Am observat recent ca becul de la centura ramane mereu aprins. Din cate am citit pe aici si pe alte forumuri poate sa fie si de la o conexiune intrerupta timp de 1-2 secunde si dupa ramane asa forever.
E o vreo metoda sa il resetez la MINI R50 fara tester? Stiu ca pe la alte marci erau diverse secvente de butoane/invartit cheia.
Am incercat cu un Adaptor OBD dintr-ala de se gaseste pe toate drumurile dar e no love cu MINI pe partea de erori.
Martor centura sta mereu aprins
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Martor centura sta mereu aprins
Salut,
Nu poti anula avertizarea pentru ca face parte din 'Multiple Restraint System' (MRS) si acesta va fi reactivata in scurt timp Verifica daca in 'lock' din pretensioner(locasul unde intra tija centurii nu ti-a cazut ceva electroziolant...diverse). Contactul tau ramane mereu deschis(R=infinit) si nu inchide circuitul 'sealt belt'. Demonteaza pretensionerul si verifica circuitul cu un ohmmetru(vezi foto 1 si 2 ) pe conductoarele ROSU si NEGRU. Centura neintrodusa=circuit deschis (R=infinit), iar centura introdusa=circuit inchis, R=0.
Daca ai permanent infinit sau ZERO la cele doua masurari, contactul este defect Se schimba pretensionerul.
Am uitat sa te avertizez, sau poate cunosti Inainte de la incepe verificarea se deconecteza borna MINUS de la acumulator (valabil pentru orice operatie la instalatia electrica auto)
Numai bine,
Nu poti anula avertizarea pentru ca face parte din 'Multiple Restraint System' (MRS) si acesta va fi reactivata in scurt timp Verifica daca in 'lock' din pretensioner(locasul unde intra tija centurii nu ti-a cazut ceva electroziolant...diverse). Contactul tau ramane mereu deschis(R=infinit) si nu inchide circuitul 'sealt belt'. Demonteaza pretensionerul si verifica circuitul cu un ohmmetru(vezi foto 1 si 2 ) pe conductoarele ROSU si NEGRU. Centura neintrodusa=circuit deschis (R=infinit), iar centura introdusa=circuit inchis, R=0.
Daca ai permanent infinit sau ZERO la cele doua masurari, contactul este defect Se schimba pretensionerul.
Am uitat sa te avertizez, sau poate cunosti Inainte de la incepe verificarea se deconecteza borna MINUS de la acumulator (valabil pentru orice operatie la instalatia electrica auto)
Numai bine,