Remediaza pierderile/verifica etansarea...in plus in instalatie se formeaza o anumita presiune, si este normal.edsick95 scrie:Salut ,apa sigur pierde pe la radiator ca ies aburi in timp ce e pornita ... ,doar ca imi era frica sa nu intre cumva si in motor ...bule nu am avut in vas de expansiune m am uitat atent la apa dupa ce am completat sa vad cum scade ,a scazut dupa ce am oprit motorul dupa ce sa depresurizat
Problema radiator sau chiuloasa?
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
https://imgur.com/2W9P6ep dimineata asta am verificat la rece uleiul Si nivelul e scazut la max ieri cand era peste era dupa ce am lasat masina sa mearga cam 45 min. Si asa arata uleiul si blocul motor interior
https://imgur.com/2w2y6hI
https://imgur.com/blam5q6
Deci excludem apa/benzina in ulei? Mentionez ca am dat si foc jojei si nu arde
https://imgur.com/2w2y6hI
https://imgur.com/blam5q6
Deci excludem apa/benzina in ulei? Mentionez ca am dat si foc jojei si nu arde
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
faci experiente ciudate... citeste ce ti-am scris si opreste-te inainte de a bubui masina...edsick95 scrie:https://imgur.com/2W9P6ep dimineata asta am verificat la rece uleiul Si nivelul e scazut la max ieri cand era peste era dupa ce am lasat masina sa mearga cam 45 min. Si asa arata uleiul si blocul motor interior
https://imgur.com/2w2y6hI
https://imgur.com/blam5q6
Deci excludem apa/benzina in ulei? Mentionez ca am dat si foc jojei si nu arde
credeai ca daca aveai antigel in ulei ar fi "ars"?
Drive safe and keep the wheels down
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Daca avea benzina in ulei ...faci experiente ciudate... citeste ce ti-am scris si opreste-te inainte de a bubui masina...
credeai ca daca aveai antigel in ulei ar fi "ars"?
Spune mi te rog daca uleiul arata ciudat sau nu ca ma hotarasc sa o dau la loc daca are garnitura dusa...
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
este timpul sa schimbi uleiul, ce iti spune in bord ? service range?
Drive safe and keep the wheels down
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Nu zice nimic de ulei si ieri dupa ce am oprit notorul era mai deschis...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Nu ai conditii sa faci un test complet ca sa-ti dai seama, dar ai o problema tehnica. care poate sa fie simpla sau complexa
Este greu daca nu ai un pachet de date concrete:
-pierderi rezolvate coliere/etansare, radiator, etc.;
-daca radiatorul este incalzit uniform pe toata suprafata/ posibil sa fie obturat;
-test de CO in lichid de racire;
La prima vedere uleiul este OK!
Daca nu ai cumparat-o inca, te poti duce cu proprietarul intr-un service pentru o constatare. Sau, nu ai facut o proba de drum cu ea initial
Este greu daca nu ai un pachet de date concrete:
-pierderi rezolvate coliere/etansare, radiator, etc.;
-daca radiatorul este incalzit uniform pe toata suprafata/ posibil sa fie obturat;
-test de CO in lichid de racire;
La prima vedere uleiul este OK!
Daca nu ai cumparat-o inca, te poti duce cu proprietarul intr-un service pentru o constatare. Sau, nu ai facut o proba de drum cu ea initial
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
cand bagi cheia in contact si faci "primul pas" iti spune de service OIL ...deci ceva spune...uita-te pe vitezometru - display ("oala" aia mare in mijlocul bordului)edsick95 scrie:Nu zice nimic de ulei si ieri dupa ce am oprit notorul era mai deschis...
Drive safe and keep the wheels down
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Revin diseara cu mai multe detalii la radiator ! Si cu service oil !
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Cazul ulei prea mult (peste maxim):
- dauneaza catalizatorului
- creaza presiune prea mare si duce in timp la uzura prematura a motorului - componentelor sale - semeringuri etc etc
bieneteles nu cred ca mai este cazul sa explic cealalta varianta:
- slaba ungere a componentelor motorului - uzura fara revers
- slaba presiune a uleiului iar asta poate ajunge la LIMP mode etc etc...
(ca si noi oamenii - prea mutle glubule rosii --> anemii etc, viceversa --> predispus la imbolnaviri etc)
iata ca in orice domeniu trebuie tinut un echilibru cat de cat in parametri.
uite de ce iti spun sa il schimbi, culoarea uleiului tau nu e departe de al meu -- la momentul schimbarii si avea circa 20k rulaj
- dauneaza catalizatorului
- creaza presiune prea mare si duce in timp la uzura prematura a motorului - componentelor sale - semeringuri etc etc
bieneteles nu cred ca mai este cazul sa explic cealalta varianta:
- slaba ungere a componentelor motorului - uzura fara revers
- slaba presiune a uleiului iar asta poate ajunge la LIMP mode etc etc...
(ca si noi oamenii - prea mutle glubule rosii --> anemii etc, viceversa --> predispus la imbolnaviri etc)
iata ca in orice domeniu trebuie tinut un echilibru cat de cat in parametri.
ala nu e bloc motor este o "simpla" tabla care atenueaza caderea uleului cat si "indrumarea" acestuia catre canalul de cadere in baia de uleiedsick95 scrie: Si asa arata uleiul si blocul motor interior
uite de ce iti spun sa il schimbi, culoarea uleiului tau nu e departe de al meu -- la momentul schimbarii si avea circa 20k rulaj
Drive safe and keep the wheels down