R53 - BBX

Scrie răspuns
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: R53 - BBX

Mesaj de sej »

Eu stiam ca magneti marelli face oem si sunt surprins de pret :-D ca sh in anglia marelli sunt 150-300 lire, iar noi de la 400 si pe america 400 si ceva de dolari gasisem.

Functioneaza reglajul automat si lumineaza mai bine fata de ce aveam. Magneti marelli stiu ca e brand ok, daca sunt replici sau nu, voi vedea in timp cum rezista.
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R53 - BBX

Mesaj de SpOOk »

Danyutz scrie:Hai sa zicem ca luam farurile de la marelli, pe mine ma ingrijoreaza instalatia ( cu spalatoare, auto-reglaj, etc )...
Daca nu ai xenon din fabrica, ai ceva de lucru. Daca da, zicea Vali ca trebuie doar sa muti spalatorul de pe vechiul far pe cel nou.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: R53 - BBX

Mesaj de sej »

Upgrade 2017 = +0 cp

Ramforsare ciuperca 'understrut'
Evacuare cat-back milteck nemontata inca, dupa ce iau si galerii de evacuare janspeed si decat o montez...
A mai primit chestii consumabile, etansari revizie compresor, planetara lunga etc. Mai multe piese schimbate decat km pe 2017 :D mai am de schimbat compresorul de aer si clapeta de acceleratie plus toata masina probabil in ritmul asta...
Ca si performante pe langa galerii un intercooler mai mare si ax cu came si nu stiu inca daca sa trec la injectoare 440cc sau merge in continuare cu 380 sa mai urc putin in power... ''ca ma bat dusmanii'' :D
Fişiere ataşate
received_1588963564480006.jpeg
FB_IMG_1496358363948.jpg
FB_IMG_1511095236612.jpg
FB_IMG_1511095255068.jpg
FB_IMG_1511095260665.jpg
FB_IMG_1511095331999.jpg
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - BBX

Mesaj de adrian »

Eu as lasa axul cu came , 80% din cei care l-au schimbat au probleme de relanti.Restul de 20% care nu au aceasta problema au platit un ax Newman sau Piper sau Schrick dar au primit unul stock , ca nu prea ai cum sa-l verifici,e destul de complicat.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: R53 - BBX

Mesaj de sej »

Mersi de informatii in privinta axului cu came... e vorba de probme cu relantiul in sensul ca performanta creste, dar relantiul este neregulat? ca asta practic ar fi normal.

Am achizionat si galeriile de evacuare janspeed, se recomanda ecu stage 2 (spune si vanzatorul)... in privinta stage-urilor imi suna ciudat cum a evoluat marketing-ul asta pe soft-uri, dar poate asa e mai usor sa le clasifice ''stage 1,2,3,4... stage 1+... stage 3++ :lol: ''

Dl. Adrian, cu softul cu care rulez acum va fi ok sau e necesar un alt soft? ...acum merg cu varianta asemanatoare jcw 210cp teoretic, daca va mai aduceti aminte de soft ul pe care mi l-ati facut
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - BBX

Mesaj de adrian »

Am facut ceva masini intre timp, in ce an am facut softul?
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: R53 - BBX

Mesaj de sej »

Noiembrie 2015, cu injectoare 380
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - BBX

Mesaj de adrian »

Nu trebuie nimic la soft.Vanzatorul vrea doar sa se laude ca piesele lui sunt atat de diferite de original doar.In realitate nu.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: R53 - BBX

Mesaj de sej »

galerii janspeed + decat
86ED271A-79D3-4617-9434-8ACF71D8B421.png
Fişiere ataşate
25D374D5-D2F3-4AF7-8715-7B2611FF7152.png
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - BBX

Mesaj de adrian »

La Decat o sa ti se aprinda MIL light(check engine light).
mil-lamp-6-7787.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns