Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Salut tuturor,
desi intrebare indreptata mai mult catre Sharpe, deci ma indrept spre o revizie DiY si cum imi place sa am toate "cartile pe masa" si as dori sa stiu cum se cheama ustensila aia care ajuta la detensionarea curelei de accesorii.
de ce vreau asta: pt ca vreau sa schimb si garnitura capacului bai de ulei si am vazut ca este o parghie "speciala"cu care te ajuti sa impingi intinzatorul curelei.
am vazut ca pt a da jos capacul trebuie sa desfac compresorul si tamponul din spatele motorului ce este o buna oportunitate sa il schimb.
@Sharpe: doar o chestie personala, stiu ca ar intra intre 4.2 si 4.5litri tu cum faci? torni 4 litri apoi verifici tija? caci dupa cum am citit ca daca este "prea mult" este la fel de daunator ca si fara ulei.
Am toate informatiile in ce mod trebuiesc desfacute/montate si torque-ul suruburilor acestui capac (baie de ulei) dar imi lipseste informatia despre "dopul" baii de ulei care este forta de strangere?
desi intrebare indreptata mai mult catre Sharpe, deci ma indrept spre o revizie DiY si cum imi place sa am toate "cartile pe masa" si as dori sa stiu cum se cheama ustensila aia care ajuta la detensionarea curelei de accesorii.
de ce vreau asta: pt ca vreau sa schimb si garnitura capacului bai de ulei si am vazut ca este o parghie "speciala"cu care te ajuti sa impingi intinzatorul curelei.
am vazut ca pt a da jos capacul trebuie sa desfac compresorul si tamponul din spatele motorului ce este o buna oportunitate sa il schimb.
@Sharpe: doar o chestie personala, stiu ca ar intra intre 4.2 si 4.5litri tu cum faci? torni 4 litri apoi verifici tija? caci dupa cum am citit ca daca este "prea mult" este la fel de daunator ca si fara ulei.
Am toate informatiile in ce mod trebuiesc desfacute/montate si torque-ul suruburilor acestui capac (baie de ulei) dar imi lipseste informatia despre "dopul" baii de ulei care este forta de strangere?
Drive safe and keep the wheels down
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Poate faci si un tutorial dupa ce afli toate informatiile
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
La R50 se pune 4 litri si juma si pe joja e fix max
Parghia speciala adica un levier , e destul de dificil....
suna-ma si vb mai multe
Parghia speciala adica un levier , e destul de dificil....
suna-ma si vb mai multe
Ultima oară modificat Mar Apr 11, 2017 10:27 pm de către Sharpe, modificat 1 dată în total.
.......ghost...
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Ai in Autodata tot ce ai nevoie.MiniRC31 scrie:Salut tuturor,
Am toate informatiile in ce mod trebuiesc desfacute/montate si torque-ul suruburilor acestui capac (baie de ulei) dar imi lipseste informatia despre "dopul" baii de ulei care este forta de strangere?
Sump drain bolt-31Nm
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
autodata am si eu la garaj .......
forta de strangere la busonul de golire baie se calculeaza pe loc
forta de strangere la busonul de golire baie se calculeaza pe loc
.......ghost...
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Pariez ca nu vine la garaj pentru revizie, ar merge cam 1900km.Sharpe scrie:autodata am si eu la garaj .......
forta de strangere la busonul de golire baie se calculeaza pe loc
Domnule Sharpe, colegul a scris DIY , adica din limba lui Oxford tradus ar fi "vrea s-o faca de unul singur"deci nu mai insista ,ca nu vine la voi la garaj.Numai daca la Mini Garaj , vii, faci totul cu mana ta , aduci si scule de-acasa, faci curat dupa tine,mai repari un flex, speli un geam, maturi parcarea si achiti nota de plata la cotatie Auto Bavaria!!O fi si asta DIY, cine mai stie, traim vremuri ciudate.Unii au ajuns sa dea spaga ca sa intre la puscarie.!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Am inteles domnul Adrian .......nu ma pot azprima ataat de tehnic , chiar si cureaua se poate da jos de unul singur blocand intinzatorul cu o surubelnita ssau imbus
Busonul de golire nu trebuie strans tare pt ca risti sa strici capul piulitei,exita le vanzare nou 12lei
Busonul de golire nu trebuie strans tare pt ca risti sa strici capul piulitei,exita le vanzare nou 12lei
.......ghost...
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
Sharpe scrie:Am inteles domnul Adrian .......nu ma pot azprima ataat de tehnic , chiar si cureaua se poate da jos de unul singur blocand intinzatorul cu o surubelnita ssau imbus
Busonul de golire nu trebuie strans tare pt ca risti sa strici capul piulitei,exita le vanzare nou 12lei
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Revizie Mini Cooper R50 - Benzina - W10B16 (DiY)
"Do it yourself" - DiY
@Sharpe: multe chestii se fac cu o sarma si un patent, dar vreau sa am ustensilele necesare fara sa (ma) "rup" sau sa ma chinui.
stiu termenul "joja" deci nu iti fa griji - am tinut-o sub observatie pt ca in 2000km am pus 750ml ulei pt ca una din pierderile "masive" era pe la capacul de la motor, discutata aici: http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... ura#p56187.
multumesc prin acest intermediu voua pentru sugestiile primite.
Am analizat multe tutoriale si o poti face linistit "acasa" cu sculele necesare binenteles.
nu am incredere in "oricine" dar nici de a merge din service in service, vazand in ce stare era masina, cand am luat-o, vazuta de "mesteri" in domeniu (daca ii pot numi mesteri)...dar si anumite situatii "intampinate" live de mine, deci de aceea ce pot face o fac eu, ce ma depaseste las pe altii, dar ma duc la care "stiu" ca nu ma face sa pierd piese pe drum ....
am insistat pe ea (masina) doarcere vad ca inca are viata si nu merita sa fie facuta conserva .... plus ca m-am atasat fara sa vreau
in plus, Sharpe, sincer faceam cei 400km de placere sa o aduc la tine, stiu ca pretentiile mele erau satisfacute 100% numai daca masina era pe teritoriul Romaniei dar nu este, nu ne cunoastem dar sincer "citesc" persoanele si stiu ca faci lucrurile ca la carte si fara graba.
MiNi-ul care il posed, fara sa am cunostinte de mecanica, dar anumite interventii sunt facute in graba si/sau stilul "probabil" lasa ca merge si asa sau in ultima instanta, doar presupun, masina fiind dedicata casarii de fostul propietar inainte de a intra in posesia mea probabil nici nu si-a mai batut capul...
in fine, deci topicul este destul de clar: ustensila de detensionare intinzator curea o pot gasi pe undeva?
@Adrian: multumest pt informatiile date!
@Sharpe: multe chestii se fac cu o sarma si un patent, dar vreau sa am ustensilele necesare fara sa (ma) "rup" sau sa ma chinui.
stiu termenul "joja" deci nu iti fa griji - am tinut-o sub observatie pt ca in 2000km am pus 750ml ulei pt ca una din pierderile "masive" era pe la capacul de la motor, discutata aici: http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... ura#p56187.
multumesc prin acest intermediu voua pentru sugestiile primite.
Am analizat multe tutoriale si o poti face linistit "acasa" cu sculele necesare binenteles.
nu am incredere in "oricine" dar nici de a merge din service in service, vazand in ce stare era masina, cand am luat-o, vazuta de "mesteri" in domeniu (daca ii pot numi mesteri)...dar si anumite situatii "intampinate" live de mine, deci de aceea ce pot face o fac eu, ce ma depaseste las pe altii, dar ma duc la care "stiu" ca nu ma face sa pierd piese pe drum ....
am insistat pe ea (masina) doarcere vad ca inca are viata si nu merita sa fie facuta conserva .... plus ca m-am atasat fara sa vreau
in plus, Sharpe, sincer faceam cei 400km de placere sa o aduc la tine, stiu ca pretentiile mele erau satisfacute 100% numai daca masina era pe teritoriul Romaniei dar nu este, nu ne cunoastem dar sincer "citesc" persoanele si stiu ca faci lucrurile ca la carte si fara graba.
MiNi-ul care il posed, fara sa am cunostinte de mecanica, dar anumite interventii sunt facute in graba si/sau stilul "probabil" lasa ca merge si asa sau in ultima instanta, doar presupun, masina fiind dedicata casarii de fostul propietar inainte de a intra in posesia mea probabil nici nu si-a mai batut capul...
in fine, deci topicul este destul de clar: ustensila de detensionare intinzator curea o pot gasi pe undeva?
@Adrian: multumest pt informatiile date!
Ultima oară modificat Mie Apr 12, 2017 4:41 pm de către MiniRC31, modificat de 2 ori în total.
Drive safe and keep the wheels down