metal impeller instead of the failure-prone plastic one. This part will eliminate the broken impeller problem once and for all.
*THERMOSTAT HOUSING WITH T
Part # : 11 53 7 647 751 $ 134.95
www.bavauto.com

Trebuie intrebat daca il au sau daca il mai au
Fişiere ataşate
upgrade3-300x182.jpg
upgrade3-300x182.jpg (12.44 KiB) Vizualizat de 7552 ori
upgrade1-300x165.jpg
upgrade1-300x165.jpg (11.2 KiB) Vizualizat de 7552 ori
E70 X5 40d
F60 LCI Countryman S All4
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de Sharpe »

pt posesori de R56 CU MOTOR pejos N12,N14,N18......acest upgrade de corptermostat si pompa de apa este ffff bun ,ar mai trebui si teava de plastic dintre cele doua piese tot de metal :roll:
.......ghost...
godoroja
Membru nou
Mesaje: 27
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja »

http://blog.bavauto.com/12247/bmw-and-m ... cs-how-to/

Undeva mai jos de jumatatea articolului gasiti aia cu corpul termostat si pompa de apa.

Tutorialul este foarte bun totusi pentru probleme de supraincalzire motor.
E70 X5 40d
F60 LCI Countryman S All4
godoroja
Membru nou
Mesaje: 27
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja »

Update.
In sistem la BMW masina aparea cu recall-ul facut dar fizic pe masina nu era facut. S-a facut acum in sensul ca a disparut senzorul de temperatura de pe T-ul din fata si s-a dus in termostat. Acum termostatul are 2 senzori de temperatura mai mici.
Masina opereaza intre 100- 109 grade acum. Am inteles ca toate merg in 105. Si a mea tot pe acolo sta dar mai urca in 108-109.
E70 X5 40d
F60 LCI Countryman S All4
godoroja
Membru nou
Mesaje: 27
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja »

Masina sta la cald intre 105-108 grade. La blana scade imediat pe la 95, daca o las mai usor urca iar spre 107-108. Sa inteleg ca trebuie mers blana cu ea? Ca sta mai rece :)). Sau sa fie ceva cu pompa de apa? Sarpe? Adrian? Ce ziceti? :)
E70 X5 40d
F60 LCI Countryman S All4
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de Sharpe »

poti sa zici ca e pompa de apa dar eu cred ca e modul ei normal de functionare in regim de oras temperatura este aproape de max
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de adrian »

godoroja scrie:Masina sta la cald intre 105-108 grade. La blana scade imediat pe la 95, daca o las mai usor urca iar spre 107-108. Sa inteleg ca trebuie mers blana cu ea? Ca sta mai rece :)). Sau sa fie ceva cu pompa de apa? Sarpe? Adrian? Ce ziceti? :)
Mini R50 si R53 au temp de functionare a motorului putin mai ridicata ,nu-mi aduc exact aminte , daca nu ma insel ventilatorul porneste in treapta 1 la 105gr.C si treapta 2 la 112gr.C.Daca simti nevoia ma uit exact maine in softul masinii si iti dau cifrele exacte si un printscreen cu mapa care comanda electroventilatorul.Eu am modificat valorile din soft la masina mea, le-am coborat cu 4 grade
La variantele pentru Australia exista si treapta 3 la 118gr.C
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de Sharpe »

si R56 e la fel cum zice Adrian ,deci.........las-o asa :!:
.......ghost...
godoroja
Membru nou
Mesaje: 27
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Probleme ventilator? Incalzire motor? S All4 2011

Mesaj de godoroja »

o las :) ce sa fac?
Ultima oară modificat Joi Oct 27, 2016 11:01 pm de către godoroja, modificat 1 dată în total.
E70 X5 40d
F60 LCI Countryman S All4
godoroja
Membru nou
Mesaje: 27
Membru din: Mar Sep 13, 2016 5:30 pm

Re: Incalzire motor? R60 S All4

Mesaj de godoroja »

Afara 7 grade, motor 108 grade :)). Ventilatorul rezista, rezista :twisted: .
Sarpe, Adrian, unde gasim un termostat tropical de ala de deschide mai repede? Sa-mi fac si eu damblaua, nu vand cuiva Countryman XtraHeated edition :lol:
Si continuam damblaua, radiator mai mare si 2 ventilatoare zici ca ar fi ok?
Nu de alta dar am pus acum 2 saptamani antigel pana la maxim si in seara asta era iar la minim. Pete pe jos vad ca nu lasa. E un Houdini pe undeva de imi face antigelul sa dispara. Nu vreau sa ma gandesc la posibilitatea unui furt de antigel :lol: :lol: .
Maine scriem direct la strainezi la mama lor ca vad ca Mini Shit Romania nu se sinchisesc sa raspunda. La fel si BMW Romania, pana nu te duci la neamt cu o sesizare, romanii urineaza pe tine...ca sa fiu elegant.
E70 X5 40d
F60 LCI Countryman S All4
Încuiat