ERORI DIAGNOZA

MINIR56
Membru nou
Mesaje: 18
Membru din: Dum Mar 12, 2017 2:50 pm
Localitate: Bucuresti

ERORI DIAGNOZA

Mesaj de MINIR56 »

Buna! Ma poate ajuta cineva cu o "traducere"?
Multumesc!
Fişiere ataşate
2.jpg
1.jpg

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 792
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de MiniRC31 »

in primul rand "schimba" testerul cu cel dedicat pt Mini, acum pe testing invitam Adrian sa isi dea cu parerea...dar presupun ca ceata S/D nu le ai arse..nu?
o fi o siguranta?
pt primele 2 erori ne poti detalia cum au aparut? pare a fi senzorul "dus"...

acum offtopic: bine ca testerul asta nu ti-a zis sa vinzi masina :lol: :lol:
Drive safe and keep the wheels down

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2040
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de Sharpe »

e un tester personal?
esti la un service si nu stiu ce sa faca? daca DA schimba service-ul si pe urma nu mai ai prb cu interpretarile :D
.......ghost...

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 640
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de dedant68 »

Salut,
Eroare 2845 se refera la electrovalva VANOS montata pe evacuare. Modifica durata de deschidere a supapelor de evacuare printr-o miscarea a motorului hidraulic(combinatie intre presiunea de ulei si comanda ECU) , in final se modifica pozitia axului cu came. Posibil sa nu lucreze in parametrii, canalul fiind obturat de catre particule/impuritati ulei. Se scoate si se curata cu spray de curatare frane, se monteza si se reinstaleaza cu soft. La fel se procedeza si pentru electrovalva VANOS pe admisie.
Verifica nivelul si calitatea uleiului, este ff important pentru functionarea corecta a sistemului VANOS ;)
Eroarea 287 D se refera la actuatorul Vanos, practic este un motor de curent continuu care sincronizeaza arborele cu came pe admisie, este o procedura de reglare.
Cea de la ABS - se pare ca ai tensiune electrica la valoare mica generata de catre alternator, sau ai o probelma cu acumulatorul ! Ai schimbat de curand acumulatorul?; este ceva legat de sursa de energie ;)
Celelalte erori pe iluminare/avertizaere, acestea sunt legate de continuitatea circuitelor electrice sau lipsa tensiune electrica, dar verifica si becurile din lampi.

Numai bine,
Ultima oară modificat Vin Ian 26, 2018 9:44 pm de către dedant68, modificat 1 dată în total.
Imagine Imagine Imagine

MINIR56
Membru nou
Mesaje: 18
Membru din: Dum Mar 12, 2017 2:50 pm
Localitate: Bucuresti

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de MINIR56 »

Am schimbat de curand bateria, da, cu un Varta Silver Dynamic. Nu m-a anuntat niciun senzor ca ar fi pe terminate....pur si simplu m-a lasat. Nu mai retin daca este de 12 V ce pe care am luat-o, o sa verific.

Mi-au spus si cei de la service (Dormag si Coasta de Est) despre acesti vanosi, insa am vrut sa verific daca stiu ce zic :D

Am probleme cu pierderea de antigel si dupa mai multe verificari au ajuns la concluzia ca garnitura de chiuloasa este arsa si trebuie schimbata impreuna cu termostatul. Cred ca am mers ceva timp fara antigel.. :|
Masina da rateuri, nu trage si se opreste uneori cand franez sau chiar si la relanti (care este neregulat).

M-au mai sfatuit si schimb si distributia (doar lant, patine si intanzator - daca tot se umbla la chiuloasa) ca cica ar da semne.

Acesti vanosi pot genera astfel de simptome? sau chiar chiuloasa? :cry:

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 640
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de dedant68 »

Cred ca varianta ta R56 are sistemul IBS pe acumulator pe conductorul de masa(minus) prin care ECU monitorizeaza o parte din parametrii acumulatorului(tensiune, temperatura, etc.), schimband date/comenzii apoi cu alternatorul. daca ai schimbat acumulatorul si ai IBS ( Intelligent Battery Sensor) trebuie sa o instalezi cu interfata IBS, altfel apar mai multe erori.
Da, electrovalvele VANOS defecte, genereaza exact cam ce prezinti tu ca are auto in mers, in special cea pe admisie. Problema cu distributia ar trebui sa o sesizezi in primul rand prin "pornirea ca un Diesel" dimineata la rece, uzura lant, patine, intinzator. Posibil sa fie tensionerul/intinzatorul defect, este mai simplu si usor la buzunar :D. Revizie la un service "serios" ;)
Imagine Imagine Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3595
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de adrian »

Erorile la BMW (deci si la MINI)ca la o firma care se respecta sunt numerotate in caractere hex.,deci cifre de la 0 la9 si litere de la A la F.Testerul este mai mult decat ok,greseala este ca este setat pt.limba romana si uneori traducerea lasa de dorit.Orice deconectare a bateriei "lasa" urme in diferite module, ABS, Airbag, CAS, etc.Sistemul IBS este prezent pe R56, dar nu pe toate modelele, in general pe cele peste 2007.
La MINI este recomandat folosirea unui tester dedicat care afiseaza erorile in format hex.pentru ca multe din ele nu au corespondent in OBD generic codes, adica cele care incep cu litera P urmate de 4 cifre.In module sunt stocate atat erorile inactive cat si cele active.Diagnoza cu un tester dedicat INPA sau ICOM, are avantajul ca afiseaza si istoricul aparitiei erorii, mai exact la ce kilometraj, , uneori data , dar mai ales la motor , parametrii acestuia cand a aparut eroarea, mai exact turatia,presiunea admisie, unghi aprindere,presiune rampa combustibil,etc., functie de tipul masinii.
Testerul bun arata daca eroarea este activa sau inactiva.
Erorile trebuie sterse (dupa ce ai facut un print screen) , se reporneste masina, se face eventual o tura scurta (daca este posibil)si se citesc din nou.Doar cele afisate dupa acest test sunt erori active si prezente in module.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2040
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de Sharpe »

te asteptam la MINI Garaj pt un diagnostic pe viu si corect.......nu vreau sa fiu pricinos dar dormag si restul ca ei au preturi de Bavaria si lipsa mecanici dedicati MINI :!: tel 0722510604 ...si nu cred ca ai prb cu garnitura de chiuloasa
.......ghost...

MINIR56
Membru nou
Mesaje: 18
Membru din: Dum Mar 12, 2017 2:50 pm
Localitate: Bucuresti

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de MINIR56 »

Imi puteti spune, va rog, daca exista vreo diferenta intre VANOS, ELECTROVALVE VANOS si SOLENOID VANOS? Sunt 3 lucruri diferite?
Un cod pentru cele care imi trebuie mie?
:?

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 640
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: ERORI DIAGNOZA

Mesaj de dedant68 »

MINIR56 scrie:Imi puteti spune, va rog, daca exista vreo diferenta intre VANOS, ELECTROVALVE VANOS si SOLENOID VANOS? Sunt 3 lucruri diferite?
Un cod pentru cele care imi trebuie mie?
:?
Cand spunem VANOS facem referire la tehnologia implementata pe un motor( lantul de comenzi, electrovalva/electrovalvele VANOS, motor hidraulic VANOS, actuator VANOS_discutabil??). Astfel, Vanos controleaza timpul deschiderea a supapelor prin modificarea presiunii de ulei care actioneaza asupra unui motor hidraulic Vanos din interiorul motorului. Sectiunea canalului de ulei care strabate Vanos este modificat de catre ECU care comanda cu o tensiune unitara bobina electrovalvei VANOS si care modifica pozitia unei tije mobile, tija care inchide si deschide un canal. Se obtine o infinitate de ajustari a timpului de inchidere si deschidere a supapelor. Principalele functii ale VANOS
-cresterea puterii motorului;
-imbunatatirea cuplului;
-recirculare gazelor arse;
-reducerea emisiilor;
-reducerea consumului de combustibil;
Sistemul VALVETRONIC actioneaza prin intermediul actuatorului/motor de c.c comandat de catre ECU si printr-un ax intermediar modifica INALTIMEA DE DESCHIDERE a supapelor de admisie.
In final, VANOS functioneaza prin intermediul electrovalvelor VANOS (una pe admisie si alta pe evacuare)=dublu VANOS, sistemul modifica TIMPUL de inchiderea si deschiderea al supapelor, iar VALVETRONIC lucreaza prin actuatorul VALVETRONIC(motor de curent continuu montat pe motorul cu ardere interna), impropriu este numit si el tot pe termenul VANOS, dar nu este corect! 8-)

Care este anul de fabricatie al R56 al tau? :)
Fişiere ataşate
Verificare electrovalva VANOS _ evacuare
Verificare electrovalva VANOS _ evacuare
Imagine Imagine Imagine

Scrie răspuns