The Grey Jr.
Re: The Grey Jr.
Nu mai astepta un samaritean si uita-te pe scheme , ca sa faci verificarea.Pentru ca eu chiar daca schimb broasca degeaba nu o sa recunosc, am sa zic ca s-a reparat .Deci nu te baza pe noi ca te derutam.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: The Grey Jr.
M-am uitat bre pe schema, da' sa ma trezesc intre doua blonde cu tate mari daca inteleg ceva
In primul rand schema e pt. 2006, eu am 2002, broasca mea are 2 motoare, daca nu 3, in schema e numai unul.
In al doilea rand, sunt frumos notate firele, dar nu si motorul si fiecare switch din broasca, fiecare ce face.
In al treilea rand, arata doar ca ies firele din BC1 si se duc in broasca, nu care-i plus, care-i minus etc.
Ori nu stiu eu sa interpretez schema?
Te pomenesti ca trebuie sa o iau de la capat cu tocitul manualului de service, am mai facut-o de doua ori.
O broasca noua la BAvaria e vreo 700 lei, n-ar fi vreo avere (desi parca as face altceva cu acei bani, dar eu cred totusi ca am si o problema de sistem nu numai de broasca. Pentru ca din butonul de pe cheie se incuie, dar la comanda vitezometrului sau a butonului de pe consola nu se incuie.
Iaca-ta schema:
In primul rand schema e pt. 2006, eu am 2002, broasca mea are 2 motoare, daca nu 3, in schema e numai unul.
In al doilea rand, sunt frumos notate firele, dar nu si motorul si fiecare switch din broasca, fiecare ce face.
In al treilea rand, arata doar ca ies firele din BC1 si se duc in broasca, nu care-i plus, care-i minus etc.
Ori nu stiu eu sa interpretez schema?
Te pomenesti ca trebuie sa o iau de la capat cu tocitul manualului de service, am mai facut-o de doua ori.
O broasca noua la BAvaria e vreo 700 lei, n-ar fi vreo avere (desi parca as face altceva cu acei bani, dar eu cred totusi ca am si o problema de sistem nu numai de broasca. Pentru ca din butonul de pe cheie se incuie, dar la comanda vitezometrului sau a butonului de pe consola nu se incuie.
Iaca-ta schema:
Cand te-ai nascut, tu ai plans dar toti ceilalti s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel incat, atunci cand vei muri, toti sa planga dar tu sa zambesti.
Re: The Grey Jr.
Broasca pe original costa 478Ron, in nici un caz 700Ron.Eu am comandat una astazi pentru mine.
Cat priveste schema electrica de comanda a broastei, mai simplu de atat nu se poate, daca ai o lampa de control sau un aparat de masura, inseamna ca esti capabil sa vezi daca vine tensiune pe motoras sau nu.
Atata costa broasca.
Cat priveste schema electrica de comanda a broastei, mai simplu de atat nu se poate, daca ai o lampa de control sau un aparat de masura, inseamna ca esti capabil sa vezi daca vine tensiune pe motoras sau nu.
Atata costa broasca.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: The Grey Jr.
Costa 400 la Materom, banuiesc ca ai si ceva reducere.
Eu am cerut cotatie la Bavaria, intotdeauna intreb intai la reprezentanta, apoi ma orientez.
Am multimetru, stiu sa umblu cu el, dar cum dreaqu fac, ca broasca mea are doua motoare iar schema numai unul.
Spor la treaba & Paste fericit, in caz ca nu ne mai auzim pana atunci!
Eu am cerut cotatie la Bavaria, intotdeauna intreb intai la reprezentanta, apoi ma orientez.
Am multimetru, stiu sa umblu cu el, dar cum dreaqu fac, ca broasca mea are doua motoare iar schema numai unul.
Spor la treaba & Paste fericit, in caz ca nu ne mai auzim pana atunci!
Cand te-ai nascut, tu ai plans dar toti ceilalti s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel incat, atunci cand vei muri, toti sa planga dar tu sa zambesti.
Re: The Grey Jr.
Pe repede inainte, masurat corenti mufa-probat broasca cu doi clesti si fire pe baterie-determinat: motorul primeste comanda pe 3 pini, unul comun si doi diferiti, in functie de generator, de aceea din telecomanda se incuie iar din butonul masinii nu, pe descuiat nefunctionand deloc nicicum.
Am comandat broasca noua la Bavaria, 600 lei inclusiv TVA (la Autototal este 705 lei incl. TVA).
Am comandat broasca noua la Bavaria, 600 lei inclusiv TVA (la Autototal este 705 lei incl. TVA).
Cand te-ai nascut, tu ai plans dar toti ceilalti s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel incat, atunci cand vei muri, toti sa planga dar tu sa zambesti.
Re: The Grey Jr.
la autototal depinzi de contract, eu o cumpar cu 506 lei tva inclus
.......ghost...
Re: The Grey Jr.
Eu o s-o schimb la sevice, ca la demontare mi-am jupuit mana.
@Sharpe ma primesti in serparie sa-mi schimbati broasca?
@Sharpe ma primesti in serparie sa-mi schimbati broasca?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: The Grey Jr.
@sharpe: Indeed, cum ar zice un mandru fiu al AlbionuluiSharpe scrie:la autototal depinzi de contract, eu o cumpar cu 506 lei tva inclus
@adrian: cat e manopera la service? Intreb pentru un prieten , eu oricum o voi monta cu manutzele astea doua, nejulite. Use your brain instead your muscles
Thereafter va merge la service, conductele de frana plange, ele care este
Cand te-ai nascut, tu ai plans dar toti ceilalti s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel incat, atunci cand vei muri, toti sa planga dar tu sa zambesti.
Re: The Grey Jr.
Desigur ca si aici marimea conteaza (ma refer la cazma).
O mana mai mica incape acolo si face minuni.Eu nu sunt adeptul zicalei"Cu rabdare si ulei bagi pumnu-n cur la vrabie", ca ulei am , cu rabdarea stau mai prost.
O mana mai mica incape acolo si face minuni.Eu nu sunt adeptul zicalei"Cu rabdare si ulei bagi pumnu-n cur la vrabie", ca ulei am , cu rabdarea stau mai prost.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: The Grey Jr.
...si nici vrabii nu prea mai prinzi
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays