Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
Salut ,
M am hotarat sa plec din Bucuresti si pac a aparut o problema.Atasat sunt codurile de eroare.Cand schimb din treapta 2 in 3, daca nu ridic rotatiile la peste 4000 ,scade puterea de tot...fara ca motorul sa moara.La fel se intampla si in alte trepte superioare . Oare pot sa ma intorc cu ea de la Tg Jiu fara sa moara sau sa strice ceva ? Masina este un R56.
Multumesc..si Paste Fericit !
M am hotarat sa plec din Bucuresti si pac a aparut o problema.Atasat sunt codurile de eroare.Cand schimb din treapta 2 in 3, daca nu ridic rotatiile la peste 4000 ,scade puterea de tot...fara ca motorul sa moara.La fel se intampla si in alte trepte superioare . Oare pot sa ma intorc cu ea de la Tg Jiu fara sa moara sau sa strice ceva ? Masina este un R56.
Multumesc..si Paste Fericit !
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
Salut,
Problema detectata prin OBD II este pe cilindrul 1, si ai lipsa ardere, practic combustia pe cilidrul 1 nu mai functioneaza in parametrii. Defecte posibile:
-bujie partial sau total defecta;
-lipsa scanteie la bujie ( defectiune pe circuitul primar sau secundar pe BI pentru cilindrul 1)
-problema pe comanda pentru primarul bobinei de inductie si de aici nefunctionarea si HT(inalta tensiune) ;
Daca este problema pe aprindere( lipsa comanda, primar sau sec.) ECU trebuie sa taie alimentarea pe injectorul 1 !, practic motorul tau functioneaza in 3 cilindrii activi. Knock senzor avertizeaza ca exista detonatii, sunt gaze nearse care se aprind in evacuare in combinatie cu oxigenul, de aici si sonda Lambda care sesizeaza si ea probleme in gazele de evacuare.
Nu recomand plecarea la drum
Problema detectata prin OBD II este pe cilindrul 1, si ai lipsa ardere, practic combustia pe cilidrul 1 nu mai functioneaza in parametrii. Defecte posibile:
-bujie partial sau total defecta;
-lipsa scanteie la bujie ( defectiune pe circuitul primar sau secundar pe BI pentru cilindrul 1)
-problema pe comanda pentru primarul bobinei de inductie si de aici nefunctionarea si HT(inalta tensiune) ;
Daca este problema pe aprindere( lipsa comanda, primar sau sec.) ECU trebuie sa taie alimentarea pe injectorul 1 !, practic motorul tau functioneaza in 3 cilindrii activi. Knock senzor avertizeaza ca exista detonatii, sunt gaze nearse care se aprind in evacuare in combinatie cu oxigenul, de aici si sonda Lambda care sesizeaza si ea probleme in gazele de evacuare.
Nu recomand plecarea la drum
Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
A venit sap trecuta un R56 de la Brasov cu compresie 0 pe cilindru 1 ,avea o supapa sparta ,in cazul lui cam ce ar putea pati?
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
Care ' lui' ? cazul la care faci referinta, sau cazul de mai sus prezentat de user
- magicbright
- Viteza 3
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
- Localitate: bucuresti
Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
Verifici bujia, bobina, injectorul. Daca e vreuna dintre cele 3, esti norocos. La mine au fost cum zice Sharpe, supapele. Inteleg ca la R56 este ceva normal sa arzi supape, cel putin asta bălmăjea service ul la care am fost eu.
- Fişiere ataşate
-
- IMG-20150406-WA0009.jpg (7.41 KiB) Vizualizat de 4897 ori
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
Mai bine arzi supape decat benzina... , de parca supapele sunt consumabile la R56 Te doare capul cand auzi cum se exprima mecanicii din service-urile din Romania, si nu mai vorbesc modul cum se lucreaza. Peste de 5 ani se va vedea adevaratul dezastru in toate domeniile de activitate din aceasta tara, fapt generat de lipsa fortei de munca calificata
Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
stai linisitit ca "dezastrul" a fost inceput de cand "au taiat" profesionala...am prieteni cu business-uri si se plang ca nu mai au tinichigii, mecanici etc etc pt ca nu mai sunt scolile de altadata iar liceele nu ofera aceasta mana de lucrudedant68 scrie:Mai bine arzi supape decat benzina... , de parca supapele sunt consumabile la R56 Te doare capul cand auzi cum se exprima mecanicii din service-urile din Romania, si nu mai vorbesc modul cum se lucreaza. Peste de 5 ani se va vedea adevaratul dezastru in toate domeniile de activitate din aceasta tara, fapt generat de lipsa fortei de munca calificata
NO OFFENCE: despre profesionala, pt unii dintre voi, dar candva se facea mai serios carte in low level... sunt sigur ca "veteranii" inteleg ce spun
Drive safe and keep the wheels down
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Pierdere putere cand schimb in treapta superioara
Toata 'lumea' se indreapta spre liceu, practic cu media 1,27 la examenul national de la finalul clasei a VIII-a, copiii se inscriu la liceu Invatamantul profesional este cea mai joasa treapta de educatie in opinia multor parinti si elevi din Romania Fudulia este cocoana mare... In Germania si in UK invatamantul profesional este prima optiune a 60% dintre baieti pentru traseul lor in viata.MiniRC31 scrie:stai linisitit ca "dezastrul" a fost inceput de cand "au taiat" profesionala...am prieteni cu business-uri si se plang ca nu mai au tinichigii, mecanici etc etc pt ca nu mai sunt scolile de altadata iar liceele nu ofera aceasta mana de lucrudedant68 scrie:Mai bine arzi supape decat benzina... , de parca supapele sunt consumabile la R56 Te doare capul cand auzi cum se exprima mecanicii din service-urile din Romania, si nu mai vorbesc modul cum se lucreaza. Peste de 5 ani se va vedea adevaratul dezastru in toate domeniile de activitate din aceasta tara, fapt generat de lipsa fortei de munca calificata
NO OFFENCE: despre profesionala, pt unii dintre voi, dar candva se facea mai serios carte in low level... sunt sigur ca "veteranii" inteleg ce spun