Problema geam dreapta MINI ONE R50
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
Salut,
Motorul electric pentru actionare geam 'nu intra in protectie' , este protejat printr-o siguranta fuzibila de 30A, dar nu este cazul pentru ca motorul functioneaza la aplicarea socurilor . Sunt doua situatii:
-contact imperfect/necoresponzator in conectorul motorului;
-periile colectoare din motor blocate sau uzate;
Desfaci capitonajul si ajungi la motor prin capacul de acces, verifici/cureti in prima etapa conectorul X 744. Daca nu ai rezultate, verifica motorul_nu este complicat pentru a vedea starea periilor colectoare. Cu 10 lei rezolvi problema.
Bafta,
Motorul electric pentru actionare geam 'nu intra in protectie' , este protejat printr-o siguranta fuzibila de 30A, dar nu este cazul pentru ca motorul functioneaza la aplicarea socurilor . Sunt doua situatii:
-contact imperfect/necoresponzator in conectorul motorului;
-periile colectoare din motor blocate sau uzate;
Desfaci capitonajul si ajungi la motor prin capacul de acces, verifici/cureti in prima etapa conectorul X 744. Daca nu ai rezultate, verifica motorul_nu este complicat pentru a vedea starea periilor colectoare. Cu 10 lei rezolvi problema.
Bafta,
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
Trebuie curatate si gresate glisiserele geamului.cel din dreapta este folosit mai putin, deci expus la depunere de mizerie, praf, etc.
Sigurantele sunt doua de 30A , F1 si F19, dar nu au legatura cu defectul tau.Periile colectoare se uzeaza foarte greu, motorasul este folosit foarte putin,indiferent de varsta masinii.Oricum nu este un simplu motor electric cu perii colectoare, are in interior un switch si un rev. counter, ca sa stie cand sa se opreasca la max. si min.
Sigurantele sunt doua de 30A , F1 si F19, dar nu au legatura cu defectul tau.Periile colectoare se uzeaza foarte greu, motorasul este folosit foarte putin,indiferent de varsta masinii.Oricum nu este un simplu motor electric cu perii colectoare, are in interior un switch si un rev. counter, ca sa stie cand sa se opreasca la max. si min.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
Ai cateva foto care te ajuta la identificarea reperelor. Curata colectorul cu o hartie abraziva granulatie 2000, verifica culisarea periilor si uzura(schimba daca nu exista presiune pe colector) este cazul. Daca tot ai ajuns acolo, verifica si starea mecanismului reductor din partea frontala a motorului(ungere gresare). Cand demontezi motorul o sa ai acces la axul tip melc.
- Fişiere ataşate
-
- Curatare colector.jpg (9.28 KiB) Vizualizat de 5181 ori
-
- Perii colectoare.jpg (7.4 KiB) Vizualizat de 5181 ori
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
cam complicat de facut pt un amator ......cel mai simplu altul nou
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
User-ul este interesat sa-si rezolve singur problema, cu cheltuieli cat mai mici si fara service. Acesta este si scopul acestui forum
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
sunt de acord cu tine ...dar fara niste cunostinte minime de mecanica ,electrica,poti strica mai rau si tot la service ajungi....si poate platesti mai mult decat initial
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
Si eu sunt de acord cu tine ca se poate intampla si acest lucru. Acum depinde de fiecare, persoana in cauza decide daca este complicat sa rezolve singur sau apeleaza la un service. In 100% din cazuri la service se schimba motorul impreuna cu mecanismul reductor = reper. In loc de 10 lei se plateste o suma de sute de lei
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
Tutorialele de pe net sunt folositoare http://www.mini2.com si https://www.northamericanmotoring.com contin informatii folositoare.
Cam ca acesta!!!!!
http://www.mini2.com/forum/first-genera ... guide.html
Cam ca acesta!!!!!
http://www.mini2.com/forum/first-genera ... guide.html
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
O sa renunte la cat are de citit Ghidul trebuie sa fie simplu si la obiect Doua sau trei propozitii si 2-3 foto, restul vine de la sine.
Re: Problema geam dreapta MINI ONE R50
Ai dreptate, problema principala o reprezinta contactul periilor colectoare pe rotorul motorasului.Sharpe scrie:nu,motorasul e vechi si intra in protectie......se rezolva cu pumnul sau cu un motoras NOU