Kawasaki Ninja ZX 12 r

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 2
Mesaje: 145
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Kawasaki Ninja ZX 12 r

Mesajde dedant68 » Mie Ian 03, 2018 4:14 pm

Salut,
Nu este auto, dar intra la categoria “sport” ca si Mini, si cred ca pot sa-i fac intrare :) .
Este vorba despre Kawasaki Ninja ZX 12 ultimul model din seria ZX 12, model fabricat in 2006. Este printre putinele exemplare din (2005-2006), nelimitate (340 km/h), deoarece este productie pentru Japonia si apoi adusa in Europa in 2007. O detin din 2014 (achizitie la 21800 km) si nu doresc sa ma despart de ea :), are in bord 33180 km reali si va ramane in garaj “ca o legenda vie”. ZX12 este motocicleta care s-a ‘batut’ de-a lungul anilor cu Suzuki Hayabusa si a castigat prima pozitie in acesta lupta la capitolul viteza de la 0-100 km/h, dar si la alte criterii de evaluare...
Varianta 2006:
Motor 1199 cmc, 4 cilindri, carter comun - cutia de viteze(6);
Rata compresie 12,2:1, DOHC 4 supape/cilindru
Putere maxima pe “raim air “ (filtru K&N) = 190 CP/10500 rot/min
Cuplu 134 Nm/7500 rot/min
Injectie electronica(TCBI), control ECU
Immobiliser System
Cadru aluminiu
Suspensie fata: furca inversata de 43mm, spate –amortizor cu gaz
Sistem franare: fata 320 mm cu 4 pistoane /spate 230 mm cu 2 pistoane
Anvelope: fata 120 /17 “ spate 200/17”
Greutate 230 kg ( plin rezervor)
Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate ;)
Consum mediu: 7,5-8 l/ la 100-120 km/h si 10-12l/ la "croaziera" de 200 km/h
Upgrading
Amortizor ghidon + kit sistem prindere pe rezervor Hyperpro
Fitru aer K&N
Power Commander V (Dynojet) cu doua “maps”
Izolatie/banda pe evacuare BEX (protectie temperatura pentru radiator lichid)
Leviere ambreiaj si frana- Titax Gold
Reglaj manual amortizoare/furca fata- Titax Gold
Mansoane ghidon -Progrip
Capete ghidon – Puig Gold
Protectie furca fata si spate -Puig Black
Buson rezervor ulei- Puig Gold
Bujii NGK
Ulei-Amsoil SUA 10w 40 din 2014/schimb in fiecare an
Acumulator- Yuasa
Anvelope Avon Storm 3D X-M, UK
Si mai urmeaza... :)
Fişiere ataşate
zx12__2.JPG
zx12_1.JPG
Titax & Puig.jpg
Rear Shock Absorber.JPG
Front Brake.JPG
Engine.JPG
Throttle.JPG
Service_Winter.JPG
Ultima oară modificat Sâm Ian 06, 2018 5:35 pm de către dedant68, modificat 1 dată în total.
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3065
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Kawasaki ZX 12 r

Mesajde adrian » Mie Ian 03, 2018 6:24 pm

Faina scula!
Covoarele din garaj? Cisnadie? Isfahan?
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 2
Mesaje: 145
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Kawasaki ZX 12 r

Mesajde dedant68 » Mie Ian 03, 2018 6:46 pm

Da, Adrian, sunt covoare de la Cisnadie :D. In prezent camera din foto unde aveam garajul/atelier pentru moto, acum are o utilizare casnica, iar zx12 este acum in garaj langa Mini Cooper. Eu as vrea ca iarna sa o aduc in casa, dar nu am 'permis de intrare'...sotia spune ca emana miros de benzina si 'noxe', dar eu nu simt nimic :D
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 2
Mesaje: 145
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Kawasaki ZX 12 r

Mesajde dedant68 » Joi Ian 04, 2018 12:29 pm

Service-ul la motociclete in Romania este foarte scump, si in plus sunt putini 'calificati' in domeniu. Pe parcursul anilor am realizat mai multe echipamente/dispozitive ajutatoare pentru interventii la motocicletele pe care le-am detinut. Bine, si prietenii au beneficiat de realizari :)

Home made_Elevator actionat de un cric hidraulic mobil_ confectionat in 2011
Foarte practic si util pentru schimb de: ulei, placute de franare, anvelope, kit lant+pinioane;
'Helpful for' reglaje motor, etc
8-)
Fişiere ataşate
Lift_1.JPG
Lift_2.JPG
Lift_3.JPG
Lift_4.JPG
Lift_5.JPG
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3065
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Kawasaki ZX 12 r

Mesajde adrian » Joi Ian 04, 2018 1:27 pm

Nu ne spui mai bine cum ai pornit motocicleta dupa ce ai primit master key si ECU din Olanda??
La MV Agusta, Ducati,Moto Guzzi, te puteam ajuta cu immo off. :lol: :lol:
Vad ca MV Agusta F4 110 CC este mai rapida decat ZX 12r. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 2
Mesaje: 145
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Kawasaki ZX 12 r

Mesajde dedant68 » Joi Ian 04, 2018 2:04 pm

Adrian, ai "sapat" pe Internet si au ajuns pe motociclism.ro :) Motocicleta asta a fost tinuta intr-un depozit prin Harghita aproape noua, nimeni nu s-a atins de ea ca nu avea ECU+ ignition + master key/immo...un binevoitor le-a sustras. Stiind despre ce este vorba, am luat-o pe riscul meu, in ideea ca sa cumperi un motor nepornit iti asumi un risc..Am incercat mai multe variante cu un ECU din 2003 si pachetul aferent+ resoft, schimbat chip-uri,dar nu a mers, nu recunostea o serie de traductoare si dash board nu intra pe ON, mai aveam o varianta sa trec pe 2000, fara ECU, immo etc, dar pierdeam din performante ... Am astepatat( 3 luni) pana am gasit ECU 2005-2006 cu tot setul , a venit din Germania, comunitatea ZX12 de acolo mi-a oferit suport, si a porni la prima cheie dupa instalare, mers super dupa mici reglaje.. 8-)
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 2
Mesaje: 145
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Kawasaki ZX 12 r

Mesajde dedant68 » Joi Ian 04, 2018 4:21 pm

MV Augusta F4 R din 2013 are o putere de 195 CP raportata la o masa de 210 kg, iar F4RR are 200,8 CP, si vorbim de anul 2013 :D ..ZX12 al meu incheie generatia ZX12 in 2006, vorbeam de anii 2000-2006 de ZX12, singura cu care se lupta era Hayabusa. Dupa ZX12, Kawasaki a lansat ZX14R cu 191,7 CP la 10.500 rot/min si cu 2,6 sec de la 0 la 100 km/h 8-)
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
io's
Veteran
Mesaje: 1646
Membru din: Mie Feb 10, 2010 5:22 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Kawasaki Ninja ZX 12 r

Mesajde io's » Mar Ian 16, 2018 12:20 am

dedant68 scrie:Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate ;)


:shock:
in romania?? esti inconstient

motoru'.. fain!
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"


ACS C30 - gone
D22

S14a on hold
Imagine

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 2
Mesaje: 145
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Kawasaki Ninja ZX 12 r

Mesajde dedant68 » Mar Ian 16, 2018 9:00 am

io's scrie:
dedant68 scrie:Viteza maxima testata pe A1 in 2015: 310 Km/h si mai poate ;)


:shock:
in romania?? esti inconstient

motoru'.. fain!


O replica tipizata pentru "Facebook" ...
Imagine Imagine Imagine


Înapoi la “Alte marci auto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori